Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7581 Skrevet 3. oktober 2014 Jepp lager løkkompott Løkkompott?
Rumle Skrevet 3. oktober 2014 #7582 Skrevet 3. oktober 2014 Spor ja De er nok altfor skye til å gå på terrassen din. Jeg vet ikke om de spiser løker hos meg om natten, men noen er det i hvert fall, som spiser tulipanløkene mine...tror jeg. Jeg kan plante hundre tulipanløker, og så kommer det opp en tre-fire tulipaner om våren. Og ikke misnt må de lære seg å åpne dører (lukket terrasse) Så kjedelig med tulipanene
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7583 Skrevet 3. oktober 2014 Og ikke misnt må de lære seg å åpne dører (lukket terrasse) Så kjedelig med tulipanene Lukke opp dører med forklovene? Ja, pussig med de tulipanløkene. 1
Gjest Inggolf Skrevet 3. oktober 2014 #7584 Skrevet 3. oktober 2014 Ha-ha, nemlig og fugler har vel ikke navler....eller? Jeg tror du må ha blitt smittet av det samme viruset som meg Noz. Det er den mest slimete og hostete forkjølelsen jeg har hatt - ever! Hoster litt ennå jeg. Cybersmitting Men...du hoster enda!? ...Etter den galskap-superkur`n du fikk av doktor`n der nede i sydligere strøk? ...Jøss! Jasså ja, så Fysikern snikleser her? Legg igjen spor da! Du virker jo som en så trivelig fyr! 1
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7585 Skrevet 3. oktober 2014 Nå har høsten kommet hit og. Pledd, joggebukse og stearinlys overalt 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7586 Skrevet 3. oktober 2014 Cybersmitting Men...du hoster enda!? ...Etter den galskap-superkur`n du fikk av doktor`n der nede i sydligere strøk? ...Jøss! Jasså ja, så Fysikern snikleser her? Legg igjen spor da! Du virker jo som en så trivelig fyr! Superkur ja, og en superkul lege var det også. I svarte jeans og cowboystøvler! Ble jo kvitt bihuleskitten da, og den var skikkelig plagsom, Tror Fysikerene har stukket av nå. Men du Noz, hvor har det blitt av Rofl?????? Nå har høsten kommet hit og. Pledd, joggebukse og stearinlys overalt Det er skikkelig koooooselig da.
Gjest Inggolf Skrevet 3. oktober 2014 #7588 Skrevet 3. oktober 2014 Superkur ja, og en superkul lege var det også. I svarte jeans og cowboystøvler! Ble jo kvitt bihuleskitten da, og den var skikkelig plagsom, Tror Fysikerene har stukket av nå. Men du Noz, hvor har det blitt av Rofl?????? Det var legeuniformen sin ja Rofl ja, joda, han er faktisk i Oslo nå. Men jeg tror ikke at han kommer tilbake hit med det første. Det virker som at han har det bra for tiden ihvertfall 1
Gjest Inggolf Skrevet 3. oktober 2014 #7589 Skrevet 3. oktober 2014 Nå har høsten kommet hit og. Pledd, joggebukse og stearinlys overalt Så hyggelig! En deilig øl eller fem og et par, tre, fem, seks, ni, tolv stykker å skavle med så hadde kvelden blitt komplett for min del (men full forståelse for om du er sliten og nyter best stillheten!)
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7590 Skrevet 3. oktober 2014 Det var legeuniformen sin ja Rofl ja, joda, han er faktisk i Oslo nå. Men jeg tror ikke at han kommer tilbake hit med det første. Det virker som at han har det bra for tiden ihvertfall Han var både kjekk og morsom. Så fint å høre. Jeg håpet at han hadde det bra.
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7591 Skrevet 3. oktober 2014 Så hyggelig! En deilig øl eller fem og et par, tre, fem, seks, ni, tolv stykker å skavle med så hadde kvelden blitt komplett for min del (men full forståelse for om du er sliten og nyter best stillheten!) Jeg vil helst ikke ha øl.. Det er jo ikkeno godt! Men litt rødvin kunne smakt. Og en armkrok kunne også smakt Er inne i en dårlig-søvn-periode igjen, så jeg er ganske kake på fredager for tiden
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7592 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg vil helst ikke ha øl.. Det er jo ikkeno godt! Men litt rødvin kunne smakt. Og en armkrok kunne også smakt Er inne i en dårlig-søvn-periode igjen, så jeg er ganske kake på fredager for tiden Apopos armkrok....hvordan går det med det prosjektet da?
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7594 Skrevet 3. oktober 2014 Tjaaa… si det… sakte fremover… tror jeg Jammen det er jo gode nyheter!
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7595 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tar ikke gledene på forskudd… prøver hvertfall…
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7596 Skrevet 3. oktober 2014 Herreguuuud! Hva er det som skjer med lyden til reklamefilmer for tiden?? Er det meg som har på TV-en for mye, eller har det tatt helt av med bakgrunnsmusikk i alle doku-serier og reklameinnslag? Skulle tro det var om å gjøre å lage mest mulig hææææslig lyd! På Luksusfellen er det jo ikke lenger mulig å høre hva de sier, og sånn er det på Farmen også! Hyyyl!
Rumle Skrevet 3. oktober 2014 #7597 Skrevet 3. oktober 2014 Tjaaa… si det… sakte fremover… tror jeg Du kan ikke si a og ikke b!
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7598 Skrevet 3. oktober 2014 B! Her var reklamen hel hakkete nettopp… Men har ikke merka noe på selve programmene…
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7599 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tar ikke gledene på forskudd… prøver hvertfall… Nei, enig, ikke gjør det. Skynd deg laaaaangsomt My, det lønner seg i lengden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå