Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2014 #7501 Skrevet 1. oktober 2014 Herre-min-hatt for ei skikkelig skrullete kjerring...og ungen blir lært opp av henne. 1
Mynona Skrevet 1. oktober 2014 #7502 Skrevet 1. oktober 2014 Får ikke se!! Bare svart firkant. Prøve igjen når jeg kommer hjem da. Takk hoppe, skal se om jeg husker på det et helt kvarter til. Tenk at det er en mnd siden sist igjen! 1
Mynona Skrevet 1. oktober 2014 #7503 Skrevet 1. oktober 2014 Fy flate! Hun Gunilla her bare helt….. jeg har ikke ord!
Anje Skrevet 1. oktober 2014 #7504 Skrevet 1. oktober 2014 Hva er det dere ser på? Og hvorfor tar ingen seg av det stakkars barnet som sitter der som om dette var noe som skjer hver dag?
Mynona Skrevet 1. oktober 2014 #7505 Skrevet 1. oktober 2014 (endret) Hva er det dere ser på? Og hvorfor tar ingen seg av det stakkars barnet som sitter der som om dette var noe som skjer hver dag? Fordi det er noe som skjer hver dag virker det som. Hun er ikke god. Forlanger at sykepleiern som skal passe moren hennes skal være hushjelpen hennes. Også klikke sånn. Hun har jo stadig krangler med de andre hollywoodfruene også. Endret 1. oktober 2014 av Mynona 1
Aldrisur Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7506 Skrevet 1. oktober 2014 Gunilla Persson, jeg må nok innrømme at hun trigger sinnahormonene mine (hvis det finnes noe sånt?), men hun er nok elsket av regissørene av "Hollywood wifes", nettopp på grunn av sin ufordragelighet. Sånt trekker vel seere. Det er selvfølgelig synd på datteren hennes, men det virker som om hun er vant til moren sin. Denne moren forguder og forherliger datteren, og ja, mye kan sies om denne familien. Den gamle, senile og tunghørte Persson-moren bor jo også sammen med datter og datter-datter. Underholdningsmomentet er når Gunilla kommer i klinsj med de andre H-fruene. DET er sykt morsomt å sitte trygt bak en skjerm i sin egen stue og se på! Går det bra med dere? Jeg beklager at jeg ikke får vært så mye sammen med dere, (eller det er vel verst for meg). Jeg får liksom aldri helt fred til å sitte og skrive her. ) Sånn som nå f.eks. - noen prater og maser her HELE tiden. Jeg skal sende inn en søknad om å få en frikveld!
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2014 #7507 Skrevet 1. oktober 2014 Bare ta din tid du Aldri. En så hyggelig dame er det klart at flere vil ha en bit av. 1
Mynona Skrevet 1. oktober 2014 #7508 Skrevet 1. oktober 2014 Søknad innvilget! Neste uke kommer Gunilla i skikkelig klinsj med de andre damene så det må dere se!
Aldrisur Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7509 Skrevet 1. oktober 2014 Bare ta din tid du Aldri. En så hyggelig dame er det klart at flere vil ha en bit av. Snilla! 1
Aldrisur Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7511 Skrevet 1. oktober 2014 Søknad innvilget! Neste uke kommer Gunilla i skikkelig klinsj med de andre damene så det må dere se! Takk My! Om det enda hadde vært opp til deg. Jeg skal se så sant det passer sånn. HVis ikke får vi ta det opp!
Mynona Skrevet 1. oktober 2014 #7512 Skrevet 1. oktober 2014 Takk My! Om det enda hadde vært opp til deg. Jeg skal se så sant det passer sånn. HVis ikke får vi ta det opp! Ja, søren.. det var kanskje ikke jeg som bestemte neiii…
Aldrisur Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7513 Skrevet 1. oktober 2014 Jens sin første dag i ny jobb. Kjekk og grei kar det, men jeg blir sååå flau når han snakker engelsk. Jeg håper så indelig at han klarer å gjøre en god jobb som generalsekretær i Nato, og at ingen henger seg opp i norskengelsken hans. Så jeg ønsker ham lykke til! Det gjør jeg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2014 #7514 Skrevet 1. oktober 2014 Menneh...hvilken kanal og når sa dere? Jeg har frakoblet min tv for tiden og praktiserer stillhet og kontemplasjon...på nett.
Mynona Skrevet 1. oktober 2014 #7515 Skrevet 1. oktober 2014 Haha, jeg hørte han på radioen i stad og fniste litt jeg også
Mynona Skrevet 1. oktober 2014 #7516 Skrevet 1. oktober 2014 Menneh...hvilken kanal og når sa dere? Jeg har frakoblet min tv for tiden og praktiserer stillhet og kontemplasjon...på nett. TV3 pååå… var det ikke i går.. tirsdager i 20-tiden tror jeg… Pleier aldri å få med meg hele programmet, hopper inn i det helt av meg selv. 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2014 #7517 Skrevet 1. oktober 2014 Takk. Skal forsøke neste uke. Spark meg i leggen og krmt når det nærmer seg.
Aldrisur Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7518 Skrevet 1. oktober 2014 TV3 ja, og som My sier på tirsdager 20.30. Svenske Hollywoodfruer heter det visst. Det er mange personligheter som er med der altså, ikke bare Gunilla! Skal forsøke å minne deg på det Hoppe! 1
Aldrisur Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #7520 Skrevet 2. oktober 2014 Det er definitivt høst. I dag var det mørkt ute når jeg sto opp i sjutida og gråtåka lå nedover dalen, så sto sola opp og lyste på alle de gule og orange løvtrærne. I dag har jeg byttet ut de skrantete sommerblomstene i urner og kasser med høstlyng og barlind med røde bær på. Det ble jammen fint det gitt. Høstlig solnedgang og ettermiddagshimmel også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå