Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7701 Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Ja, oppløst i vann blir det flytende buljong. Det er standard syke-kost for meg. Jeg orker ikke spise når jeg er syk (typ influensa), så da får jeg i meg litt salt og sånn gjennom sånne… Edit: kombinasjon mellom å ikke orke å lage/handle mat, og spise. Endret 5. oktober 2014 av Mynona
Severus Skrevet 5. oktober 2014 #7702 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, pussig det der. Men bra. Å ja, det er skikkelig effektivt altså. Men nå er døde.... Hvem kunne tenke seg det...? Jepp NKen vår som ba om at det ble laget pga alle fluene
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7703 Skrevet 5. oktober 2014 Bra! Vi slår et et slag for buljong i alle varianter og døde bananfluer! 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2014 #7704 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror jeg kan huske at jeg fikk mørkebrunt kandissukker å smatte på som barn av og til....og smaken var veldig god. 2
Rumle Skrevet 5. oktober 2014 #7705 Skrevet 5. oktober 2014 Åh, gjorde du? Knallgodt men i ettertid har jeg tenkt at det kanskje var litt sterk kost for en liten jentemage? Likte du å lukte på eksos også? Ja, det var nok ikke særlig sunt men jammen spiste jeg mye av det likevel Kan ikke si jeg var spesielt hektet på eksos nei har nok noe å gjøre med at jeg blir veldig fort bilsyk, og veeeldig fort når jeg var liten 1
Rumle Skrevet 5. oktober 2014 #7706 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror jeg kan huske at jeg fikk mørkebrunt kandissukker å smatte på som barn av og til....og smaken var veldig god. Åhh det var kjempegodt 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2014 #7707 Skrevet 5. oktober 2014 Det vil jeg på jakt etter i butikkhyllene. Godt å ha stående i skapet i tilfelle... 1
Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7708 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror jeg kan huske at jeg fikk mørkebrunt kandissukker å smatte på som barn av og til....og smaken var veldig god. Det fikk jeg og. Smakte det igjen for et par år siden. Og guuuud det var søtt ikke overraskende kanskje, men jeg husket det ikke som SÅ søtt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2014 #7709 Skrevet 5. oktober 2014 Det skal jeg tenke på mens jeg glir over i søvnens verden. Natta alle.
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7712 Skrevet 5. oktober 2014 Jeg tror jeg kan huske at jeg fikk mørkebrunt kandissukker å smatte på som barn av og til....og smaken var veldig god. Ja det var god smak det! Husker det kom på sånne tråder jeg. Hyssing. Ja, det var nok ikke særlig sunt men jammen spiste jeg mye av det likevel Kan ikke si jeg var spesielt hektet på eksos nei har nok noe å gjøre med at jeg blir veldig fort bilsyk, og veeeldig fort når jeg var liten Ikke hekta på eksos? Jeg lå bak bilene når de startet motoren og ble nesten overkjørt flere ganger. Det vil jeg på jakt etter i butikkhyllene. Godt å ha stående i skapet i tilfelle... Det fikk jeg og. Smakte det igjen for et par år siden. Og guuuud det var søtt ikke overraskende kanskje, men jeg husket det ikke som SÅ søtt. Det er så søtt at jeg får vondt i tennene bare av å tenke på det! 3
Rumle Skrevet 5. oktober 2014 #7714 Skrevet 5. oktober 2014 --- Ikke hekta på eksos? Jeg lå bak bilene når de startet motoren og ble nesten overkjørt flere ganger. ---
Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7716 Skrevet 5. oktober 2014 Nåh skal jeg se på Hege Skøyen og strikke. Jepp, jeg er ca 75 år! 2
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7717 Skrevet 5. oktober 2014 Nåh skal jeg se på Hege Skøyen og strikke. Jepp, jeg er ca 75 år! Eniiig! Er ikke det der et herlig program? Eller, kan jo være noe med at de som er med er så bra artister. Og ja, jeg er ca. 90, så da koser vi oss med sånt da. 2
Gjest Inggolf Skrevet 5. oktober 2014 #7719 Skrevet 5. oktober 2014 Flau over den kuuuule røde bilen der!? Hadde gitt mye for en sånn bil i tipp topp stand i dag! (om jeg hadde hatt råd) Men eksos ja, det lukter jo supergodt!! Og det trodde jeg at de aller, aller fleste synes... Eksos og skolelim! Og tusj! Nattinatt Hoppis 3
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7720 Skrevet 5. oktober 2014 Nå fikk jeg lyst på kandissukker..... ....ikke tenke så masse på det der, du får bare hull i tennene... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå