Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2014 #721 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen hjem aldri! Lever plantene og alt er som det skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 24. februar 2014 #722 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen hjem aldri! Lever plantene og alt er som det skal? Hun er sikkert å feirer nytt gjesterom med de små vennene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2014 #723 Del Skrevet 24. februar 2014 Jupp, helt sikkert opptatt med noe gøy. Evt vaske skittentøy eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 24. februar 2014 #724 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #725 Del Skrevet 24. februar 2014 Tusen takk alle sammen! Det var sååååå deilig å komme hjem.og dere har rett! Gjesterommet har blitt så fint! Og jada, nå går vaskemaskin nummer to på full speed. Det blir så rar lukt i tøyet på sånne tropeturer, så alt må vaskes. Selv om det var kaldt, surt og grått å komme til Gardemoen, er det utvilsomt friskere luft her og det å ha drikkevann i springen er heller ikke å forakte. Nå er jeg så daff og sliten for nå er jo klokka egentlig 01.05 for meg! Men det var godt å komme hjem til dere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 24. februar 2014 #726 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen hjem til trygge, fine Norge Jeg skjønner godt at du har savnet din egen seng, jeg spurte deg fordi jeg tippet hva du kom til å svare, og jeg tippet på brødskiver og egen seng Så bra at du er fornøyd med gjesterommet! Er det mye/store endringer eller? Det er jo ikke så lenge til dere stikker av på en ny ferietur, er det i starten av sommeren det er? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar 2014 #727 Del Skrevet 24. februar 2014 Mere reiser på gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. februar 2014 #728 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen hjem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2014 #729 Del Skrevet 24. februar 2014 Velkommen hjem! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 24. februar 2014 #730 Del Skrevet 24. februar 2014 (endret) Vælkømmin heim! Endret 24. februar 2014 av Cordelia 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #731 Del Skrevet 25. februar 2014 Ha-ha-ha Rumle! Jeg spurte ham nå om han gadd å være brydd med det - og han sier det er greit! --- Fantastisk! Godt å lese at du er kommet vel hjem! Ooooog så flott at gjesteværelset ble fint! Vi må få mer detaljer!!! *setter igjen litt wed-wain så ikke overgangen blir for brå * 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #732 Del Skrevet 25. februar 2014 --- Nå er jeg så daff og sliten for nå er jo klokka egentlig 01.05 for meg! Men det var godt å komme hjem til dere. Etter mine beregninger burde du være våken .. nu? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 25. februar 2014 #733 Del Skrevet 25. februar 2014 Ikke våken enda? Sovet godt hjemme? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2014 #734 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg har hentet en bit av forumorkesteret som gjerne bidrar med muntre toner til å våkne av! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #735 Del Skrevet 25. februar 2014 Hvem er han til venstre der? Er det herr Aldri???!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. februar 2014 #736 Del Skrevet 25. februar 2014 Det MÅ jo være det Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #737 Del Skrevet 25. februar 2014 Velkommen hjem til trygge, fine Norge Jeg skjønner godt at du har savnet din egen seng, jeg spurte deg fordi jeg tippet hva du kom til å svare, og jeg tippet på brødskiver og egen seng Så bra at du er fornøyd med gjesterommet! Er det mye/store endringer eller? Det er jo ikke så lenge til dere stikker av på en ny ferietur, er det i starten av sommeren det er? Takk Noz! Jeg er skikkelig fornøyd med gjesterommet! Det er total forandring fra det rommet jeg reiste fra. Taket er nymalt, veggene har fått lysegrå veggpaneler, hvite lister over det hele og en helt ny hvitmalt og solid familiekøye med goooode madrasser er skrudd sammen og passet perfekt til rommet. Nå venter vi på skyvedørsgarderobe (i samme stil som sengen) som er bestilt, og kommer om et par tre uker. Startstkuddet for sommerens tur er 13 juni! Mere reiser på gang? ^^ Fantastisk! Godt å lese at du er kommet vel hjem! Ooooog så flott at gjesteværelset ble fint! Vi må få mer detaljer!!! *setter igjen litt wed-wain så ikke overgangen blir for brå * Wed-wain! Akkurat det jeg hadde mest lyst på nå. Etter mine beregninger burde du være våken .. nu? Ha-ha, ja jeg besvimte klokka halv ni i går kveld, sto opp klokka tre, la meg igjen klokka sju og her er jeg nå! Fit for fight! Ikke våken enda? Sovet godt hjemme? God dyne, myke puter og frisk ikke air-condition-luft! Jeg har hentet en bit av forumorkesteret som gjerne bidrar med muntre toner til å våkne av! Ah, det var herlige toner å våkne til Hoppe! Hvem er han til venstre der? Er det herr Aldri???!! Det er ihvertfall han som ligner mest på meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. februar 2014 #738 Del Skrevet 25. februar 2014 Kanskje herr Aldri spiller trekkspill, å gjemmer sitt hårløse hode under capsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. februar 2014 #739 Del Skrevet 25. februar 2014 Gjesterommet høres flott ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #740 Del Skrevet 25. februar 2014 Vælkømmin heim! Hvorfor ramler du alltid ut av multisiteringen min Cordelia? Det friske velkommenet der fikk meg til å kjenne duften av ferske kuruker i blomsterenga og smaken av nymjelka melk! Er det dialekten din C.? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå