Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7381 Skrevet 25. september 2014 Hvaaa? Det kan jeg nesten ikke tro! Egentlig hadde jeg ikke trodd på det i det hele tatt, men siden det er du som forteller det så må jeg jo bare finne en finurlig måte å tro på det på Det å lære seg og svømme før skolestart er jo en stor bragd! Jeg skjønner godt at du er "svak" for disse herlige små Aldri! He-he, ja det er ganske så utrolig. Men hun har aldri vært redd for vannet, litt babysvømming når hun var baby og hun har dykket og holdt pusten under vannet i badekaret vårt i alle disse 5 år. Hun ligger så lenge under vann at jeg flere ganger har dratt henne hysterisk opp fordi jeg tror hun har druknet! Til min forskrekkelse og hennes glede!
Gjest Inggolf Skrevet 25. september 2014 #7382 Skrevet 25. september 2014 He-he, ja det er ganske så utrolig. Men hun har aldri vært redd for vannet, litt babysvømming når hun var b aby og hun har dykket og holdt pusten under vannet i badekaret vårt i alle disse 5 år. Hun ligger så lenge under vann at jeg flere ganger har dratt henne hysterisk opp fordi jeg tror hun har druknet! Til min forskrekkelse og hennes glede! Til hennes stooooore glede ja Det er SÅ viktig å ha gode svømmekunnskaper og det virker jo svært lovende for denne fine frøkna! Har du fått slappet av litt etter at dere kom hjem eller har venner, familie og naboer stormet ned både døra og telefonen din? 1
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7383 Skrevet 25. september 2014 Til hennes stooooore glede ja Det er SÅ viktig å ha gode svømmekunnskaper og det virker jo svært lovende for denne fine frøkna! Har du fått slappet av litt etter at dere kom hjem eller har venner, familie og naboer stormet ned både døra og telefonen din? Jeg har fått slappet skikkelig av Noz, men i morgen begynner soialiseringen igjen. Og det er BARE koselig! Hvordan går det egentlig med deg? Er du frisk av forkjølelsen nå? 1
FruN Skrevet 25. september 2014 #7384 Skrevet 25. september 2014 Jeg skal også bake i helga Gulrotmuffins, sjokoladekake og kaaaanskje krokancookies 2
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7385 Skrevet 25. september 2014 Jeg skal også bake i helga Gulrotmuffins, sjokoladekake og kaaaanskje krokancookies Ja det skal du vel. HerrN og lillefrøkna har jo bursdag akkurat på samme dag! 1
FruN Skrevet 25. september 2014 #7387 Skrevet 25. september 2014 (endret) Ja det skal du vel. HerrN og lillefrøkna har jo bursdag akkurat på samme dag! Ikke like glad for vaskinga bursdagsfeiringa medfører da.. Endret 25. september 2014 av FruN 1
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7388 Skrevet 25. september 2014 Jeg vil også i bursdag Ingen som har bursdag i din familie snart da Vex?
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7390 Skrevet 25. september 2014 Ikke like glad for vaskinga bursdagsfeiringa medfører da.. DET skjønner jeg! Slipper jo den jeg da - denne gangen, men det er ikke lenge til herr Aldri har bursdag, så da må jeg vel trå til med litt ekstra...
FruN Skrevet 25. september 2014 #7391 Skrevet 25. september 2014 DET skjønner jeg! Slipper jo den jeg da - denne gangen, men det er ikke lenge til herr Aldri har bursdag, så da må jeg vel trå til med litt ekstra... Enn så lenge koser jeg meg med strikketøyet, så får vasking vente til imorra 1
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7392 Skrevet 25. september 2014 Enn så lenge koser jeg meg med strikketøyet, så får vasking vente til imorra
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7396 Skrevet 25. september 2014 Det går så bra atte Vex!
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7398 Skrevet 25. september 2014 Nei. De bare stirrer Drit i det da, og bare vær Vex og utfør gjør jobben din så bra som bare du kan gjøre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå