Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7562 Skrevet 3. oktober 2014 Åhhh ... Det er'ke greit å være ung Vex bestandig. knuseklem fra meg til deg.
Severus Skrevet 3. oktober 2014 #7563 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bare likte sangen, men ingen ville nok ha hatt meg uansett.
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7564 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bare likte sangen, men ingen ville nok ha hatt meg uansett. Tristgråteromantisk sang. Klart noen vil ha deg! Utfordringen ligge i å finne en som fortjener deg! 1
Severus Skrevet 3. oktober 2014 #7565 Skrevet 3. oktober 2014 Tristgråteromantisk sang. Klart noen vil ha deg! Utfordringen ligge i å finne en som fortjener deg! Misliker hodet mitt.
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2014 #7566 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Ha-ha, nemlig og fugler har vel ikke navler....eller? Jovosst...klart at de har, men den er gjemt under fjøra. Hei til Fysikeren som smugkikker der nede. Endret 3. oktober 2014 av Hoppetaujenta 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7567 Skrevet 3. oktober 2014 Uffda, det høres ikke greit ut. Kanskje du er for mye alene for tida? Jeg vet ikke jeg altså, men det virker sånn.
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7568 Skrevet 3. oktober 2014 Jovosst...klart at de har, men den er gjemt under fjøra. Hei til Fysikeren som smugkikker der nede. Yes, shure...
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2014 #7570 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg...må...logge av....skal jeg ha noen sjanse til å se et kvarter på tv i kveld før jeg bikker over. Natta alle nusselige sjeler. 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7571 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg...må...logge av....skal jeg ha noen sjanse til å se et kvarter på tv i kveld før jeg bikker over. Natta alle nusselige sjeler. Natta nusselige Hoppenussa.
Rumle Skrevet 3. oktober 2014 #7572 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) Jeg har plantet løker i dag - Allium Purple Sensation! Å ja, jeg har regnet litt feil med disse dagene. Men tiden går fort, så puff! så er det slutten av neste uke. Jeg drar til Tyrkia om tre uker! Har ikke fortalt det til noen andre enda, så hvis du leser her nå min fine Aldrisurine, så skal vi bare være borte i én uke. Åhhh, de er så fine Har kjøpt en del av de jeg også i år Tur igjen?! Også må jeg benytte anledningen til å si hei til aldrisurine Jeeeeeeeeeg også!!! & Kom inn da vel, vi vil veldig gjerne bli kjent med deg! Og vi er ganske snille! Jaffal de fleste ... Endret 3. oktober 2014 av Rumle 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7573 Skrevet 3. oktober 2014 Åhhh, de er så fine Har kjøpt en del av de jeg også i år Tur igjen?! Jeeeeeeeeeg også!!! & Kom inn da vel, vi vil veldig gjerne bli kjent med deg! Og vi er ganske snille! Jaffal de fleste ... De er morsomme, og rådyrene liker ikke løkene. Kunne jo komme et og annet rådyr mens jeg sov. Hun lever sitt egne KG-liv denne Aldrisurine, jeg bare ser at hun legger igjen spor etter seg i ballongen av og til. MEN, jeg har på følelsen at hun en vakker dag ikke klarer å la være å kommentere noe som blir skrevet her. 1
Rumle Skrevet 3. oktober 2014 #7575 Skrevet 3. oktober 2014 De er morsomme, og rådyrene liker ikke løkene. Kunne jo komme et og annet rådyr mens jeg sov. Hun lever sitt egne KG-liv denne Aldrisurine, jeg bare ser at hun legger igjen spor etter seg i ballongen av og til. MEN, jeg har på følelsen at hun en vakker dag ikke klarer å la være å kommentere noe som blir skrevet her. Spor etter seg? Nå ble jeg veeeelig nysgjerrig her! Kommmmm da, aldrisurine? Visste ikke det med rådyr Er dog ikke mye plaget med det her, selv om de har stukket innom innimellom Men, jeg planter mine på terrassen da, og kommer de inn der, blir jeg virkelig bekymret
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7576 Skrevet 3. oktober 2014 Du må lese pmn din. Den er kul Jess, har lest den og svart nå. Jeg får ikke opp sånt rødt varseltall om at det ligger PM i postboksen lenger, derfor så sløv til å svare. Skal se om jeg kan få fikset det.
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7577 Skrevet 3. oktober 2014 Spor etter seg? Nå ble jeg veeeelig nysgjerrig her! Kommmmm da, aldrisurine? Visste ikke det med rådyr Er dog ikke mye plaget med det her, selv om de har stukket innom innimellom Men, jeg planter mine på terrassen da, og kommer de inn der, blir jeg virkelig bekymret Spor ja De er nok altfor skye til å gå på terrassen din. Jeg vet ikke om de spiser løker hos meg om natten, men noen er det i hvert fall, som spiser tulipanløkene mine...tror jeg. Jeg kan plante hundre tulipanløker, og så kommer det opp en tre-fire tulipaner om våren.
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7579 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg liker løk vet heg Er det du som snikspiser løkene mine i nattens mulm og mørke...?
Severus Skrevet 3. oktober 2014 #7580 Skrevet 3. oktober 2014 Er det du som snikspiser løkene mine i nattens mulm og mørke...? Jepp lager løkkompott
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå