Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7681 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det synes jeg og Jeg synes nok det blir mer spennende enn dere Og en uke går kjapt. Eller.. 6 dager. Eller 5 kanskje man skal si.. SIden i dag er ferdig allerede sånn ca. 1
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7682 Skrevet 5. oktober 2014 Nei, det er ikke noe særlig! Men heldigvis så viste det seg at formen har vært god i hele dag! Og masse matlyst har hun uansett. Skjønner ikke hvordan hun kan være så utrolig tynn med tanke på hvor mye hun spiser (Litt flaut, men det er mer enn meg!) Ja, det hjelper nok stort å legge kjærleik i lagingen! Og når man får så gode tilbakemeldinger som du garantert gjør, så blir man jo sikkert også enda mer motivert til å lage superkaker! Matlyst er et godt tegn! Hun blir nok fort frisk igjen. Det er vel en kombinasjon av gener og aktivitet som gjør at noen barn forblir tynne uansett! Ja, det er veldig morsomt å lage mat og sånt når de som får det servert setter så pris på det!
Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7683 Skrevet 5. oktober 2014 Vi har bestilt oss sånn sightseeing tur i Havana i gammel bil, sånn her: 2
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7684 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det synes jeg og Jeg synes nok det blir mer spennende enn dere Og en uke går kjapt. Eller.. 6 dager. Eller 5 kanskje man skal si.. SIden i dag er ferdig allerede sånn ca. Hæ? Nå skjønner jeg ikke hva du mener? Dagene her hjemme går jo kjempefort for tiden, men bra de ikke går fullt så fort på bortebane.
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7685 Skrevet 5. oktober 2014 Vi har bestilt oss sånn sightseeing tur i Havana i gammel bil, sånn her: Fy søren, det er kule biler altså! Vi hadde sånn (en burgunderrød Buick) når jeg var liten, den gangen alle andre familier begynte å få mer moderne biler. Jeg var så flau at jeg la meg på gulvet bak i bilen for at ingen av vennene mine skulle se meg! Det er sprøtt å tenke på i dag. Disse bilene er jo fantastisk fine. 1
Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7686 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det er bra tiden går litt saktere når man er bortreist.. Man føler at man har vært borte i evigheter, så det er så rart når man kommer hjem og spør folk om det har skjedd noe mens man har vært borte, og svare som regel alltid er nei
Severus Skrevet 5. oktober 2014 #7687 Skrevet 5. oktober 2014 Uffda, stakars liten, det er så slitsomt å være bitteliten og kaste opp. Men hørtes ut som en bra dag for deg allikevel. Du, jeg har ingen hemmelige ingredienser, men jeg liker godt både å bake og å lage mat. Og det som man gjør lystbetont blir ofte vellykket, tenker jeg da.... Har vært veldig plaget av bananfluer i huset om dagen, og ikke klart å bli kvitt dem. Fikk et råd av Aldrisurine om eddik, vann og litt Zalo i en skål. Nå ser det ut som en massegrav for bananfluer oppi der allerede. Vi bruker akkurat samme midlet i butikken her. Har sånne egne bokser med lokk, ser ut som et lite fuglehus.
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2014 #7688 Skrevet 5. oktober 2014 Huff...sånne bananfugler er gufne....
Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7689 Skrevet 5. oktober 2014 Fy søren, det er kule biler altså! Vi hadde sånn (en burgunderrød Buick) når jeg var liten, den gangen alle andre familier begynte å få mer moderne biler. Jeg var så flau at jeg la meg på gulvet bak i bilen for at ingen av vennene mine skulle se meg! Det er sprøtt å tenke på i dag. Disse bilene er jo fantastisk fine. HAHA. du skulle bare visst den gang da, hvor kule de bilene er i dag
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7690 Skrevet 5. oktober 2014 Ja, det er bra tiden går litt saktere når man er bortreist.. Man føler at man har vært borte i evigheter, så det er så rart når man kommer hjem og spør folk om det har skjedd noe mens man har vært borte, og svare som regel alltid er nei Ja, pussig det der. Men bra. Vi bruker akkurat samme midlet i butikken her. Har sånne egne bokser med lokk, ser ut som et lite fuglehus. Å ja, det er skikkelig effektivt altså. Huff...sånne bananfugler er gufne.... Men nå er døde.... HAHA. du skulle bare visst den gang da, hvor kule de bilene er i dag Hvem kunne tenke seg det...? 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2014 #7691 Skrevet 5. oktober 2014 ...og VI skulle bare ha visst som unge ungdommer...hvor kule vi kom til å bli som...litt eldre ungdommer... 2
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7692 Skrevet 5. oktober 2014 ...og VI skulle bare ha visst som unge ungdommer...hvor kule vi kom til å bli som...litt eldre ungdommer... Ha-ha, jaaaa.. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. oktober 2014 #7693 Skrevet 5. oktober 2014 ...og verre skal det bli ettersom tiden går...eller kommer. 1
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7694 Skrevet 5. oktober 2014 ...og verre skal det bli ettersom tiden går...eller kommer. ...eller bedre kanskje? 1
Rumle Skrevet 5. oktober 2014 #7695 Skrevet 5. oktober 2014 Når jeg var lita jente kjøpte jeg buljongterninger dom gotteri! Husker ennå den ekle følelsen når jeg fikk sølvpapir i munnen etter å ha slikka på terningen en stund. --- Det gjorde jeg også!!! Det var jo knallgodt! Tror ikke det er så mange av oss altså 2
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7697 Skrevet 5. oktober 2014 Det gjorde jeg også!!! Det var jo knallgodt! Tror ikke det er så mange av oss altså Åh, gjorde du? Knallgodt men i ettertid har jeg tenkt at det kanskje var litt sterk kost for en liten jentemage? Likte du å lukte på eksos også? 3
Mynona Skrevet 5. oktober 2014 #7698 Skrevet 5. oktober 2014 Du bittesmå buljongterningene med kjøttsmak - de er gode Det lager jeg som "te" noen ganger 1
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7699 Skrevet 5. oktober 2014 Og den mørke var min favoritt Mørk eller ingenting! 2
Aldrisur Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7700 Skrevet 5. oktober 2014 Du bittesmå buljongterningene med kjøttsmak - de er gode Det lager jeg som "te" noen ganger Ja, oppløst i vann blir det flytende buljong.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå