Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det synes jeg og :ler: Jeg synes nok det blir mer spennende enn dere :P

Og en uke går kjapt. Eller.. 6 dager. Eller 5 kanskje man skal si.. SIden i dag er ferdig allerede sånn ca. :P

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke noe særlig! Men heldigvis så viste det seg at formen har vært god i hele dag! Og masse matlyst har hun uansett. Skjønner ikke hvordan hun kan være så utrolig tynn med tanke på hvor mye hun spiser :fnise: (Litt flaut, men det er mer enn meg!)

Ja, det hjelper nok stort å legge kjærleik i lagingen! Og når man får så gode tilbakemeldinger som du garantert gjør, så blir man jo sikkert også enda mer motivert til å lage superkaker!

Matlyst er et godt tegn! Hun blir nok fort frisk igjen.

Det er vel en kombinasjon av gener og aktivitet som gjør at noen barn forblir tynne uansett! :Nikke:

Ja, det er veldig morsomt å lage mat og sånt når de som får det servert setter så pris på det! :hoppendeglad:

Skrevet

Vi har bestilt oss sånn sightseeing tur i Havana i gammel bil, sånn her:

Vintage-American-car-Cuba-by-Robin-Thom.

IMG_7392.jpg

travelblog.org_.jpg

• Liker 2
Skrevet

Ja, det synes jeg og :ler:Jeg synes nok det blir mer spennende enn dere :P

Og en uke går kjapt. Eller.. 6 dager. Eller 5 kanskje man skal si.. SIden i dag er ferdig allerede sånn ca. :P

Hæ? :klo: Nå skjønner jeg ikke hva du mener? :rulle:

Dagene her hjemme går jo kjempefort for tiden, men bra de ikke går fullt så fort på bortebane. :forvirret:

Skrevet

Vi har bestilt oss sånn sightseeing tur i Havana i gammel bil, sånn her:

Vintage-American-car-Cuba-by-Robin-Thom.

IMG_7392.jpg

travelblog.org_.jpg

Fy søren, det er kule biler altså!

Vi hadde sånn (en burgunderrød Buick) når jeg var liten, den gangen alle andre familier begynte å få mer moderne biler. Jeg var så flau at jeg la meg på gulvet bak i bilen for at ingen av vennene mine skulle se meg! :fnise:

Det er sprøtt å tenke på i dag. Disse bilene er jo fantastisk fine.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er bra tiden går litt saktere når man er bortreist.. Man føler at man har vært borte i evigheter, så det er så rart når man kommer hjem og spør folk om det har skjedd noe mens man har vært borte, og svare som regel alltid er nei :P

Skrevet

Uffda, stakars liten, det er så slitsomt å være bitteliten og kaste opp. :sukk:

Men hørtes ut som en bra dag for deg allikevel.

Du, jeg har ingen hemmelige ingredienser, men jeg liker godt både å bake og å lage mat. :tommelsmil: Og det som man gjør lystbetont blir ofte vellykket, tenker jeg da.... :Hehe:

Har vært veldig plaget av bananfluer i huset om dagen, og ikke klart å bli kvitt dem. Fikk et råd av Aldrisurine om eddik, vann og litt Zalo i en skål. :sjokk: Nå ser det ut som en massegrav for bananfluer oppi der allerede. :bond:

Vi bruker akkurat samme midlet i butikken her. Har sånne egne bokser med lokk, ser ut som et lite fuglehus.

Skrevet

Huff...sånne bananfugler er gufne.... :glare:

Skrevet

Fy søren, det er kule biler altså!

Vi hadde sånn (en burgunderrød Buick) når jeg var liten, den gangen alle andre familier begynte å få mer moderne biler. Jeg var så flau at jeg la meg på gulvet bak i bilen for at ingen av vennene mine skulle se meg! :fnise:

Det er sprøtt å tenke på i dag. Disse bilene er jo fantastisk fine.

HAHA. du skulle bare visst den gang da, hvor kule de bilene er i dag :P

Skrevet

Ja, det er bra tiden går litt saktere når man er bortreist.. Man føler at man har vært borte i evigheter, så det er så rart når man kommer hjem og spør folk om det har skjedd noe mens man har vært borte, og svare som regel alltid er nei :P

Ja, pussig det der. Men bra. :blomst:

Vi bruker akkurat samme midlet i butikken her. Har sånne egne bokser med lokk, ser ut som et lite fuglehus.

Å ja, det er skikkelig effektivt altså. :blomst:

Huff...sånne bananfugler er gufne.... :glare:

Men nå er døde.... :pirat:

HAHA. du skulle bare visst den gang da, hvor kule de bilene er i dag :P

Hvem kunne tenke seg det...? :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

...og VI skulle bare ha visst som unge ungdommer...hvor kule vi kom til å bli som...litt eldre ungdommer... :fnise:

• Liker 2
Skrevet

...og VI skulle bare ha visst som unge ungdommer...hvor kule vi kom til å bli som...litt eldre ungdommer... :fnise:

Ha-ha, jaaaa.. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

...og verre skal det bli ettersom tiden går...eller kommer. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

...og verre skal det bli ettersom tiden går...eller kommer. :jepp:

...eller bedre kanskje? :ler:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg var lita jente kjøpte jeg buljongterninger dom gotteri! Husker ennå den ekle følelsen når jeg fikk sølvpapir i munnen etter å ha slikka på terningen en stund. :tunge1:

---

Det gjorde jeg også!!! :hoho: Det var jo knallgodt! :opplyser: Tror ikke det er så mange av oss altså :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Det gjorde jeg også!!! :hoho: Det var jo knallgodt! :opplyser: Tror ikke det er så mange av oss altså :skratte:

Åh, gjorde du? :sjokkert: Knallgodt men i ettertid har jeg tenkt at det kanskje var litt sterk kost for en liten jentemage? :fnise:

Likte du å lukte på eksos også? :wow:

• Liker 3
Skrevet

Du bittesmå buljongterningene med kjøttsmak - de er gode :) Det lager jeg som "te" noen ganger :P

• Liker 1
Skrevet

Og den mørke var min favoritt :jepp:

:arwen:

Mørk eller ingenting! :smoke:

• Liker 2
Skrevet

Du bittesmå buljongterningene med kjøttsmak - de er gode :) Det lager jeg som "te" noen ganger :P

Ja, oppløst i vann blir det flytende buljong. :bolledeig:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...