Mynona Skrevet 8. oktober 2014 #7881 Skrevet 8. oktober 2014 De hadde ikke minusbriller til 69kr når jeg kjøpte. Bare plussbriller. Så mine var veldig dyre! De er ikke noe gode de heller, men jeg bruker briller kanskje 30 min i mnd, så det får gå
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7882 Skrevet 8. oktober 2014 Da hadde det blitt lite titting Lite titting og mye mysing. Nå skal jeg ha mat. Bare nevner det. Kos dæ! Graaaatulerer med overstått! Takk Rumle. Står det bra til hos deg i høstværet? De hadde ikke minusbriller til 69kr når jeg kjøpte. Bare plussbriller. Så mine var veldig dyre! De er ikke noe gode de heller, men jeg bruker briller kanskje 30 min i mnd, så det får gå En halv time i måneden? Hva gjør du da da? 1
Rumle Skrevet 8. oktober 2014 #7883 Skrevet 8. oktober 2014 Lite titting og mye mysing. --- Takk Rumle. Står det bra til hos deg i høstværet? --- Står bra til her i regnet Hva med deg? 1
Severus Skrevet 8. oktober 2014 #7884 Skrevet 8. oktober 2014 Lite titting og mye mysing. Kos dæ! Takk Rumle. Står det bra til hos deg i høstværet? En halv time i måneden? Hva gjør du da da? Hvordan skal jeg myse på alle de vakre ting?
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7885 Skrevet 8. oktober 2014 Står bra til her i regnet Hva med deg? Joa, bortsett for at nettet datt ut her en stund, står det bra til. For første gang i hele mitt liv, føler jeg at hagen er ajour og har fått godt høststell. Det er noe jeg aldri har hatt tid til å prioritere før. Lever Frøken Fiken ennå? Og i såfall har hun blitt stor?
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2014 #7886 Skrevet 8. oktober 2014 Hvordan skal jeg myse på alle de vakre ting? Kanskje trikset er å myse på alle de stygge tingene, så de blir vakre?
Gjest Inggolf Skrevet 8. oktober 2014 #7887 Skrevet 8. oktober 2014 Så fiiiin regnbue Det har vært ganske mye vær i natt ja..Våknet bare så vidt en gang av det (imotsetning til at jeg vanligvis alltid må stå opp 1-3 ganger pr natt for å tisse), så det var skikkelig digg med 11 timer (veldig nesten) sammenhengende søvn Håper dere får en finfin dag! 1
Severus Skrevet 8. oktober 2014 #7888 Skrevet 8. oktober 2014 Kanskje trikset er å myse på alle de stygge tingene, så de blir vakre? Hobbiter? 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. oktober 2014 #7889 Skrevet 8. oktober 2014 Jammen de er vakre helt av seg selv de.
Rumle Skrevet 8. oktober 2014 #7891 Skrevet 8. oktober 2014 Joa, bortsett for at nettet datt ut her en stund, står det bra til. For første gang i hele mitt liv, føler jeg at hagen er ajour og har fått godt høststell. Det er noe jeg aldri har hatt tid til å prioritere før. Lever Frøken Fiken ennå? Og i såfall har hun blitt stor? Det høres herlig ut! Tror aldri jeg har hatt den følelsen, for jeg ligger alltid på etterskudd med alt men i år har jeg virkelig ikke begynt med noe enda, så jeg har masse, masse å gjøre! Håper frosten holder seg borte til langt uti november! Frøken Ficus lever ja hun har ikke blitt så veldig stor faktisk, men har fått mye kraftigere stamme i sommer da Har en mini-frøken-ficus også, som er avlegger jeg klippet av i fjor Hun har fått komme inn i vinduskarmen, for hun er ganske liten enda - og det er ca. så langt jeg har kommet i høstforberedelsene også 1
Mynona Skrevet 8. oktober 2014 #7892 Skrevet 8. oktober 2014 En halv time i måneden? Hva gjør du da da? Bruker linser resten av tiden
Severus Skrevet 8. oktober 2014 #7893 Skrevet 8. oktober 2014 Linser er bra. Kan skjære løk uten å grine
