Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, det er ikke lenge i det hele tatt. 2 arbeidsdager og en hjemmedag, så flyr jeg ut i den store verden :nigo:

Jeg sitter nå og manner meg opp til å begynne å finne frem klær og sette på noen vaskemaskiner… Men jeg er så innihampen mett. Lagde litt vel mye middag, for jeg prøverå tømme kjøleskapet . Også ble det så godt, så jeg måtte jo spise opp også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke lenge i det hele tatt. 2 arbeidsdager og en hjemmedag, så flyr jeg ut i den store verden :nigo:

Jeg sitter nå og manner meg opp til å begynne å finne frem klær og sette på noen vaskemaskiner… Men jeg er så innihampen mett. Lagde litt vel mye middag, for jeg prøverå tømme kjøleskapet . Også ble det så godt, så jeg måtte jo spise opp også!

Prøver å tømme kjøleskapet? Ha-ha, synes jeg ser deg! :ler: Det er ikke sunt vettu My, du må heller kaste (av og til MÅ man det) eller gi bort det du ikke orker å spise. :hoho:

Skrevet

Jammeeeennn.. liker ikke å kaste mat. Jeg kommer til å kaste litt da. For jeg rekker ikke å spise opp alt som kan bli dårlig. Men alle grønnsakene skal jeg få tømt hvertfall.

Skrevet

Iallefall ingen fra jobb

Skrevet

Stappe i seg grønnsaker er greit! :tommelopp:

:ler:

Skrevet

Iallefall ingen fra jobb

Å nei.

Skrevet

Å nei.

Var med damer fra kg
Skrevet

Var med damer fra kg

Det var skikkelig hyggelig tenker jeg. :skravle:

Skrevet

Det var skikkelig hyggelig tenker jeg. :skravle:

Ja de er veldig flotte
Gjest Inggolf
Skrevet

Aldri daaaa, synes My sin innstilling er super jeg! :Hehe:

Synes forøvrig det er verre å kaste kjøtt og fisk enn grønnsaker, men

blir uansett glad av å se/høre at andre gjør en innsats for å unngå og kaste! :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Aldri daaaa, synes My sin innstilling er super jeg! :Hehe:

Synes forøvrig det er verre å kaste kjøtt og fisk enn grønnsaker, men

blir uansett glad av å se/høre at andre gjør en innsats for å unngå og kaste! :jepp:

Jaddddda, er jo enig jeg også, men jeg har brukt en del år på å lære hvordan jeg ikke skal være "husets søplekasse" selv. ;)

Av og til, når det er helt nødvendig, sånn som når man skal ut å reise, må man kvitte seg med mat.

Jeg foreslo jo også at hun "kunne gi det bort". :ler:

Gjest Inggolf
Skrevet

Jaddddda, er jo enig jeg også, men jeg har brukt en del år på å lære hvordan jeg ikke skal være "husets søplekasse" selv. ;)

Av og til, når det er helt nødvendig, sånn som når man skal ut å reise, må man kvitte seg med mat.

Jeg foreslo jo også at hun "kunne gi det bort". :ler:

Ja jeg skjønner godt hva du mener. Jeg tenker også at om vi er flinke til å la være å kaste, blant annet ikke blir lurt av "kjøp 3 og betal for 2" så vi må kaste mye av skinkepakka, så ender det vel bare opp med at butikkene må kaste mer i stedet.

Men gi bort er absolutt ikke dumt nei!

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg skjønner godt hva du mener. Jeg tenker også at om vi er flinke til å la være å kaste, blant annet ikke blir lurt av "kjøp 3 og betal for 2" så vi må kaste mye av skinkepakka, så ender det vel bare opp med at butikkene må kaste mer i stedet.

Men gi bort er absolutt ikke dumt nei!

Enig! Det der med ta 3 betal for 2 er en skikkelig uting.

Jeg kjenner at trassen tar tak i meg når det gjelder denne type tilbud: Så da kjøper jeg kun 1! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

:lur:

:vinke:

Hvordan er det med denne frøkna i kveld da? :blomst:

• Liker 1
Skrevet

:vinke:

Hvordan er det med denne frøkna i kveld da? :blomst:

Helt fint her! :) Hvordan går det med deg og Mr. Aldri? Hadde dere en fin feiring her om dagen? :nigo: Gratulerer med overstått! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Helt fint her! :) Hvordan går det med deg og Mr. Aldri? Hadde dere en fin feiring her om dagen? :nigo: Gratulerer med overstått! :blomst:

Går bra med oss - ikke no' krangling i dag heller! :bolledeig:

Det ble ikke så mye feiring altså, men det var en fin dag og en hyggelig kveld.

Og takk for det Frk.K! :takke:

Lillehund har det bra? :hund:

• Liker 1
Skrevet

Går bra med oss - ikke no' krangling i dag heller! :bolledeig:

Det ble ikke så mye feiring altså, men det var en fin dag og en hyggelig kveld.

Og takk for det Frk.K! :takke:

Lillehund har det bra? :hund:

:fnise:

Bra, hold det uten krangling :) Kan jeg spørre om hvor lenge dere har holdt sammen? ^^

Så lenge kvelden var rolig og koselig så er det ikke så mye å klage på. :nigo:

Lillehund har det bra ja, han reiser fra meg på Fredag, da skal han til tanten sin for 1 natt :)

Skrevet

Og hva skal Frk K den natten da??? :lur:

Skrevet (endret)

Og hva skal Frk K den natten da??? :lur:

Forberede seg på 2 dagers fylla :skaal: Ehh hææ :rolleyes:

Neida, jeg skal se på Flashpoint.. Sove, slite ut dyret, dusje også på klassefest før det er samme tralla dagen etter + levere hund fra meg siden da blir jeg ikke i hjembyen :)

Edit: Minus klassefest på Fredag da, da er det innflyttingsfest. :) Men jeg drikker så sjeldent at det får gå :rolleyes: Selv om det blir tatt på kreditt *host*

Endret av Frk.K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...