Mynona Skrevet 24. september 2014 #7322 Skrevet 24. september 2014 Det går helt greit My, fant frem god og varm genser når jeg skulle ut i dag. Var ikke lange turen heller, bare opp i sushi-restauranten og hentet take-away. Hvordan går det med det fin-fine genser-vest-skjerf-strikketøyet ditt? Og ble du noe mer akademisk utover kvelden i går? Tror aldri jeg har hatt hjemlengsel når jeg er på ferie jeg Det eneste jeg savner hjemmefra er vel egentlig senga mi i grunn. Også hvis det er en eller annen happening som skjer hjemme jeg gjerne skulle vært med på da. Du, det går fint med strikketøyet. Litt i rykk og napp. Fikk strikka mye på flyet til og fra Roma. Men har ikke strikka på noen dager nå. Sist gang måtte jeg ta om 3-4 rader for jeg hadde kløna til mønsteret. Er over halvveis hvertfall. Har strikka 11 eller 12 av de 17 omgangene jeg skal på mønsteret. Og ble til slutt ferdig å skrive. Men det er ikke noe bra skrevet da. Men det får vi pynte på senere. __ Det verste med å komme hjem fra ferie er vaskemaskinene ja! Er det mulig å få så mye skittentøy liksom!
Anje Skrevet 24. september 2014 #7323 Skrevet 24. september 2014 Ha-ha-ha, jeg vet Anje! Du har så absolutt helt rett. (BTW disse morgenfriske sier visst kalimera på morgenen. Ikke for t det gjør det noe bedre, bare sånn for ordens skyld) Støvletter? Uh...Jeg er ikke noe glad i høst og vinter. Men jeg elsker høst- og vinterklær. Så for å muntre meg opp etter møtet med 7 grader, vind og regn så snudde jeg inn igjen i dag tidlig og fant frem yndlingsstøvlettene mine. Jeg er såpass lettlurt at jeg straks ble i bedre humør. Kalimera, ja. Kalispera var vel god kveld?
FruN Skrevet 24. september 2014 #7324 Skrevet 24. september 2014 Så du det fine skjørtet Tekola fristet med i boka si, Anje?
Gjest Inggolf Skrevet 24. september 2014 #7325 Skrevet 24. september 2014 Hvor lenge er det lengste du har vært ute på reise på en gang My? Du skulle ha gjort som en venninne-bekjent av meg du, hun er hjemme å jobber i noen måneder, gjerne opp mot et halv år, så drar hun ut på nye eventyr en god stund. Og sånn holder hun på. For noen år siden så forelsket hun seg helt i et land hun var i, så hun dro frem og tilbake mellom jobb her og der mange ganger og plutselig så hadde hun kjøpt seg en diger tomt der som hun bygget et hus på Så kom hun hit og jobbet og dro dit for å hjelpe de som hun hadde blitt kjent med med å forbedre husene sine og generelt økonomiske greier.. Hun startet blant annet en butikk-sak (er litt diffus her med vilje for dette blir ikke vanskelig å kjenne igjen for noen som vet hvem denne damen her) for å skaffe dem arbeidsplasser. 1
Roadrunner Skrevet 24. september 2014 #7326 Skrevet 24. september 2014 Lengter sjelden hjem fra tur, men kan savne senga litt ja. Og rent drikkevann i springen Drøye 140 dager til fuggel'n trekker *neida, teller ikke ned...*
Gjest Inggolf Skrevet 24. september 2014 #7327 Skrevet 24. september 2014 Lengter sjelden hjem fra tur, men kan savne senga litt ja. Og rent drikkevann i springen Drøye 140 dager til fuggel'n trekker *neida, teller ikke ned...* Det blir nok en lang og tung prosess, men hvor er planen å ende opp hen?
Roadrunner Skrevet 24. september 2014 #7328 Skrevet 24. september 2014 Mellomlander noen dager i San Francisco før det blir litt flere dager på Hawaii (Waikiki beach) Gleder meg nesten ikke...
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2014 #7329 Skrevet 24. september 2014 Snart skal jeg sove. Det gleder jeg meg til. God kveld og godnatt i boka.
Mynona Skrevet 24. september 2014 #7330 Skrevet 24. september 2014 Hvor lenge er det lengste du har vært ute på reise på en gang My? Du skulle ha gjort som en venninne-bekjent av meg du, hun er hjemme å jobber i noen måneder, gjerne opp mot et halv år, så drar hun ut på nye eventyr en god stund. Og sånn holder hun på. For noen år siden så forelsket hun seg helt i et land hun var i, så hun dro frem og tilbake mellom jobb her og der mange ganger og plutselig så hadde hun kjøpt seg en diger tomt der som hun bygget et hus på Så kom hun hit og jobbet og dro dit for å hjelpe de som hun hadde blitt kjent med med å forbedre husene sine og generelt økonomiske greier.. Hun startet blant annet en butikk-sak (er litt diffus her med vilje for dette blir ikke vanskelig å kjenne igjen for noen som vet hvem denne damen her) for å skaffe dem arbeidsplasser. Lengste er 4,5 uke. Det var den første ferien min uten foreldre når jeg var mmmm… 19 år tror jeg. Eller 20. Hadde vært drømmen det, men vanskelig å kombinere med den jobben jeg har, studiene og litt sånne praktiske ting desverre. Så jeg får ta korte turer isteden. Mellomlander noen dager i San Francisco før det blir litt flere dager på Hawaii (Waikiki beach) Gleder meg nesten ikke... Åhhh, så deilig! Jeg reiser til Cuba om bare 2,5 uke jeg! Wow, plutselig gikk tiden fort. Snart skal jeg sove. Det gleder jeg meg til. God kveld og godnatt i boka. God natt! Jeg følger snart etter.
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7331 Skrevet 24. september 2014 Tror aldri jeg har hatt hjemlengsel når jeg er på ferie jeg Det eneste jeg savner hjemmefra er vel egentlig senga mi i grunn. Også hvis det er en eller annen happening som skjer hjemme jeg gjerne skulle vært med på da. Du, det går fint med strikketøyet. Litt i rykk og napp. Fikk strikka mye på flyet til og fra Roma. Men har ikke strikka på noen dager nå. Sist gang måtte jeg ta om 3-4 rader for jeg hadde kløna til mønsteret. Er over halvveis hvertfall. Har strikka 11 eller 12 av de 17 omgangene jeg skal på mønsteret. Og ble til slutt ferdig å skrive. Men det er ikke noe bra skrevet da. Men det får vi pynte på senere. __ Det verste med å komme hjem fra ferie er vaskemaskinene ja! Er det mulig å få så mye skittentøy liksom! Ja, men da har du jo fått skikkelig dreisen på denne flettestrikkingen da. Mm, skittentøy... Jeg er ikke noe glad i høst og vinter. Men jeg elsker høst- og vinterklær. Så for å muntre meg opp etter møtet med 7 grader, vind og regn så snudde jeg inn igjen i dag tidlig og fant frem yndlingsstøvlettene mine. Jeg er såpass lettlurt at jeg straks ble i bedre humør. Kalimera, ja. Kalispera var vel god kveld? Ja da er du jammen lettlurt! Mellomlander noen dager i San Francisco før det blir litt flere dager på Hawaii (Waikiki beach) Gleder meg nesten ikke... Så utrolig herlig og spennende det høres ut! Snart skal jeg sove. Det gleder jeg meg til. God kveld og godnatt i boka. Go'natta Hoppe. 1
Anje Skrevet 24. september 2014 #7332 Skrevet 24. september 2014 Så du det fine skjørtet Tekola fristet med i boka si, Anje? Neeei.. *stikker bort for å sjekke* Ja, men da har du jo fått skikkelig dreisen på denne flettestrikkingen da. Mm, skittentøy... Ja da er du jammen lettlurt! Så utrolig herlig og spennende det høres ut! Go'natta Hoppe. Det er røde støvletter. Og ingen kan både gå med røde støvletter OG være gretten. Sådetså. 1
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7333 Skrevet 24. september 2014 Neeei.. *stikker bort for å sjekke* Det er røde støvletter. Og ingen kan både gå med røde støvletter OG være gretten. Sådetså. Et surt ansikt på toppen og røde støvletter i bunnen!? Nei det går bare ikke! 1
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7334 Skrevet 24. september 2014 Lengste er 4,5 uke. Det var den første ferien min uten foreldre når jeg var mmmm… 19 år tror jeg. Eller 20. Hadde vært drømmen det, men vanskelig å kombinere med den jobben jeg har, studiene og litt sånne praktiske ting desverre. Så jeg får ta korte turer isteden. Åhhh, så deilig! Jeg reiser til Cuba om bare 2,5 uke jeg! Wow, plutselig gikk tiden fort. God natt! Jeg følger snart etter.
mia83 Skrevet 24. september 2014 #7335 Skrevet 24. september 2014 12. turen til Thailand! Hoi hoi!! Åååhh Hellas er herlig da! Jeg elsker Hellas! Vil ut og reise igjen jeg...
Mynona Skrevet 24. september 2014 #7336 Skrevet 24. september 2014 Lurer på om jeg har begynt å bli skikkelig gammel… det er jo alltid det gamle folk sier - at tiden går så fort. Når vi var barn var en uke eviglangt, nå går det på null komma niks! Røde støvletter.. det holdt jeg på å kjøpe i Roma.. til jeg kom på at jeg ikke kler rødt
Gjest Inggolf Skrevet 24. september 2014 #7337 Skrevet 24. september 2014 Mellomlander noen dager i San Francisco før det blir litt flere dager på Hawaii (Waikiki beach) Gleder meg nesten ikke... DET virket fristende ja!! Hvordan ble det med denne høstforklaringen til grekerne Aldri? Fikk du vist dem noen bilder, for de skjønte vel ikke bæret av forklaringen din?
mia83 Skrevet 24. september 2014 #7338 Skrevet 24. september 2014 Lurer på om jeg har begynt å bli skikkelig gammel… det er jo alltid det gamle folk sier - at tiden går så fort. Når vi var barn var en uke eviglangt, nå går det på null komma niks! Røde støvletter.. det holdt jeg på å kjøpe i Roma.. til jeg kom på at jeg ikke kler rødt Jeg har også tenkt på det samme. Synes august og september har gått ekstremt fort! Håper vinteren går like fort. Så heldig du er som skal til Cuba da gitt!! Hvor lenge blir du borte?
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7339 Skrevet 24. september 2014 12. turen til Thailand! Hoi hoi!! Åååhh Hellas er herlig da! Jeg elsker Hellas! Vil ut og reise igjen jeg... Åh, det blir vel ikke lenge til du tar deg en tur - kjenner jeg deg rett. Lurer på om jeg har begynt å bli skikkelig gammel… det er jo alltid det gamle folk sier - at tiden går så fort. Når vi var barn var en uke eviglangt, nå går det på null komma niks! Røde støvletter.. det holdt jeg på å kjøpe i Roma.. til jeg kom på at jeg ikke kler rødt Spørs om du ikke begynner å bli skikkelig gammel ja. DET virket fristende ja!! Hvordan ble det med denne høstforklaringen til grekerne Aldri? Fikk du vist dem noen bilder, for de skjønte vel ikke bæret av forklaringen din? Nei, jeg fikk ikke forklart dem noe mer jeg Noz. Får ta det neste gang.
Anje Skrevet 24. september 2014 #7340 Skrevet 24. september 2014 Et surt ansikt på toppen og røde støvletter i bunnen!? Nei det går bare ikke! Akkurat. Lurer på om jeg har begynt å bli skikkelig gammel… det er jo alltid det gamle folk sier - at tiden går så fort. Når vi var barn var en uke eviglangt, nå går det på null komma niks! Røde støvletter.. det holdt jeg på å kjøpe i Roma.. til jeg kom på at jeg ikke kler rødt Jeg har det sånn med absolutt alt av pasteller. Ser ut som en vampyr selv om det er midt på sommeren. Men rødt går bra, fordi jeg har litt sånne fargetoner som rødhårede har. Og grønne øyne. (Anbefaler at du aldri stiller spørsmålet om du er gammel rundt en tennåring. Jeg gjorde det. Fikk til svar at jeg var bra gammal jeg. )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå