Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Etter åtte"-kake til dem som vil ha.... Jatakk! :spise:

AEKAKe.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vin jeg. Thænkjuverrymatsj.

• Liker 3
Skrevet

Flinke FruN! :5: Fiiin feiring til dere også!

:gratulerer: Og hilse herrN og si gratulere med dagen, når det passer sånn! :hoppe:

Takk for det :) Fra begge! :jepp:

Skrevet

Det er faktisk visse eldre damer i denne tråden som nettopp har overlevd enda et år. #gamledamerharogsåbursdag

Skrevet

Synes kaka ble fin, Aldrisur! Søtt med hjerter på snei!

Gratulerer med dagen som har vært, flotte G! :nigo:

Skrevet

Næmmen så mange som fyller år for tiden da. Gratulerer til alle sammen :dagens-rose:

- det er ikke så lenge siden jeg hadde halvtårsdag :ler: Det ble feiret med kake!

Skrevet

Gratulerer på etterskudd, Galactica! 🎂

Og gratulerer med halvtårsdag, My :ler:

Skrevet

Tusen takk! Og nå skal gamle damer legge seg. *knirk*

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer på etterskudd, Galactica!

Og gratulerer med halvtårsdag, My :ler:

Jo takk du! Pleier ikke dere å feire halvtårsdager eller? :ler:

Skrevet

Ha-ha.. :laugh: Måtte regne ut når jeg hadde halvtårsdag jeg, har aldri tenkt på det lissom!

Men stort grattis til Galactica :roser: og til deg også My for halvtårsdag. :roser:

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet det bare fordi en venninne har bursdag på halvtårsdagen min :ler: Så vi pleier å tille litt med hverandre på bursdagene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet det bare fordi en venninne har bursdag på halvtårsdagen min :ler: Så vi pleier å tille litt med hverandre på bursdagene.

Godt med helg My? :klem:

Nå er det ikke mange dager igjen til du "fær avgårde"! :hoppendeglad:

Skrevet

Jo takk du! Pleier ikke dere å feire halvtårsdager eller? :ler:

Noen ganger da jeg var liten, hadde jeg halvtårsbursdagsfeiring fordi det var mye enklere å ha masse unger i selskap på sommeren enn rundt juletider :opplyser:
  • Liker 2
Skrevet

Godt med helg My? :klem:

Nå er det ikke mange dager igjen til du "fær avgårde"! :hoppendeglad:

Ja, godt med helg. Kjedelig helg da. Ikkeno planer i går, ikkeno planer i dag og ikkeno planer i morgen. Har vært på skolen i dag og jobbet med oppgave med gruppa mi da. Og skal lese i morgen. Er planen. Men er litt rastløs nå. Og naboen har fest :sukk:

Om 2 uker akkurat nå sitter jeg nok i sofaen og lurer på om det er noe vits å legge seg eller ikke, siden jeg må ta første flytog søndag morgen :ler:

Skrevet

Ja, godt med helg. Kjedelig helg da. Ikkeno planer i går, ikkeno planer i dag og ikkeno planer i morgen. Har vært på skolen i dag og jobbet med oppgave med gruppa mi da. Og skal lese i morgen. Er planen. Men er litt rastløs nå. Og naboen har fest :sukk:

Om 2 uker akkurat nå sitter jeg nok i sofaen og lurer på om det er noe vits å legge seg eller ikke, siden jeg må ta første flytog søndag morgen :ler:

Synes det må være litt deilig for deg jeg, å ikke ha så masse styr du skal gjøre hele tiden. :) Men så er jeg jo dobbelt så gammel som deg også da. :blink:

Å, det blir utrolig spennende My, :rulle:

Skrevet

For en herlig kake. :hoppendeglad:

:klo: Hæ? Du mener vel ikke min men den som Hoppe la ut her kanskje?

Eller, jeg håper jo at du mener min da... :overrasket: ..men... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hvordan er kalde Norge, Aldri? :fnise:

Deilig Frk.K! :hoppendeglad:

Jeg har funnet frem litt varmere klær og kose rmeg glugg i hjæl" :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...