Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går det egentlig med deg? Er du frisk av forkjølelsen nå?

Jøss, jeg har ikke vært innom her i dag!

Neeei jeg er ikke frisk enda! 8 dager på rad med masse (unnskyld) grønt snørr og slim og ekkel hoste og 39 i feber. Mistenker lungebetennelse. Virker som at dette ikke går over av seg selv så jeg får se om jeg rekker en tur til legen på mandag.

Håper du har hatt en finfin kveld med dine lille gode venn Aldri!

Skrevet

Er det noen av dere som har vært på manikyrbehandling noen gang?

Jeg lurer på hva som skjer der; punkt for punkt, og sånn ca hvor mye det koster?

Jeg lurer på å unne meg et sånt besøk utpå høsten. :)

Skrevet

Er det noen av dere som har vært på manikyrbehandling noen gang?

Jeg lurer på hva som skjer der; punkt for punkt, og sånn ca hvor mye det koster?

Jeg lurer på å unne meg et sånt besøk utpå høsten. :)

Klart jeg har :sminkedokke:

De fikser og ordner med neglbåndene, dytter de inn liksom, og klipper av det døde. Hvis du har sånn hard hud rundt neglene fikser de det og. Også klipper de og filer til fine former på neglen. Sliper hvis de trenger. Noen masserer også hånden. Også legger de på neglelakk. Med eller uten farge. Tar ca 1 time og koster vel… 350kr eller noe sånt tror jeg. Varierer sikkert. Det er veldig deilig.

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvordan det går med lightbulben? Lenge siden vi har hørt fra henne :sukk:

Skrevet

Tror det går bra med henne og den lille familien

Skrevet

Tror det går bra med henne og den lille familien

Ja? Har hun fått barn altså? :lillesky:

Skrevet

Ja? Har hun fått barn altså? :lillesky:

Ja en gutt
  • Liker 1
Skrevet

Takk My. :)

Nå kryper jeg forsiktig i seng her. Natta. :goodbye:

Skrevet

:strix: Jeg hadde en veldig koselig kveld i går. Bare synd at tida flyyyyyyr når vi skal rekke å gjøre masse sammen på såpass kort tid.

:smilyblomst: Gratulere så masse til fine Light og den lille familien hennes! :klemmer:

Sånn ble kaka. :plystre:

Det sto i oppskriften at hjertene skulle ligge litt sånn tilfeldig plassert rundt om, men jeg er ikke så veldig god på å gjøre noe tilfeldig, så da ble det noe midt i mellom - og det ble ikke så bra synes jeg. :tristbla:

Men inni er det 2 lag med bringebærkrem, 1 lag med vaniljekrem, 1 lag med ekte marsipan fra Odense, :sjokkbla: og så er det krem under hele marsipanlokket. :sjenert:

PsyYK47.jpg

• Liker 3
Skrevet

Hehe… det så litt snålt ut med de hjertene ja :ler: Var bursdagsjenta fornøyd da? Og smakte det godt med marsipan inni?

Skrevet

Hehe… det så litt snålt ut med de hjertene ja :ler: Var bursdagsjenta fornøyd da? Og smakte det godt med marsipan inni?

Du skulle ikke si deeeeet da! :grine: Du skulle si: Neida Aldri, den er sååå fin så! :skratte:

Bursdagen er ikke før i morgen, så dere er de eneste som har sett kaka! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Neida Aldri! Den var kjempefin!

Åhhh.. jeg trodde dere hadde feiret i går jeg!

Skrevet

Så fin kaka ble! :jepp:

Jeg har bakt jeg og, gulrotmuffins og sjokoladekake. Den siste fra pose, for det var den enkleste måten å få den glutenfri på :P Og snille mamma har laget rundstykker for meg :hoppendeglad:

Håper dere får en finfin feiring av lillefrøken imorra, Aldri! :jepp::flagg:

• Liker 1
Skrevet

Så fin kaka ble! :jepp:

Jeg har bakt jeg og, gulrotmuffins og sjokoladekake. Den siste fra pose, for det var den enkleste måten å få den glutenfri på :P Og snille mamma har laget rundstykker for meg :hoppendeglad:

Håper dere får en finfin feiring av lillefrøken imorra, Aldri! :jepp::flagg:

Flinke FruN! :5: Fiiin feiring til dere også!

:gratulerer: Og hilse herrN og si gratulere med dagen, når det passer sånn! :hoppe:

• Liker 1
Skrevet

Neida Aldri! Den var kjempefin!

Åhhh.. jeg trodde dere hadde feiret i går jeg!

Tulla bare litt med deg. :klem1:

Neida, i går så vi på tegnefilm og leste bøker. :kyss2:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...