Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, stemmer! Også bor de omtrent der dere bor når de er i Norge :P

Neeei! :grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg antar at Alanya er en stor by? Men kan jo hende at de bor i det samme komplekset som du og dine?

Jeg vet ikke hva adressen er akkurat nå, men når jeg får vite det kan jeg jo sende deg en PM? :laugh:

Skrevet

Jeg vet ikke adressen jeg heller :P Men det er forskjellige bydeler og litt sånn. Vår er rett utenfor i en annen by/bydel/ting.. Men ja, kanskje det er samme kompleket. Det hadde vært veldig morsomt om det var :P

Skrevet

Det hadde vært kjempegøy, men sjansen er vel liten, og jeg antar at du ikke er der når jeg er der - og da spiller det liten rolle kanskje? :hoho:

Skrevet

Ja, nei.. jeg er jo ikke det. Jeg har vel akkurat kommet hjem fra Cuba jeg, når dere drar. Men det hadde vært morsomt likevel. Da hadde vi hatt felles kjente i det minste :P

Skrevet

Ja, nei.. jeg er jo ikke det. Jeg har vel akkurat kommet hjem fra Cuba jeg, når dere drar. Men det hadde vært morsomt likevel. Da hadde vi hatt felles kjente i det minste :P

Vi får se da, blir spennende i allefall! :hoppendeglad:

Skrevet

:kristin:

:kristin: FruN!

Jeg kom nettopp hjem fra butikken etter å ha kjøpt iiiiiiiis! :is:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kom hjem fra butikken med potetgull, salte pinner og sjokolade jeg :ler: og pizzabunn :plystre:
Skrevet

Og jeg kom hjem fra frisøren i stad. Det ble dyrt som vanlig, men til gjengjeld fikk jeg denne gangen en skuldermassasje, farging, klipp, 4-5 forslag til å sette opp håret, håndmassasje, hodebunnsmassaje og håndpeeling og en øyenskygge jeg valgte selv. I tillegg kjøpte jeg to stylingprodukter.

Følte jeg var litt på spa egentlig :)

Gjest Inggolf
Skrevet

Ha-ha, ja Noz, jeg tenkte akkurat det samme som du - endelig hjemme og så drar vi igjen! :balltre:

Skulle ikke tro vi var riktig navla! :sprettoy:

Men det er riktig som du sier, dette blir nok en helt anderledes tur. :hoppe:

Hvordan går det med deg? :kose:

Har dere noen planer for turen, eller blir det å titte rundt, spise og drikk vin og skravle og slik ting?

Njooo, det går bra med meg vet du.. Ganske så likt som alltid egentlig. Har ikke hatt noe å gjøre ute i dag så jeg måtte ta meg en skikkelig joggetur. Fornøyd med å jogge (pluss løp i noen få intervaller) uten stopp i 45 min med tanke på formen, men det var ikke like godt å komme hjem og få alle disse påfølgende hosteanfallene :klaske: Pluss at armene og beina mine skjelver på en snodig måte :klo:

Men jeg fikk redusert rastløsheten for en liten stund ihvertfall :jepp:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Hvordan is da daaaa? Trodde dere lagde sånt selv jeg :laugh:

Men man kan kansje ikke utelukke kjøpevarianten helt selv om man kan lage bra is hjemme!

Mynona; Det var jo litt av en ekstraservice da! Er det der vanlig prosedyre der?

Og det er virkelig ikke dyrere der enn andre steder?

Endret av Noz
Skrevet

Jeg kom hjem fra butikken med potetgull, salte pinner og sjokolade jeg :ler: og pizzabunn :plystre:

Åhhh! :bond:

Jeg er i senga

Syk?

Og jeg kom hjem fra frisøren i stad. Det ble dyrt som vanlig, men til gjengjeld fikk jeg denne gangen en skuldermassasje, farging, klipp, 4-5 forslag til å sette opp håret, håndmassasje, hodebunnsmassaje og håndpeeling og en øyenskygge jeg valgte selv. I tillegg kjøpte jeg to stylingprodukter.

Følte jeg var litt på spa egentlig :)

Det må jeg si! :sjokkert: Litt av en service altså!

Høres helt fornydelig ut, men er det en vanlig frisør dette da?

Har dere noen planer for turen, eller blir det å titte rundt, spise og drikk vin og skravle og slik ting?

Njooo, det går bra med meg vet du.. Ganske så likt som alltid egentlig. Har ikke hatt noe å gjøre ute i dag så jeg måtte ta meg en skikkelig joggetur. Fornøyd med å jogge (pluss løp i noen få intervaller) uten stopp i 45 min med tanke på formen, men det var ikke like godt å komme hjem og få alle disse påfølgende hosteanfallene :klaske: Pluss at armene og beina mine skjelver på en snodig måte :klo:

Men jeg fikk redusert rastløsheten for en liten stund ihvertfall :jepp:

Vet ikke hva slags tur det blir, det blir vel å menge seg inn i hverdagen til vennene våre. :takke:

Hmmm, er det så bra å løpe som en gærning (unnskyld utrykket) :fnise: når du hoster så fælt da?

Uansett, jeg forstår godt den følelsen av rastløshet man får når en har gått på tomgang over tid. :hug:

Skrevet

Nei bare kom hjem i 19 tiden

Skrevet

Det må jeg si! :sjokkert: Litt av en service altså!

Høres helt fornydelig ut, men er det en vanlig frisør dette da?

Jaa.. vanlig frisør. :jepp: Litt luksus i hverdagen ;)

Skrevet

Jaa.. vanlig frisør. :jepp: Litt luksus i hverdagen ;)

Det er deg væææææl unt! :rodmer:

Skulle gjerne ha lært meg noen håroppsettmetoder jeg også, det har lett for å bli det samme hver gang.

*samle håret, snurre og sette det hele sammen med en diger hårklype* :fnise:

Skrevet

Skulle ikke tro vi var riktig navla!

Jeg tror faktisk at dere ikke er helt 100% riktig navla. Rene trekkfuglkolonien er dere. :jepp:

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Vet ikke hva slags tur det blir, det blir vel å menge seg inn i hverdagen til vennene våre. :takke:

Hmmm, er det så bra å løpe som en gærning (unnskyld utrykket) :fnise: når du hoster så fælt da?

Uansett, jeg forstår godt den følelsen av rastløshet man får når en har gått på tomgang over tid. :hug:

Det blir nok en bra tur! Det er jo en fordel å være sammen med noen som er så kjent der som de sannsynligvis er da. Dere har jo riktignok blitt veldig kjente mange steder i verden, siden dere drar tilbake til samme området flere ganger, men dog :lol:

Njoooo jadda, det vakke så dumt! Er bare hoste og (unnskyld) slim/snørr som stort sett sitter igjen nå.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror faktisk at dere ikke er helt 100% riktig navla. Rene trekkfuglkolonien er dere. :jepp:

Ha-ha, nemlig og fugler har vel ikke navler....eller? :ler:

Det blir nok en bra tur! Det er jo en fordel å være sammen med noen som er så kjent der som de sannsynligvis er da. Dere har jo riktignok blitt veldig kjente mange steder i verden, siden dere drar tilbake til samme området flere ganger, men dog :lol:

Njoooo jadda, det vakke så dumt! Er bare hoste og (unnskyld) slim/snørr som stort sett sitter igjen nå.

Jeg tror du må ha blitt smittet av det samme viruset som meg Noz. Det er den mest slimete og hostete forkjølelsen jeg har hatt - ever!

Hoster litt ennå jeg. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...