Aldrisur Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #7841 Skrevet 7. oktober 2014 Oisann, vi har visst bryllupsdag i dag vi. 3
Gjest Inggolf Skrevet 7. oktober 2014 #7843 Skrevet 7. oktober 2014 Er virkelig glad for at det ikke er mitt liv. Men, de ville vel ikke byttet med meg heller. Heheee ja der sier du noe! De hadde nok synes at våres liv er møkkanes kjedelige! Så bra at dagens tur ble så fin (og delvis langtekkelig muligens men). Tipper det blir en god del spennende retter, sossete vidt kjøtt blant annet, fremover 2
Aldrisur Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #7844 Skrevet 7. oktober 2014 Oijsann, hehe...gratulerer! he-he, takk!
Gjest Inggolf Skrevet 7. oktober 2014 #7845 Skrevet 7. oktober 2014 Oisann, vi har visst bryllupsdag i dag vi. Oisann!? Kom du på det nååå? ...2 timer før dagen er ferdig? (det er vel ikke et rundt tall/år vl?) Graaaaaaaaatttuuuuuuuuulerer så mye herr og fru Aldriiii 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2014 #7846 Skrevet 7. oktober 2014 ...sossete vidt kjøtt... DEN var god, Noz! 1
Aldrisur Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #7847 Skrevet 7. oktober 2014 Heheee ja der sier du noe! De hadde nok synes at våres liv er møkkanes kjedelige! Så bra at dagens tur ble så fin (og delvis langtekkelig muligens men). Tipper det blir en god del spennende retter, sossete vidt kjøtt blant annet, fremover Ha-ha, ja, vi kjøpte vel noe sossete vidt kjøtt ja. Så kjøpte jeg meg en leopardtights! Skal på utkledningfest på lørdag og da skal jeg være leopard. 2
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2014 #7848 Skrevet 7. oktober 2014 (endret) ...eller vaskeekte oslo-frue...som det vel også kan kalles? Endret 7. oktober 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #7849 Skrevet 7. oktober 2014 Oisann!? Kom du på det nååå? ...2 timer før dagen er ferdig? (det er vel ikke et rundt tall/år vl?) Graaaaaaaaatttuuuuuuuuulerer så mye herr og fru Aldriiii Taaaaakk! Neida, har husket på det et par ganger før i dag også. Men så glemte vi det når kvelden kom. Det er ikke rundt tall altså - bare et veldig høyt tall lissom.
FruN Skrevet 7. oktober 2014 #7851 Skrevet 7. oktober 2014 Gratulerer med bryllupsdagen!! Jeg er blond jeg og, under hårfargen 1
Aldrisur Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #7852 Skrevet 7. oktober 2014 Jeg tror det er tre tall. Tre tall er det ikke! Gratulerer med bryllupsdagen!! Jeg er blond jeg og, under hårfargen Takk frue! Å jeg trodde du var brunette!
Aldrisur Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #7855 Skrevet 7. oktober 2014 Hipp Hurra for Herr og Fru!! Åh! *dåne* og takk My!
Gjest Inggolf Skrevet 7. oktober 2014 #7856 Skrevet 7. oktober 2014 DEN var god, Noz! Hehehee, har aldri klart å lese det ordet riktig, så da skrev jeg bare sånn som jeg leser det Ha-ha, ja, vi kjøpte vel noe sossete vidt kjøtt ja. Så kjøpte jeg meg en leopardtights! Skal på utkledningfest på lørdag og da skal jeg være leopard. oooohhh, så gøy!!! Jeg ELSKER temafester!! (og jeg ELSKER leopard! ..utenom utkledningsfester) Der er så GØY når alle faktisk gidder å kle seg ut, men det er så trist at det er så sjeldent det er temafester! (ihvertfall for min del...) 1
Mynona Skrevet 7. oktober 2014 #7857 Skrevet 7. oktober 2014 Da må du sminke deg sånn her i ansiktet!! 3
Aldrisur Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #7859 Skrevet 7. oktober 2014 Hehehee, har aldri klart å lese det ordet riktig, så da skrev jeg bare sånn som jeg leser det oooohhh, så gøy!!! Jeg ELSKER temafester!! (og jeg ELSKER leopard! ..utenom utkledningsfester) Der er så GØY når alle faktisk gidder å kle seg ut, men det er så trist at det er så sjeldent det er temafester! (ihvertfall for min del...) Ja, håper alle kler seg ut, er helt enig med deg at det er kjedelig hvis det kommer gjester som bare har "pynta seg" liksom. Men tror det er lagt opp til skikkelig utkledning. I hvert fall har vertskapet lagt opp til det. Da må du sminke deg sånn her i ansiktet!! Det var kuuuult My. Den skal jeg huske på. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå