Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Jo, takktakk FruN, Hoppe og Rumle :5:

Hadde jeg ikke slettet meg den gangen så hadde jeg nærmet meg 40 000 nå!

Gullmedlem sammen med Rumle!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hatt over 25.000 innlegg selv da

Skrevet

Jeg er ferdiiiig med bolen!! :bolledeig:

Da gjenstår bare armene, så kan jeg levere alt til montering! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

God søndag! :strix:

Jeg er ferdiiiig med bolen!!

Å jasså? Har du blitt en sånn derre boler kanskje? :lur:

Skrevet

God søndag! :strix:

Å jasså? Har du blitt en sånn derre boler kanskje? :lur:

Sssshhhh, Hoppeeee! :ninja:

• Liker 1
Skrevet

Go'morgen FruN! :blomst: Ferdig med bolen, har bare armer og montering igjen! Hurra! :hoppendeglad:

:blomst: Gratulere til Nozzefina med 10 000! Og kule ballongbilder fra Ballongfestivalen 2014. :strix:

----------

I dag får jeg besøk av lille mannen og mammaen hans. Gleder meg og sitter nå og lader opp til å gå på kjøkkenet og bake sjokoladekake.

En stor røkt svinekam ligger i SousseViden og godgjør seg og den skal serveres med masse grønnsaker til.

:forkjola: Herr Aldri begynte å få en skikkelig forkjølelse, så vi dro på apoteket og kjøpte ColdZyme (sett på reklame på TV?) :skravle: Kjøpte også Therimin paracetamol som skal blandes i kokende vann og drikkes.

Det har hjulpet skikkelig og han påstår at han er på bedringens vei allerede før han har blitt ordentlig syk! Fantastisk. Jeg vil heller være syk selv enn at han skal være det. :nigo:

Været er heller ikke så verst. Så har vel ikke så mye å klage på i dag. :kaffekopp: Kaffe?

• Liker 1
Skrevet

Så godt å høre at HerrAldri føler seg bedre uten å bli skikkelig syk! :jepp: Håper det holder! :5:

Kan jeg få et stykke sjokoladekake i stedet for kaffe? :sikle:

• Liker 2
Skrevet

Så godt å høre at HerrAldri føler seg bedre uten å bli skikkelig syk! :jepp: Håper det holder! :5:

Kan jeg få et stykke sjokoladekake i stedet for kaffe? :sikle:

Jaaaaa det kan du! :ler: Må bare lage den først. :kokk: Begynner - NÅ!

Skrevet

Jeg er kjempetrøtt nå altså....en bivirkning av å stå opp litt over fire i dag, men jotakk, ellers står alt bare bra til.

Tror jeg legger kursen mot kjøleskapet og lager meg frokost nummer to....så jeg rekker lunchen om noen timer. :nigo:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Oiii, jøss, Mirakelmedisin jo!

Så fiiin dag du kommer til å få Aldriherligedu! Sendte nettopp essemess til min

storebror med håp om å gå en lang og fin tur sammen dem *VenterOgHåperISpenning*

Har hørt at det er så fint å gå inn til Maridalsvannet- har du gått inn dit?

Ja, tusen hjertelig takk til kaffe! (Ble skikkelig kaffetørst nå faktisk,

og så har jeg ikke kaffe i hus :grine: )

Endret av Noz
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Høres ut som en perfekt søndag! Med unntak av syke ektemenn da!

Edit: Åhh, etter jeg oppdaterte til siste iOS har tlf blitt helt sinnsyk på autocorrecting!! Virker som den har slettet alle ord som den husker at jeg bruker mye og starta på blank.

Endret av Mynona
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er kjempetrøtt nå altså....en bivirkning av å stå opp litt over fire i dag, men jotakk, ellers står alt bare bra til.

Tror jeg legger kursen mot kjøleskapet og lager meg frokost nummer to....så jeg rekker lunchen om noen timer. :nigo:

Ja det kan man kalle morgenfugl! :rosaengel: Ikke rart du trenger to frokoster. :klem:

:ler:

Oiii, jøss, Mirakelmedisin jo!

Så fiiin dag du kommer til å få Aldriherligedu! Sendte nettopp essemess til min

storebror med håp om å gå en lang og fin tur sammen dem *VenterOgHåperISpenning*

Har hørt at det er så fint å gå inn til Maridalsvannet- har du gått inn dit?

Ja, tusen hjertelig takk til kaffe! (Ble skikkelig kaffetørst nå faktisk,

og så har jeg ikke kaffe i hus :grine: )

Åååå ja, det er fint rundt Maridalsvannet Noz. Krysser fingre sammen med deg for at det skal bli tur. :hoppe:

Høres ut som en perfekt søndag! Med unntak av syke ektemenn da!

Edit: Åhh, etter jeg oppdaterte til siste iOS har tlf blitt helt sinnsyk på autocorrecting!! Virker som den har slettet alle ord som den husker at jeg bruker mye og starta på blank.

Ektemannen påstår at han er 99 prosent frisk. :rulle: Særlig.

Sinnsyk autocorrect? Hva ha du gjort mot den - kan det være en hevn? :hoho:

-------

Nå er kaka i ovnen. :tommelopp:

Skrevet

Jeg ler og ler av en diskusjon på matforumet. :lol:

:opplyser: På KG kan man bare si BLOMKÅLSUPPE! Så blir det en kjempediskusjon, spydige AB-er. En seriøs men ironisk Kamikatze har bare helt herlige innlegg der. :hoho: Sjekk om dere har tid.

• Liker 2
Skrevet

Hvilken tråd??

Kanskje telefonen hevner seg ja.., for den vet at det er en ny på vei i posten...

Skrevet

Morsom tråd, det er ikke den ting man ikke kan krangle om der inne altså :laugh:

Og god søndag :vinke:

• Liker 1
Skrevet

Det eneste jeg vil si er at jeg liker fyldig blomkålsuppe veldig godt. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Matgærninger :ler: fikk lyst på blomkålsuppe nå da ;) men når jeg lagde det selv i fjor ble jeg skuffa. Akkurat som TS i den tråden. Og jeg gjorde akkurat som alle tipsene i tråden der :ler: spurte mormor om hennes oppskrift, og den var jammen meg sånn som den som fikk mest slakt i den tråden der (hvitsaus-basert) :skratte: det er nok med hva man er vant til hva som smaker best. ;)

Det er ganske utrolig at man må forsvare seg når man bruker buljong da :ler:

• Liker 2
Skrevet

Matgærninger :ler: fikk lyst på blomkålsuppe nå da ;) men når jeg lagde det selv i fjor ble jeg skuffa. Akkurat som TS i den tråden. Og jeg gjorde akkurat som alle tipsene i tråden der :ler: spurte mormor om hennes oppskrift, og den var jammen meg sånn som den som fikk mest slakt i den tråden der (hvitsaus-basert) :skratte: det er nok med hva man er vant til hva som smaker best. ;)

Det er ganske utrolig at man må forsvare seg når man bruker buljong da :ler:

Ja, ikke sant?! :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...