Mynona Skrevet 8. oktober 2014 #7901 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, det er ikke lenge i det hele tatt. 2 arbeidsdager og en hjemmedag, så flyr jeg ut i den store verden Jeg sitter nå og manner meg opp til å begynne å finne frem klær og sette på noen vaskemaskiner… Men jeg er så innihampen mett. Lagde litt vel mye middag, for jeg prøverå tømme kjøleskapet . Også ble det så godt, så jeg måtte jo spise opp også!
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7902 Skrevet 8. oktober 2014 Nei, det er ikke lenge i det hele tatt. 2 arbeidsdager og en hjemmedag, så flyr jeg ut i den store verden Jeg sitter nå og manner meg opp til å begynne å finne frem klær og sette på noen vaskemaskiner… Men jeg er så innihampen mett. Lagde litt vel mye middag, for jeg prøverå tømme kjøleskapet . Også ble det så godt, så jeg måtte jo spise opp også! Prøver å tømme kjøleskapet? Ha-ha, synes jeg ser deg! Det er ikke sunt vettu My, du må heller kaste (av og til MÅ man det) eller gi bort det du ikke orker å spise.
Mynona Skrevet 8. oktober 2014 #7903 Skrevet 8. oktober 2014 Jammeeeennn.. liker ikke å kaste mat. Jeg kommer til å kaste litt da. For jeg rekker ikke å spise opp alt som kan bli dårlig. Men alle grønnsakene skal jeg få tømt hvertfall.
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7905 Skrevet 8. oktober 2014 Stappe i seg grønnsaker er greit!
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7906 Skrevet 8. oktober 2014 Iallefall ingen fra jobb Å nei.
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7908 Skrevet 8. oktober 2014 Var med damer fra kg Det var skikkelig hyggelig tenker jeg.
Severus Skrevet 8. oktober 2014 #7909 Skrevet 8. oktober 2014 Det var skikkelig hyggelig tenker jeg. Ja de er veldig flotte
Gjest Inggolf Skrevet 8. oktober 2014 #7910 Skrevet 8. oktober 2014 Aldri daaaa, synes My sin innstilling er super jeg! Synes forøvrig det er verre å kaste kjøtt og fisk enn grønnsaker, men blir uansett glad av å se/høre at andre gjør en innsats for å unngå og kaste! 1
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7911 Skrevet 8. oktober 2014 Aldri daaaa, synes My sin innstilling er super jeg! Synes forøvrig det er verre å kaste kjøtt og fisk enn grønnsaker, men blir uansett glad av å se/høre at andre gjør en innsats for å unngå og kaste! Jaddddda, er jo enig jeg også, men jeg har brukt en del år på å lære hvordan jeg ikke skal være "husets søplekasse" selv. Av og til, når det er helt nødvendig, sånn som når man skal ut å reise, må man kvitte seg med mat. Jeg foreslo jo også at hun "kunne gi det bort".
Gjest Inggolf Skrevet 8. oktober 2014 #7912 Skrevet 8. oktober 2014 Jaddddda, er jo enig jeg også, men jeg har brukt en del år på å lære hvordan jeg ikke skal være "husets søplekasse" selv. Av og til, når det er helt nødvendig, sånn som når man skal ut å reise, må man kvitte seg med mat. Jeg foreslo jo også at hun "kunne gi det bort". Ja jeg skjønner godt hva du mener. Jeg tenker også at om vi er flinke til å la være å kaste, blant annet ikke blir lurt av "kjøp 3 og betal for 2" så vi må kaste mye av skinkepakka, så ender det vel bare opp med at butikkene må kaste mer i stedet. Men gi bort er absolutt ikke dumt nei! 1
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7913 Skrevet 8. oktober 2014 Ja jeg skjønner godt hva du mener. Jeg tenker også at om vi er flinke til å la være å kaste, blant annet ikke blir lurt av "kjøp 3 og betal for 2" så vi må kaste mye av skinkepakka, så ender det vel bare opp med at butikkene må kaste mer i stedet. Men gi bort er absolutt ikke dumt nei! Enig! Det der med ta 3 betal for 2 er en skikkelig uting. Jeg kjenner at trassen tar tak i meg når det gjelder denne type tilbud: Så da kjøper jeg kun 1! 1
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7915 Skrevet 8. oktober 2014 Hvordan er det med denne frøkna i kveld da? 1
Frk.K Skrevet 8. oktober 2014 #7916 Skrevet 8. oktober 2014 Hvordan er det med denne frøkna i kveld da? Helt fint her! Hvordan går det med deg og Mr. Aldri? Hadde dere en fin feiring her om dagen? Gratulerer med overstått! 2
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7917 Skrevet 8. oktober 2014 Helt fint her! Hvordan går det med deg og Mr. Aldri? Hadde dere en fin feiring her om dagen? Gratulerer med overstått! Går bra med oss - ikke no' krangling i dag heller! Det ble ikke så mye feiring altså, men det var en fin dag og en hyggelig kveld. Og takk for det Frk.K! Lillehund har det bra? 1
Frk.K Skrevet 8. oktober 2014 #7918 Skrevet 8. oktober 2014 Går bra med oss - ikke no' krangling i dag heller! Det ble ikke så mye feiring altså, men det var en fin dag og en hyggelig kveld. Og takk for det Frk.K! Lillehund har det bra? Bra, hold det uten krangling Kan jeg spørre om hvor lenge dere har holdt sammen? ^^ Så lenge kvelden var rolig og koselig så er det ikke så mye å klage på. Lillehund har det bra ja, han reiser fra meg på Fredag, da skal han til tanten sin for 1 natt
Frk.K Skrevet 8. oktober 2014 #7920 Skrevet 8. oktober 2014 (endret) Og hva skal Frk K den natten da??? Forberede seg på 2 dagers fylla Ehh hææ Neida, jeg skal se på Flashpoint.. Sove, slite ut dyret, dusje også på klassefest før det er samme tralla dagen etter + levere hund fra meg siden da blir jeg ikke i hjembyen Edit: Minus klassefest på Fredag da, da er det innflyttingsfest. Men jeg drikker så sjeldent at det får gå Selv om det blir tatt på kreditt *host* Endret 8. oktober 2014 av Frk.K
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå