mia83 Skrevet 24. september 2014 #7341 Skrevet 24. september 2014 Vel Aldrisur.. det kan godt hende det blir en stund til faktisk.. trenger varmepumpe og skifte av reg.reima på bilen... Så får vi se hvor mye som blir til overs til reising etter det.. kremt...
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7342 Skrevet 24. september 2014 Vel Aldrisur.. det kan godt hende det blir en stund til faktisk.. trenger varmepumpe og skifte av reg.reima på bilen... Så får vi se hvor mye som blir til overs til reising etter det.. kremt... Ja de peenga, ja de peenga, er til bekymring, for fattig og for rik...
mia83 Skrevet 24. september 2014 #7343 Skrevet 24. september 2014 Sant nok. Men det er utrolig hva man klarer å skrape sammen når det gjelder til reising.
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7344 Skrevet 24. september 2014 Sant nok. Men det er utrolig hva man klarer å skrape sammen når det gjelder til reising. Nemlig! Det er veldig fristende å prioritere reising.
FruN Skrevet 24. september 2014 #7345 Skrevet 24. september 2014 Ift å spørre tenåringer om man er gammel: Jeg føler meg sikker på at jeg kan spørre bonusjentene mine om det, og få til svar at "nei, men pappa er gammel!" Det er forøvrig 7 år mellom oss "gamlingene"
Mynona Skrevet 24. september 2014 #7346 Skrevet 24. september 2014 Jeg har også tenkt på det samme. Synes august og september har gått ekstremt fort! Håper vinteren går like fort. Så heldig du er som skal til Cuba da gitt!! Hvor lenge blir du borte? I 2 uker bare. Gleder meg til varmt, turkist hav, salsarytmer, mojito og FRI! Akkurat. Jeg har det sånn med absolutt alt av pasteller. Ser ut som en vampyr selv om det er midt på sommeren. Men rødt går bra, fordi jeg har litt sånne fargetoner som rødhårede har. Og grønne øyne. (Anbefaler at du aldri stiller spørsmålet om du er gammel rundt en tennåring. Jeg gjorde det. Fikk til svar at jeg var bra gammal jeg. ) Da er nok vi rake motsetninger, for pasteller, spesielt blått og turkist er det jeg kler best Sant nok. Men det er utrolig hva man klarer å skrape sammen når det gjelder til reising. Det jo mye morsommere å bruke penger på!
Mynona Skrevet 24. september 2014 #7347 Skrevet 24. september 2014 Ift å spørre tenåringer om man er gammel: Jeg føler meg sikker på at jeg kan spørre bonusjentene mine om det, og få til svar at "nei, men pappa er gammel!" Det er forøvrig 7 år mellom oss "gamlingene" En kar skulle gjette aldern min ute på lørdag.. Han gjetta 1 år for mye DUST! Alle pleier å gjette 5-7 år yngre enn jeg er.. men de er kanskje bare hyggelige
FruN Skrevet 24. september 2014 #7348 Skrevet 24. september 2014 Venninna mi skal på teatertur til London til sommeren, for å se drømmemannen på scenen. Jeg vil smugle meg med
FruN Skrevet 24. september 2014 #7349 Skrevet 24. september 2014 En kar skulle gjette aldern min ute på lørdag.. Han gjetta 1 år for mye DUST! Alle pleier å gjette 5-7 år yngre enn jeg er.. men de er kanskje bare hyggelige Frekke fyr!
Anje Skrevet 24. september 2014 #7350 Skrevet 24. september 2014 Ift å spørre tenåringer om man er gammel: Jeg føler meg sikker på at jeg kan spørre bonusjentene mine om det, og få til svar at "nei, men pappa er gammel!" Det er forøvrig 7 år mellom oss "gamlingene" Veloppdragne jenter. En kar skulle gjette aldern min ute på lørdag.. Han gjetta 1 år for mye DUST! Alle pleier å gjette 5-7 år yngre enn jeg er.. men de er kanskje bare hyggelige Ikke rart HAN var singel. Jeg ble her en dag bedt om å vise leg på polet. Verst er at jeg ikke ble smigret, men tenkte lett panisk: "har jeg kledd meg helt feil i dag? Har jeg fått ei kvise?!"
Mynona Skrevet 24. september 2014 #7351 Skrevet 24. september 2014 Vi ble spurt om vi var 23 år i døra, og vi sa ja, og trengte ikke å vise legitimasjon. Snurt! Nå dikterte jeg hele den mld der til telefonen min! Funka bra!!
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7352 Skrevet 24. september 2014 Dere gamlinger får nå bare slite med alderen dere, så kan jeg nyte mine 29 minus/pluss... Var jeg morsom nå?
mia83 Skrevet 24. september 2014 #7353 Skrevet 24. september 2014 Ja veldig fristende å prioritere reising. Men i år bør vi nok anskaffe oss den der varmepumpa altså. Du er alltid morsom Aldrisur!
Anje Skrevet 24. september 2014 #7354 Skrevet 24. september 2014 I 2 uker bare. Gleder meg til varmt, turkist hav, salsarytmer, mojito og FRI! Da er nok vi rake motsetninger, for pasteller, spesielt blått og turkist er det jeg kler best Det er vi nok da. Jeg kan bare bruke turkis om det er den knallfarga versjonen. Den som vel egentlig bare er på treningstøy. Og bare om jeg ikke har noe imot å se bleik ut. Men mørkeblått går bra.
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7355 Skrevet 24. september 2014 Vi ble spurt om vi var 23 år i døra, og vi sa ja, og trengte ikke å vise legitimasjon. Snurt! Nå dikterte jeg hele den mld der til telefonen min! Funka bra!! Funka bedre i dag enn i går i FruN-boka hvertfall! Ja veldig fristende å prioritere reising. Men i år bør vi nok anskaffe oss den der varmepumpa altså. Du er alltid morsom Aldrisur! Ja, det synes jeg også! Det er vi nok da. Jeg kan bare bruke turkis om det er den knallfarga versjonen. Den som vel egentlig bare er på treningstøy. Og bare om jeg ikke har noe imot å se bleik ut. Men mørkeblått går bra. Kler best jordfarger jeg. Og blått. 1
Severus Skrevet 24. september 2014 #7356 Skrevet 24. september 2014 Jeg drar til blokksberg tror jeg 1
mia83 Skrevet 24. september 2014 #7357 Skrevet 24. september 2014 Åååh 2 uker My.. høres herlig ut det da!
Aldrisur Skrevet 25. september 2014 Forfatter #7359 Skrevet 25. september 2014 God morgen og en fin torsdag til alle som er innom ballongen! I dag blir det planlegging og innkjøp av ingredienser til én av årets viktigste bursdagskaker! 2
Anje Skrevet 25. september 2014 #7360 Skrevet 25. september 2014 Min? Jeg ha'kke bursdag ennå, altså. Men det gjør ikke noe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå