Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror vi består

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror vi består

Vi får krysse fingre for deg! :tommelsmil:

Gjest Inggolf
Skrevet

Noen som aldri tar hensyn til tidspunkter skjønner du Noz. Dessverre er jeg enig med deg, og synes det er litt vanskelig å takle. :bond:

Ja, og uanmeldt også da! Det må jo mangle noe i topplokket til en om en selv ikke undrer over om klokka begynner å bli litt for mye til å ringe på hos noen...

Men du, jeg har sagt det før og sier det igjen; Du må virkelig prøve å jobbe med å lære deg å si nei "det passer litt dårlig nå" , "jeg er opptatt nå, men jeg kommer gjerne en dag snart" og rett og slett "Nei, det har jeg ikke lyst til" osv osv.... mmmmmhm!

• Liker 1
Skrevet

Vi får krysse fingre for deg! :tommelsmil:

Vi eller Coop er jo ikke veldig store aktører som norgesgruppen. Så tror det ordner seg
Skrevet

Jeg elsker Putti pott

Jeg og!

Skrevet

Ja, og uanmeldt også da! Det må jo mangle noe i topplokket til en om en selv ikke undrer over om klokka begynner å bli litt for mye til å ringe på hos noen...

Men du, jeg har sagt det før og sier det igjen; Du må virkelig prøve å jobbe med å lære deg å si nei "det passer litt dårlig nå" , "jeg er opptatt nå, men jeg kommer gjerne en dag snart" og rett og slett "Nei, det har jeg ikke lyst til" osv osv.... mmmmmhm!

:fnise: Du er go' du Noz!

Problemet er jo at det ikke er besøk til meg direkte. :rolleyes: Og jeg kan ikke nekte gubbeskinnet å ta i mot besøk.

Skrevet

Vi eller Coop er jo ikke veldig store aktører som norgesgruppen. Så tror det ordner seg

Ja det ordner seg nok. :blomst:

Jeg og!

Det jeg husker fra Plotti pott er at alle nisseungene så ut som Per Asplin i fjeset! :skratte::skratte::skratte:

• Liker 1
Skrevet

DEt er jo små Per Aspeliner!

Det er jammen meg mye rart på TLC altså… Buying Naked (serie om nudister som er på visninger), bisarre sexskader, secret escimo escape… :skratte: Kvalitets TV.

• Liker 2
Skrevet

DEt er jo små Per Aspeliner!

Det er jammen meg mye rart på TLC altså… Buying Naked (serie om nudister som er på visninger), bisarre sexskader, secret escimo escape… :skratte: Kvalitets TV.

Ja fy søren! :bond:

Jeg blir så flau av de programmene der noen ganger. Say yes to the dress, Mitt store fete sigøynerbryllup med alle de sprø damene (spesielt) + alt det du nevnte.

Syk kanal, men også utrolig god underholdning hvis man sitter mutters alene og ikke orker å tenke. (Men det er jo ikke ofte her i gården)

Skrevet

Ja å hun der honey boo boo

• Liker 1
Skrevet

Akkurat det jeg gjør nå! Det er ikke noe annet spennende på TV heller nå, så da ble det det.. Bissare Sexskader nå altså! Har ikke sett noen skader enda, de bygger opp historiene skikkelig. Mange parallellt :P

Skrevet

Ja å hun der honey boo boo

Vet du hva? Det er den hæsligste familien jeg vet om! At det går an å være så motbydelige? Orker ikke se på reklamen for programmet en gang jeg. Hun moren er jo skikkelig ekkel.

En gang, før jeg sluttet å se på det, tok hun av seg den ene sokke - og flusjh! så kom det masse fluer å satte seg på tærne hennes fordi hun var så møkkete på føttene! :hakeslepp:

Akkurat det jeg gjør nå! Det er ikke noe annet spennende på TV heller nå, så da ble det det.. Bissare Sexskader nå altså! Har ikke sett noen skader enda, de bygger opp historiene skikkelig. Mange parallellt :P

NÅ er det Dritseint med Edel på TV2! :lur:

Skrevet

Jeg dør litt innvendig av den familien

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke den Torsdagkveld i Nydalen-gjengen er noe morsom jeg… :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg dør litt innvendig av den familien

Det forstår jeg godt! :daane:

Skrevet

Jeg synes ikke den Torsdagkveld i Nydalen-gjengen er noe morsom jeg… :sjenert:

Men det er bare Edel med egne gjester i dette showet, hun er gæren, men man må jo like henne da. Forstår det hvis ikke alle liker denne formen for humor. Det er sterk kost det her også.

Skrevet

Men det er bare Edel med egne gjester i dette showet, hun er gæren, men man må jo like henne da. Forstår det hvis ikke alle liker denne formen for humor. Det er sterk kost det her også.

Nei.. har ikke sansen.. blir så masete synes jeg :P

Skrevet

Nei.. har ikke sansen.. blir så masete synes jeg :P

Humor er noen rare greier. Nå for tiden prøver alle disse komikerne å overgå hverandre, og det kan bli litt voldsomt av og til.

Skrevet

Liker humoren på BBC jeg :P

Would I Lie to you og QI spesielt :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...