Aldrisur Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #7761 Skrevet 6. oktober 2014 Jøsses! Så dramatisk det er i ballongen i kveld. Og så mange rare/skumle folk det finnes der ute! Og så når det verste som skjedde på min jobb i dag var en "kjempesint" mann som jeg måtte ringe tilbake til som viste seg å være en smørblid herre. Ha-ha, ja sånn kan det gå Anje. Man frykter det verste og så blir man alldeles overrasket når alt går greit.
Galactica Skrevet 6. oktober 2014 #7762 Skrevet 6. oktober 2014 Bartebytur er ikke det verste man kan ta, My.
Mynona Skrevet 6. oktober 2014 #7763 Skrevet 6. oktober 2014 Bartebytur er ikke det verste man kan ta, My. Nei. Og det er lenge siden nå. Alt for lenge siden. Men jeg skal nok litt nordover for selveste bartehovedstaden da. En times tid tror jeg.
Galactica Skrevet 6. oktober 2014 #7764 Skrevet 6. oktober 2014 Steinkjer? Jeg har oppdaget at jeg vet for lite om Nord-Trøndelag etter at jeg skiftet arbeidssted. Fine fylket!
Gjest Inggolf Skrevet 6. oktober 2014 #7765 Skrevet 6. oktober 2014 Har aldri sett den forestillingen jeg, hverken med mine barn eller de små vennene mine. Men det er en kjempegod idè! Jammen Aldri da! Ja, da må du nesten få til å ta turen, for det er det verdt altså Så gøy med enda en tur Mynona! Er et noen du skal besøke der eller?
Mynona Skrevet 6. oktober 2014 #7766 Skrevet 6. oktober 2014 Nei, ikke steinkjær.. husker plutselig ikke hva det heter heller Jeg glemmer det hele tiden…
Mynona Skrevet 6. oktober 2014 #7767 Skrevet 6. oktober 2014 Jammen Aldri da! Ja, da må du nesten få til å ta turen, for det er det verdt altså Så gøy med enda en tur Mynona! Er et noen du skal besøke der eller? Ja, venninnen min fyller rundt år, så da må jeg jo nesten opp å ordne med litt festivitas synes jeg!
FruN Skrevet 6. oktober 2014 #7768 Skrevet 6. oktober 2014 Har noen lyst til å overta litt strikketøy for meg...? Nymfeparakitten vår halter Fordi ho ble stresset da ho var ute av buret i stad, og jeg nøys... 1
Galactica Skrevet 6. oktober 2014 #7769 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tar gjerne strikketøy jeg, FruN. Har litt å holde på med fra før da, men det gjør ingenting.
Severus Skrevet 6. oktober 2014 #7770 Skrevet 6. oktober 2014 Vi har hvit asparges på glass fra Green Giant 1
Galactica Skrevet 6. oktober 2014 #7771 Skrevet 6. oktober 2014 Hvit asparges er uendelig mye bedre enn grønn. Husker det året jeg hadde i Tyskland, der våren kom med hvit asparges og spekeskinke, poteter og Hollandaisesause. Nam, nam og NAM! 1
FruN Skrevet 6. oktober 2014 #7772 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg tar gjerne strikketøy jeg, FruN. Har litt å holde på med fra før da, men det gjør ingenting. Snill du, G Er mest bare sliten i håndleddet etter knotestrikkinga som starten på armer ofte er.. For min del ihvertfall
Severus Skrevet 6. oktober 2014 #7773 Skrevet 6. oktober 2014 Har aldri sett den forestillingen jeg, hverken med mine barn eller de små vennene mine. Men det er en kjempegod idè! Jeg elsker Putti pott
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #7774 Skrevet 6. oktober 2014 Koselig skravling her. Her ringte det plutselig på dør, så det ble full kaffeservering og det hele. Vex, hvordan går det med ICAen din nå da? Jeg har tenkt på deg i dag.
Severus Skrevet 6. oktober 2014 #7776 Skrevet 6. oktober 2014 Å hvordan det går med butikken vet ingen
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #7777 Skrevet 6. oktober 2014 Nei, det er det vel ingen som vet.
Gjest Inggolf Skrevet 6. oktober 2014 #7779 Skrevet 6. oktober 2014 Koselig skravling her. Her ringte det plutselig på dør, så det ble full kaffeservering og det hele. Det var jo et litt sent tidspunkt å få besøk på? (eller?) Høres uansett hyggelig ut med besøk da!
Aldrisur Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #7780 Skrevet 6. oktober 2014 Det var jo et litt sent tidspunkt å få besøk på? (eller?) Høres uansett hyggelig ut med besøk da! Noen som aldri tar hensyn til tidspunkter skjønner du Noz. Dessverre er jeg enig med deg, og synes det er litt vanskelig å takle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå