Gjest Inggolf Skrevet 2. oktober 2014 #7521 Skrevet 2. oktober 2014 (endret) Hurraaaa for høsten Det er en herlig og sjarmerende årstid! I tillegg til mørket på morgningen og kveldene nå, så merkes det godt med tanke på temperaturen og! 2,5 grader er vel det kjørligste jeg har sett på temperaturmåleren denne høsten. Det som er litt kjipt nå er at det er så vanskelig å kle seg, for det er ganske store forskjeller på kalde morgninger, solfylte dager og så kjørligere kvelder igjen. Men det er jo bare en liten bagatell (vi mennesker må jo alltid finne noe feil/negativt/noe å klage på ).. Det er jo bare å ta en titt på dette fantastiske bildet du la ut Aldri, så er liksom alt greit igjen Endret 2. oktober 2014 av Noz 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2014 #7522 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er helt sikker på at Aldri bor i Nirvanaveien 1a 1
Gjest Inggolf Skrevet 2. oktober 2014 #7523 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er helt sikker på at Aldri bor i Nirvanaveien 1a Det er ikke umulig nei! Har selv vokst opp med fantastisk utsikt, så jeg har savnet det fælt i voksen alder. Utsikt koster penger, men jeg synes det er verdt det, men muligens ikke 300 000 kr ekstra pr etasje! Jeg kjenner nemlig et par som flyttet inn i ny leilighet forige uke, nytt boligsameie, og der kostet hvert hakk opp 300 000 kr ekstra! Dette er ikke snakk om en av de fineste og flotteste strøkene i Oslo heller, men jeg fikk inntrykk av at det ikke var så uvanlig nå til dags 1
Anje Skrevet 2. oktober 2014 #7524 Skrevet 2. oktober 2014 Det er ikke umulig nei! Har selv vokst opp med fantastisk utsikt, så jeg har savnet det fælt i voksen alder. Utsikt koster penger, men jeg synes det er verdt det, men muligens ikke 300 000 kr ekstra pr etasje! Jeg kjenner nemlig et par som flyttet inn i ny leilighet forige uke, nytt boligsameie, og der kostet hvert hakk opp 300 000 kr ekstra! Dette er ikke snakk om en av de fineste og flotteste strøkene i Oslo heller, men jeg fikk inntrykk av at det ikke var så uvanlig nå til dags Det tror jeg gjerne. Jeg betalte selv over 200 000 for å ikke bo i første. Noe som er verdt det for meg, altså. Men: dyrt! (Det er noen andre forskjeller på min leilighet og de på bakkeplan som forklarer prisen, da.)
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7525 Skrevet 3. oktober 2014 Hurraaaa for høsten Det er en herlig og sjarmerende årstid! I tillegg til mørket på morgningen og kveldene nå, så merkes det godt med tanke på temperaturen og! 2,5 grader er vel det kjørligste jeg har sett på temperaturmåleren denne høsten. Det som er litt kjipt nå er at det er så vanskelig å kle seg, for det er ganske store forskjeller på kalde morgninger, solfylte dager og så kjørligere kvelder igjen. Men det er jo bare en liten bagatell (vi mennesker må jo alltid finne noe feil/negativt/noe å klage på ).. Det er jo bare å ta en titt på dette fantastiske bildet du la ut Aldri, så er liksom alt greit igjen Jaaaaaa, hurraaaaa for høsten, spesielt når det er så friskt og "vind- og regnløst" som det har vært de siste ukene. Det er vel den temperaturforskjellen som gjør at vi lett blir forkjølet på høsten. Jeg er helt sikker på at Aldri bor i Nirvanaveien 1a Det gjør hun! Det tror jeg gjerne. Jeg betalte selv over 200 000 for å ikke bo i første. Noe som er verdt det for meg, altså. Men: dyrt! (Det er noen andre forskjeller på min leilighet og de på bakkeplan som forklarer prisen, da.) Ja, måtte gud forby at noen hadde kommet og stjålet alle chilli-planter og urterpotter dersom du hadde hatt dem på bakkenivå! ----------------- Tenk at det er fredag igjen allerede?! MYYYYYYYYYYY du reiser vel i begynnelsen av neste uke?
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2014 #7526 Skrevet 3. oktober 2014 *jøsse seg litt over å tenke på at det faktisk er freddan igjen* 1
Rumle Skrevet 3. oktober 2014 #7527 Skrevet 3. oktober 2014 (endret) God høsthelg til alle i ballongen Endret 3. oktober 2014 av Rumle 2
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7528 Skrevet 3. oktober 2014 Fine og stemningsfulle høstbilder Rumle. Og jøsse seg litt over freddan herfra også. Håper dere har det bra og får en god helg. 1
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7531 Skrevet 3. oktober 2014 Åh, så fine bilder!! Nei, jeg reiser i slutten av neste uke Aldri! Neste søndag! 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7532 Skrevet 3. oktober 2014 Ai låvv høsten altså! Så nydelig utsiktsbilde, aldri Jeg har plantet løker i dag - Allium Purple Sensation! Åh, så fine bilder!! Nei, jeg reiser i slutten av neste uke Aldri! Neste søndag! Å ja, jeg har regnet litt feil med disse dagene. Men tiden går fort, så puff! så er det slutten av neste uke. Jeg drar til Tyrkia om tre uker! Har ikke fortalt det til noen andre enda, så hvis du leser her nå min fine Aldrisurine, så skal vi bare være borte i én uke. 2
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7534 Skrevet 3. oktober 2014 Også må jeg benytte anledningen til å si hei til aldrisurine 2
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7535 Skrevet 3. oktober 2014 Åh, bråbestemt eller? Hvor i Tyrkia da? Skal besøke venner, og de har mast lenge så vi bråbestemte oss for å ta en tur. Vi skal til den samme byen som du pleier å reise til (tror jeg?).
Gjest Inggolf Skrevet 3. oktober 2014 #7536 Skrevet 3. oktober 2014 Tur igjen Aldri?? Du som for litt siden savnet hjem og gledet deg til å reise fra Kreta (eller omegn) Men dere er heldige da, siden dere skal besøke noen så blir det jo muligens en litt annen type tur.. 2
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7537 Skrevet 3. oktober 2014 Tur igjen Aldri?? Du som for litt siden savnet hjem og gledet deg til å reise fra Kreta (eller omegn) Men dere er heldige da, siden dere skal besøke noen så blir det jo muligens en litt annen type tur.. Ha-ha, ja Noz, jeg tenkte akkurat det samme som du - endelig hjemme og så drar vi igjen! Skulle ikke tro vi var riktig navla! Men det er riktig som du sier, dette blir nok en helt anderledes tur. Hvordan går det med deg?
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7538 Skrevet 3. oktober 2014 Skal besøke venner, og de har mast lenge så vi bråbestemte oss for å ta en tur. Vi skal til den samme byen som du pleier å reise til (tror jeg?). Åhh.. så koselig da! Og jeg er sikker på at det må være de som bor i øverste etasje hos oss… For de var akkurat sånn jeg forestiller meg herr og fru Aldrisur Så siden det ikke var dere, så må de i det minste være vennene deres! 1
Aldrisur Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #7539 Skrevet 3. oktober 2014 Åhh.. så koselig da! Og jeg er sikker på at det må være de som bor i øverste etasje hos oss… For de var akkurat sånn jeg forestiller meg herr og fru Aldrisur Så siden det ikke var dere, så må de i det minste være vennene deres! Ha-ha, ja det skulle ikke forundre meg! Er de glade og morsomme - og hun, frua veldig glad i å prate?
Mynona Skrevet 3. oktober 2014 #7540 Skrevet 3. oktober 2014 Ja, stemmer! Også bor de omtrent der dere bor når de er i Norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå