Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2014 #7481 Skrevet 28. september 2014 Hihi...syns det er fint med bilder som viser mennesker fra sin rette side...for sånn kan vi vel ha det av og til alle sammen? 1
Gjest Inggolf Skrevet 28. september 2014 #7482 Skrevet 28. september 2014 Noz det kom julemarsipetter på fredag Det kom før her. Vet ikke om du så det, men jeg linket til artikkel på facebook for 3 uker siden om at julebrus...og det stoppet ikke der. Synes det er så tragisk teit at det kommer før høstferien! Og påskemarsipanen kommer jo også så tidig at begge typene står side om side i butikkene
Severus Skrevet 28. september 2014 #7483 Skrevet 28. september 2014 Det kom før her. Vet ikke om du så det, men jeg linket til artikkel på facebook for 3 uker siden om at julebrus...og det stoppet ikke der. Synes det er så tragisk teit at det kommer før høstferien! Og påskemarsipanen kommer jo også så tidig at begge typene står side om side i butikkene Julebrusen kommer egentlig midt i oktober. Det er da Ringnes sender den ut
Hoppetaujenta Skrevet 28. september 2014 #7484 Skrevet 28. september 2014 Det er respektløst for konseptet "jul"...syns jeg.
Gjest Inggolf Skrevet 28. september 2014 #7485 Skrevet 28. september 2014 Hvordan ble feiringen Aldri? Hva sa vesle herligheten om kaka? Og smakte den like bra som antall tonn kjærlighet du la inn i arbeidet? 1
Aldrisur Skrevet 28. september 2014 Forfatter #7486 Skrevet 28. september 2014 Haha, for et bilde! Leser juss... Det er ikke akkurat kjempespennende. Har kommet meg fra side 133 til side 189 nå.. Målet er å nå side 231, for da har jeg endelig lest it kapitlet. Og henger bare 3 uker bak leseplanen! Noen som gjør noe gøyalere i dag da? Juss er kanskje ikke så kjempespennende, men nyttig å ha en del kunnskap om. Håper du har hatt en fin helg tross alt. Hihi...syns det er fint med bilder som viser mennesker fra sin rette side...for sånn kan vi vel ha det av og til alle sammen? Bad hair days? Hvordan ble feiringen Aldri? Hva sa vesle herligheten om kaka? Og smakte den like bra som antall tonn kjærlighet du la inn i arbeidet? Feiringen gikk knallfint, det var så koselig alt sammen. Men den kaka? Jo'a, bursdagsbarnet var kjempefornøyd, men jeg tror ikke jeg var alene om å grøsse i tinningen under kakespisingen. Den var bare såååååå søt at den nesten limte seg fast til ganen - liksom, om du/dere skjønner hva jeg mener? Etter barnebursdagen dro vi rett i voksenbursdag (og spiste kake) i nabolaget, men nå er jeg hjemme igjen. Håper helgen har vært fin for dere.
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2014 #7487 Skrevet 29. september 2014 Et lite glad-plupp fra meg denne morgenen.
Mynona Skrevet 29. september 2014 #7489 Skrevet 29. september 2014 Fra meg og. Søppelbilen har endra på ruta si, så nå kommer de å bråker alt for tidlig. Og står der å bråker i 10 min før de drar igjen
Hoppetaujenta Skrevet 29. september 2014 #7490 Skrevet 29. september 2014 Her var det lite folk gitt. Setter meg ned og synger litt smektende engelskspråklig låt jeg.
Mynona Skrevet 29. september 2014 #7491 Skrevet 29. september 2014 (endret) Nå er jeg faktisk ferdig å strikke alle 17 omgangene på vestgenserskjerfet…. Og skal liksom sette det sammen… Edit: testet den rundt kroppen nå, og jeg mangler hvertfall 20 cm for at det skal gå…. Så det må være noe rart med oppskriften. har 1,5 nøste igjen også forsåvidt… Endret 29. september 2014 av Mynona 1
Mynona Skrevet 30. september 2014 #7493 Skrevet 30. september 2014 Åhhhhhhhh herregud Svenske Hollywoodfruer - Gunilla. Hun har jo hodet langt oppi skyene med den derre datra altså! Jeg blir sååå flau!! Måtte bare få det ut!
Hoppetaujenta Skrevet 30. september 2014 #7494 Skrevet 30. september 2014 Det er mye vi har å være takknemlige for her i verden, og en av dem er at vi ikke blir født som en hollywoodfrue...eller avkom.
Gjest Inggolf Skrevet 30. september 2014 #7496 Skrevet 30. september 2014 Jaaa, flaut! Fikk med meg litt jeg og, men falt fort og ofte ut...Får aldri med meg hele programmet når det varer 1 time, men jeg pleier nødvendigvis ikke å falle ut hver 2.minutt heller..slik som nå. Nå, hvordan har starten på uka vært?
Anje Skrevet 30. september 2014 #7497 Skrevet 30. september 2014 Har uka bare såvidt startet? Det kjennes ut som torsdag. Altså: starten på uka har vært hektisk.
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2014 #7498 Skrevet 1. oktober 2014 For dem som holder på med sånne ting: I dag er det Los-avlesning igjen.
Aldrisur Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter #7499 Skrevet 1. oktober 2014 Tuuuusen takk for påminnelsen Hoppe! Her i huset hadde vi nemlig glemt det, men heldigvis kikket jeg i ballongen! And by the way..... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå