Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvaaa? Det kan jeg nesten ikke tro! Egentlig hadde jeg ikke trodd på det i det hele tatt, men siden det er du som forteller det så må jeg jo bare finne en finurlig måte å tro på det på :ler:

Det å lære seg og svømme før skolestart er jo en stor bragd!

Jeg skjønner godt at du er "svak" for disse herlige små Aldri!

He-he, ja det er ganske så utrolig. Men hun har aldri vært redd for vannet, litt babysvømming når hun var baby og hun har dykket og holdt pusten under vannet i badekaret vårt i alle disse 5 år.

Hun ligger så lenge under vann at jeg flere ganger har dratt henne hysterisk opp fordi jeg tror hun har druknet! :sjokkert: Til min forskrekkelse og hennes glede! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, ja det er ganske så utrolig. Men hun har aldri vært redd for vannet, litt babysvømming når hun var b

aby og hun har dykket og holdt pusten under vannet i badekaret vårt i alle disse 5 år.

Hun ligger så lenge under vann at jeg flere ganger har dratt henne hysterisk opp fordi jeg tror hun har druknet! :sjokkert: Til min forskrekkelse og hennes glede! :fnise:

Til hennes stooooore glede ja :hoho:

Det er SÅ viktig å ha gode svømmekunnskaper og det virker jo svært lovende for denne fine frøkna!

Har du fått slappet av litt etter at dere kom hjem eller har venner, familie og naboer stormet ned både døra og telefonen din?

• Liker 1
Skrevet

Til hennes stooooore glede ja :hoho:

Det er SÅ viktig å ha gode svømmekunnskaper og det virker jo svært lovende for denne fine frøkna!

Har du fått slappet av litt etter at dere kom hjem eller har venner, familie og naboer stormet ned både døra og telefonen din?

Jeg har fått slappet skikkelig av Noz, men i morgen begynner soialiseringen igjen.

Og det er BARE koselig! :skravle:

Hvordan går det egentlig med deg? Er du frisk av forkjølelsen nå?

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal også bake i helga :)

Gulrotmuffins, sjokoladekake og kaaaanskje krokancookies :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal også bake i helga :)

Gulrotmuffins, sjokoladekake og kaaaanskje krokancookies :Nikke:

Ja det skal du vel. :hoppendeglad: HerrN og lillefrøkna har jo bursdag akkurat på samme dag! :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja det skal du vel. :hoppendeglad: HerrN og lillefrøkna har jo bursdag akkurat på samme dag! :jepp:

:strix:

Ikke like glad for vaskinga bursdagsfeiringa medfører da.. :dry:

Endret av FruN
  • Liker 1
Skrevet

Jeg vil også i bursdag

Ingen som har bursdag i din familie snart da Vex?

Skrevet

:strix:

Ikke like glad for vaskinga bursdagsfeiringa medfører da.. :dry:

DET skjønner jeg! Slipper jo den jeg da - denne gangen, men det er ikke lenge til herr Aldri har bursdag, så da må jeg vel trå til med litt ekstra... :bond:

Skrevet

DET skjønner jeg! Slipper jo den jeg da - denne gangen, men det er ikke lenge til herr Aldri har bursdag, så da må jeg vel trå til med litt ekstra... :bond:

Enn så lenge koser jeg meg med strikketøyet, så får vasking vente til imorra :nigo:
  • Liker 1
Skrevet

Enn så lenge koser jeg meg med strikketøyet, så får vasking vente til imorra :nigo:

:5::tommelopp:

Skrevet

Neeei er det fredag i morgen?

Skrevet

Det går så bra atte Vex! :kose:

Skrevet

Nei. De bare stirrer

Drit i det da, :fise: og bare vær Vex og utfør gjør jobben din så bra som bare du kan gjøre. :klem:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...