Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mmnei, men jeg skal sende et bilde så kan du slikke litt på det? :P

Imponerende fanatastisk med de snakkegreiene til MY! :daane: Hvoe skal dette ende?

Jaaaa, det er virkelig et helt år siden prinsessekaken med rosa ballkjole. :bond:

:opplyser: Her er bestillingen fra den søte lille femåringen: "En marsipankake med pynt på og med bringebær og marsipan inni."

Så jeg har kjøpt inn frosne bringebær (fordi jeg synes de smaker mer enn de ferske på plastboks), krem og masse marsipan selvfølgelig. Kaka skal rosa lokk med hvite hjerter og selvfølgelig blir det krem, bringebær og marsipan inni! :ler:

---

Marsipan inni er jo rett og slett genialt! :jepp:

5 år. :rodmer:

Mens vi var i Hellas skulle hun begynne på svømmekurs. Så ringte hun etter å ha vært der og fortalte at hun hadde lært å svømme helt alene!

Jeg sa, "Er det muuulig?"

Ja, for hun hadde tenkt så mye på det at når hun prøvde så klarte hun det. :Nikke:

Og det var helt sant ifølge pappaen hennes. Unger er noen rare go'inger.

Det var jammen tidlig! Så flink hun er!!! :strix:

Jeg skal også bake i helga :)

Gulrotmuffins, sjokoladekake og kaaaanskje krokancookies :Nikke:

Krokancookies?!!! :wow:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og goooooooooooooooooooooooooooooooood helg! :blomst:

4d065b8175407a6f230495b174650790.jpg

• Liker 1
Skrevet

Fredag allerede! :sjokkert: tiden bare flyyyyr avgårde! 2 uker (dvs 10 dager) til på jobb, så er der ferie!!

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg snart gå å få pedikyr! Må jo fjonge opp tærne litt før de skal slippes løs på Cuba :jepp: Og neste fredag skal jeg fjonge opp sveisen litt. Eller.. bare farge etterveskt og klippe tupper da :P

Lurer på hvorfor jeg har så mye mørkere hår midt på toppen av hodet, kronen tror jeg det heter. For det er jo ikke noe ettervekst eller mørkere på sidene og rett foran eller bak i nakken :klo: Er alle sånn? Og i så tilfelle, hvorfor?

Skrevet

Det der lurer jeg også på, Mynona. For mitt hår er også mørkere på toppen, og jeg farger det ikke. :klo:

• Liker 1
Skrevet

Og goooooooooooooooooooooooooooooooood helg! :blomst:

4d065b8175407a6f230495b174650790.jpg

Yeeeeeeeh Rumle! Søte bissevoven da...Goooood fredag til deg også. :klemmer:

Fredag allerede! :sjokkert: tiden bare flyyyyr avgårde! 2 uker (dvs 10 dager) til på jobb, så er der ferie!!

:strix:

Nå skal jeg snart gå å få pedikyr! Må jo fjonge opp tærne litt før de skal slippes løs på Cuba :jepp: Og neste fredag skal jeg fjonge opp sveisen litt. Eller.. bare farge etterveskt og klippe tupper da :P

Lurer på hvorfor jeg har så mye mørkere hår midt på toppen av hodet, kronen tror jeg det heter. For det er jo ikke noe ettervekst eller mørkere på sidene og rett foran eller bak i nakken :klo: Er alle sånn? Og i så tilfelle, hvorfor?

Fjonge frøken Fjong! :digge:

Det der lurer jeg også på, Mynona. For mitt hår er også mørkere på toppen, og jeg farger det ikke. :klo:

:opplyser: My og Anje, dere tenker for mye.... da blir man mørkere på toppen har jeg hørt.

Tror jeg. :icon_lol:

-----------

Har besøk av lillefrøkna her i dag m. overnatting. :biggrin:

Ha en fin fredagskveld!

(Ikke mine kake altså, bare en fra Pinterest) :fnise:

waokm1Q.jpg

• Liker 1
Skrevet

Det var en artig muffins-kake. :jepp:

Jeg er sikker på at lillefrøkna gjerne hjelper deg med både å bake og spise en sånn en. :ler:

Jeg trodde en ble grå på toppen av å tenke for mye, jeg? :klo:

Skrevet

Ha en god fredag i ballongen. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Det er fra den filmen. Den muffinskaka.. Den filmen som jeg ikke husker hva heter! Dne ballongfilmen som jeg og Noz sier at du må se sammen med lillefrøkna!

Skrevet

Det var en artig muffins-kake. :jepp:

Jeg er sikker på at lillefrøkna gjerne hjelper deg med både å bake og spise en sånn en. :ler:

Jeg trodde en ble grå på toppen av å tenke for mye, jeg? :klo:

Mm, :jepp: først blir man mørk, så etter en stund, blir man grå... :smilbla:

Ha en god fredag i ballongen. :goodbye:

Gooood fredag til deg også søta! :hoppe:

Det er fra den filmen. Den muffinskaka.. Den filmen som jeg ikke husker hva heter! Dne ballongfilmen som jeg og Noz sier at du må se sammen med lillefrøkna!

Ja det har du rett i My. Husker heller ikke hva den filmen heter, men jenner jeg Noz rett og hun leser det her, er det ikke lenge til vi vet det! :hoppendeglad:

Akkurat nå ser vi på "Barbie og den hemmelige døren". :P

• Liker 1
Skrevet

UP tror jeg den heter kanskje?

• Liker 1
Skrevet

UP tror jeg den heter kanskje?

Det har du rett i!

ht95ddj.jpg

Skrevet

Jeg har vært på møte idag

Skrevet

Hva slags møte?

Jeg gleder meg tli å legge meg i senga jeg. Holdt på å sovne i pedikyrstolen :ler:

Skrevet

Traff kisskissbangbang,lilleninja,teriyaki og missdior på cafe

Skrevet

Så koselig. Var det ikke? Masse KG-sladring da eller? :fnise: Fant dere tonen? Trodde missdior bodde nedi her på østlandet jeg. men kan hende jeg blander med noen andre.

Skrevet

Vi fant tonen ja, litt sladdring ble det. Kjempe moro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...