Mynona Skrevet 8. oktober 2014 #7894 Skrevet 8. oktober 2014 Linser er bra. Kan skjære løk uten å grine Det har jeg ikke tenkt på.. Men jeg kan ikke huske jeg har løkgråtet siden jeg begynte med linser når jeg tenker meg om…
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7895 Skrevet 8. oktober 2014 Så fiiiin regnbue Det har vært ganske mye vær i natt ja..Våknet bare så vidt en gang av det (imotsetning til at jeg vanligvis alltid må stå opp 1-3 ganger pr natt for å tisse), så det var skikkelig digg med 11 timer (veldig nesten) sammenhengende søvn Håper dere får en finfin dag! Ingenting er bedre en en god natts søvn. Håper du har hatt en finfin dag også! Det høres herlig ut! Tror aldri jeg har hatt den følelsen, for jeg ligger alltid på etterskudd med alt men i år har jeg virkelig ikke begynt med noe enda, så jeg har masse, masse å gjøre! Håper frosten holder seg borte til langt uti november! Frøken Ficus lever ja hun har ikke blitt så veldig stor faktisk, men har fått mye kraftigere stamme i sommer da Har en mini-frøken-ficus også, som er avlegger jeg klippet av i fjor Hun har fått komme inn i vinduskarmen, for hun er ganske liten enda - og det er ca. så langt jeg har kommet i høstforberedelsene også Frøken Ficus og mini-frøken-ficus! Jeg ble helt rørt av å lese dette jeg Rumle. Bruker linser resten av tiden Menmen, jeg mener, når er det du må bruke briller? Hva er det du gjør den halvtimen som gjør at du ikke kan bruke linser? Linser er bra. Kan skjære løk uten å grine Det vistte ikke jeg heller. ------------------------- I dag har jeg vært skikkelig lat. 2
Gjest Inggolf Skrevet 8. oktober 2014 #7897 Skrevet 8. oktober 2014 Bra! Jeg vil tro at denne latskapsdagen har vært trengbar! Dagen min begynte sånn den og, men samvittigheten tok overhånd så jeg gikk ned til svømmehallen og svømte noen kilometer Og var det en ting jeg fant ut, så var det at det må virkelig være det ultimatet stedet å møte Pål 1
Rumle Skrevet 8. oktober 2014 #7898 Skrevet 8. oktober 2014 --- Frøken Ficus og mini-frøken-ficus! Jeg ble helt rørt av å lese dette jeg Rumle. --- Så fint at du har hatt en lat dag, trengs noen slike innimellom
Mynona Skrevet 8. oktober 2014 #7899 Skrevet 8. oktober 2014 Menmen, jeg mener, når er det du må bruke briller? Hva er det du gjør den halvtimen som gjør at du ikke kan bruke linser? ------------------------- I dag har jeg vært skikkelig lat. Det er de morgenene (gjerne på en søndag) hvor jeg er litt treig og ikke orker å ta på linser Så deilig med en latdag. Det trenger vi alle i blandt.
Aldrisur Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter #7900 Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har vært på kafe Koselig! Med hvem? Bra! Jeg vil tro at denne latskapsdagen har vært trengbar! Dagen min begynte sånn den og, men samvittigheten tok overhånd så jeg gikk ned til svømmehallen og svømte noen kilometer Og var det en ting jeg fant ut, så var det at det må virkelig være det ultimatet stedet å møte Pål Å jaaaaa, smart, da får du jo se dem fiks ferdig uten klær også!? (Nesten) Så fint at du har hatt en lat dag, trengs noen slike innimellom Ja, det er sikkert og visst, men man (jeg) får et lite snev av dårlig samvittighet også. Rart med det. Det er de morgenene (gjerne på en søndag) hvor jeg er litt treig og ikke orker å ta på linser Så deilig med en latdag. Det trenger vi alle i blandt. Skjønner! Ja, det kjenner vel du på av og til også. NÅ er det ikke lenge til du skal ha ferie i hvert fall!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå