Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det virkelig et heeeeeelt år siden du lagde den superfine, imponerende kaka Aldri!?!? :hakeslepp:

Er spent på å høre om planene dine for dette året altså!

Og enda mer spent på å se bilde av det endelige produktet såklart :hoppendeglad:

Mynona, holder du bare telefonen opp til munnen og snakker til den, så skriver den det du sier? :klo:

*vil ha*

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voice to tx har jeg også hørt om. Høres kjekt ut :jepp:

Skrevet

:vinke:

Hvilken kake skal du lage i år da, aldri? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også spent på hvilken kake du skal lage :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje en av disse.......................?

IMG_1348(pp_w600_h900).jpg

Denne over her må ihvertfall lages til Mynona sin Pål :fnise:

544d9ade9e2f385977b6a7a85dce1935-d50mta1

1ef6df2f873a649ca35be0366f7d5864.jpg

hot-air-balloon-cake-pops.jpeg

Eller hva med den enkleste juksevarianten? :hoho:

10711638_10154645850815243_2059671711_n.

Endret av Noz
  • Liker 4
Skrevet

Bare å oppdatere til ios8 Noz, så får du det til og. Bare snakker til tlf, så skriver den ja. Artig å se på at den korrigerer seg selv også, for den endrer når den skjønner sammenhengen.

Åh, så fine kaker da!! Også en til mannen min og. Visste ikke at han var 40 allerede da.

Jeg er også spent på hva du skal lage denne gang. En hest kanskje?

Skrevet

Min? :lur:

Jeg ha'kke bursdag ennå, altså. Men det gjør ikke noe. :jepp:

:icon_lol:

Mmnei, men jeg skal sende et bilde så kan du slikke litt på det? :P

Er det virkelig et heeeeeelt år siden du lagde den superfine, imponerende kaka Aldri!?!? :hakeslepp:

Er spent på å høre om planene dine for dette året altså!

Og enda mer spent på å se bilde av det endelige produktet såklart :hoppendeglad:

Mynona, holder du bare telefonen opp til munnen og snakker til den, så skriver den det du sier? :klo:

*vil ha*

Imponerende fanatastisk med de snakkegreiene til MY! :daane: Hvoe skal dette ende?

Jaaaa, det er virkelig et helt år siden prinsessekaken med rosa ballkjole. :bond:

:vinke:

Hvilken kake skal du lage i år da, aldri? :)

:opplyser: Her er bestillingen fra den søte lille femåringen: "En marsipankake med pynt på og med bringebær og marsipan inni."

Jeg er også spent på hvilken kake du skal lage :)

Så jeg har kjøpt inn frosne bringebær (fordi jeg synes de smaker mer enn de ferske på plastboks), krem og masse marsipan selvfølgelig. Kaka skal rosa lokk med hvite hjerter og selvfølgelig blir det krem, bringebær og marsipan inni! :ler:

Kanskje en av disse.......................?

*ballonkake*

Denne over her må ihvertfall lages til Mynona sin Pål :fnise:

Eller hva med den enkleste juksevarianten? :hoho:

Så fantastiske kaker Noz! :blomst:

Jeg skal ta bilde og legge inn her når kaka er ferdig på søndag, eller kanskje lørdag kveld. :romeo:

Bare å oppdatere til ios8 Noz, så får du det til og. Bare snakker til tlf, så skriver den ja. Artig å se på at den korrigerer seg selv også, for den endrer når den skjønner sammenhengen.

Åh, så fine kaker da!! Også en til mannen min og. Visste ikke at han var 40 allerede da.

Jeg er også spent på hva du skal lage denne gang. En hest kanskje?

Hestekake er jo en kjempeidé! :hoppendeglad: Vi får se til neste år om hesteinteressen er like stor da, så.....

Ja som jeg skrev oppi her, den snakkende telefonen din er helt utrolig! Og jeg som ennå ikke har skjønt hvordan man får til å høre på radio en gang! :unsure:

• Liker 2
Skrevet

Marsipan inni til og med. Det har jeg ikke sett/hørt før. Men om det er det den lille damen ønsker så må hun jo få det :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal bli kakesmaker på et godt konditori når jeg bare blir stor nok. :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Marsipan inni til og med. Det har jeg ikke sett/hørt før. Men om det er det den lille damen ønsker så må hun jo få det :nigo:

:hoho: Det har ikke jeg heller hørt om før, men jeg strekker meg laaaaangt når det kommer til kakeønsker fra visse personer. :engel:

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal bli kakesmaker på et godt konditori når jeg bare blir stor nok. :jepp:

Ha-ha! :ler: lol

Hvor stor da? :rolleyes:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det skjønner jeg! Også hvertfall på bursdagen sin da. Er det 5 år hun blir nå?

Skrevet

Hvor stor da?

Vel, siden jeg ikke vokser mere i lengden, får vi si noen kilo til i bredden. Så stor. :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Så noen overskrifter om at Apple trakk tilbake oppdateringen fordi det er så mange som har fått store problemer etter at de oppdaterte telefonen sin..Men jeg tar nok sjangsen neste gang jeg har trådløst nett :jepp:

:opplyser: Her er bestillingen fra den søte lille femåringen: "En marsipankake med pynt på og med bringebær og marsipan inni."

Jøss, et 5-åring som faktisk ønsker seg marsipetterpankake...? Det var et voksent valg da :icon_lol:

• Liker 1
Skrevet

Ja, det skjønner jeg! Også hvertfall på bursdagen sin da. Er det 5 år hun blir nå?

5 år. :rodmer:

Mens vi var i Hellas skulle hun begynne på svømmekurs. Så ringte hun etter å ha vært der og fortalte at hun hadde lært å svømme helt alene!

Jeg sa, "Er det muuulig?"

Ja, for hun hadde tenkt så mye på det at når hun prøvde så klarte hun det. :Nikke:

Og det var helt sant ifølge pappaen hennes. Unger er noen rare go'inger.

• Liker 2
Skrevet

Så noen overskrifter om at Apple trakk tilbake oppdateringen fordi det er så mange som har fått store problemer etter at de oppdaterte telefonen sin..Men jeg tar nok sjangsen neste gang jeg har trådløst nett :jepp:

Jøss, et 5-åring som faktisk ønsker seg marsipetterpankake...? Det var et voksent valg da :icon_lol:

ALT som smaker søtt Noz! Absolutt ALT. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Men det var neste oppdatering. Ikke 8.0.0, men 8.0.1 tror jeg. 8.0.1 var den som skulle fikse små bugs etter den store oppdateringen på iOS8.

5 år. :rodmer:

Mens vi var i Hellas skulle hun begynne på svømmekurs. Så ringte hun etter å ha vært der og fortalte at hun hadde lært å svømme helt alene!

Ja, for hun hadde tenkt så mye på det at når hun prøvde så klarte hun det. :Nikke:

Åhhh… så søt og flink! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Vel, siden jeg ikke vokser mere i lengden, får vi si noen kilo til i bredden. Så stor. :jepp:

Du blir i hvert fall fort nok stor i bredden hvis du begynner som kakesmaker! :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvaaa? Det kan jeg nesten ikke tro! Egentlig hadde jeg ikke trodd på det i det hele tatt, men siden det er du som forteller det så må jeg jo bare finne en finurlig måte å tro på det på :ler:

Det å lære seg og svømme før skolestart er jo en stor bragd!

Jeg skjønner godt at du er "svak" for disse herlige små Aldri!

Endret av Noz
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...