Aldrisur Skrevet 23. september 2014 Forfatter #7302 Skrevet 23. september 2014 Hihihi.... "time will tell" *vise at hoppisen også vet littegranne her i verden* Tell meg her og tell meg der.. the show must go on, sier nå jeg bare! Noen ta meg til Canada Jeg kan ikke gjøre det Vex. Hvorfor vil du dit? God tur hjem Aldri.Det har blitt kaldt ja. Måtte lukke 2 av vinduene på soverommet nå, for det er bare 15 grader på rommet. Takk My, jeg hadde en helt grei tur hjem. Nyyydelig å være hjemme igjen. 11,6 grader her nå. Her er det 7 grader. Og de gamle kollegaene til aldri får muffins i dag! Hæ? Oijj...her har det vært +3,4 i natt! Det var kjølig....og jeg kjenner det jo i romtempen. Er det så kaldt at du fryser i rompeten, så må du ta på deg ullbukse vettu! lol Her er det enda grønt ute, men dog en antydning til gule og røde blader. 7 grader i morges, og kaldere inne. Vet ikke hva temperaturen ligger på nå, men nå sitter jeg i sjette etasje, på jobb (...). På tide å sette på varmeovner, og tenne stearinlys. Høsten er nå koselig også Det var grønnere her enn jeg trodde det skulle være nå jeg kom hjem. Tenne stearinlys og kose seg.... det er høsthygge det. Jeg kjenner en forventning jeg... Det er det som er så flott med disse ulike årstidene. Hver årstid sin sjarm. Jeg er så trist om dagen Det hadde jeg på følelsen. Hva plager deg om dagen Vex? 1
Mynona Skrevet 23. september 2014 #7303 Skrevet 23. september 2014 Jeg gikk forbi jobben din i morges, og en dame gikk inn der med en stor form med muffins som hun hadde bakt Så det var kanskje en bursdag eller noe slikt? Eller tirsdagskake? Jeg driver å skriver skoleoppgave! Det er så vanskelig å komme i gang. Føler at alt jeg skriver er så teit, og uakademisk.
Mynona Skrevet 23. september 2014 #7304 Skrevet 23. september 2014 Jeg er så trist om dagen Det har jeg vært noen dager nå og. Det hjalp å løpe en lang tur i går kveld. Løpe lenger enn jeg egentlig klarer og orker å bruke meg opp helt. Er bedre i dag. 1
Aldrisur Skrevet 23. september 2014 Forfatter #7305 Skrevet 23. september 2014 Jeg gikk forbi jobben din i morges, og en dame gikk inn der med en stor form med muffins som hun hadde bakt Så det var kanskje en bursdag eller noe slikt? Eller tirsdagskake? Jeg driver å skriver skoleoppgave! Det er så vanskelig å komme i gang. Føler at alt jeg skriver er så teit, og uakademisk. Å jaaa, skjønner! De er veldig glade i kake på den jobben, alltid en unnskyldning til å feire noe med kaker eller is. Det er så vanskelig når man kommer i feil spor med sånne oppgaver. Ta en pause og begynn på nytt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2014 #7306 Skrevet 23. september 2014 *stille seg klar til å klemme litt på Vex når hun dukker opp her* 1
Mynona Skrevet 23. september 2014 #7307 Skrevet 23. september 2014 Å jaaa, skjønner! De er veldig glade i kake på den jobben, alltid en unnskyldning til å feire noe med kaker eller is. Det er så vanskelig når man kommer i feil spor med sånne oppgaver. Ta en pause og begynn på nytt. Ja, jeg husket du sa det en gang. Kake nesten hver dag Jeg har skrevet to små avsnitt.. Også klarer jeg ikke begynne på neste avsnitt.. Føler at det jeg skriver blir så tynt… Er liksom ikke en skikkelig analyse for jeg klarer ikke gå gå i dybden.. Nå er det noen som hulkegråter utenforher.. Det var det i stad og. men jeg så ingen. Det var såppass at jeg så mange gikk til vinduene sine for å se ut… Må se igjen jeg. 1
Aldrisur Skrevet 23. september 2014 Forfatter #7308 Skrevet 23. september 2014 Klemmer litt på Vex jeg også. Å, nei, håper ikke det er noen som har det vondt da. Men uff, hulkegråt tyder jo på det. Så du noe/noen? 1
Mynona Skrevet 23. september 2014 #7309 Skrevet 23. september 2014 Nei, ser ingen… og det er bare noen hulkinger så er det borte i en time. Kan hende noen er ute å røyker eller noe… Det er jo så mørkt nå også, så ser ikkeno..
Aldrisur Skrevet 23. september 2014 Forfatter #7310 Skrevet 23. september 2014 Nei, ser ingen… og det er bare noen hulkinger så er det borte i en time. Kan hende noen er ute å røyker eller noe… Det er jo så mørkt nå også, så ser ikkeno.. Mye som foregår der ute i verden, mange som ikke har det så ålreit... 1
Severus Skrevet 23. september 2014 #7311 Skrevet 23. september 2014 Tell meg her og tell meg der.. the show must go on, sier nå jeg bare! Jeg kan ikke gjøre det Vex. Hvorfor vil du dit? Det hadde jeg på følelsen. Hva plager deg om dagen Vex? Canada er hockey. Jeg bare sliter med å føle meg brukbar på en måte. Driter i jobb fordi det kjennes ut som jeg ikke klarer noe. Har ikke troen på det i det hele tatt. Har vært kjempe stabil helt til nå.
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2014 #7312 Skrevet 23. september 2014 Sånn er det med livet for oss alle, Vex. Stort og smått. Berg og dalbane. Ting kommer og går.....og gode tider kommer garantert tilbake igjen og igjen.
Aldrisur Skrevet 23. september 2014 Forfatter #7313 Skrevet 23. september 2014 Canada er hockey. Jeg bare sliter med å føle meg brukbar på en måte. Driter i jobb fordi det kjennes ut som jeg ikke klarer noe. Har ikke troen på det i det hele tatt. Har vært kjempe stabil helt til nå. Det er veldig dumt at du skal ha det sånn Vex. Jeg skulle ønske det var noe jeg/vi kunne gjøre for å hjelpe deg til å føle deg brukbar. Du vet jo at vi setter pris på deg og sånn, men det hjelper deg jo ikke noe i ditt virkelige liv. Men en ting jeg ikke kan være enig med deg i, er at du ikke klarer jobben din bra. Det MÅ du jo gjøre, du som har greie på så mye rart met matvarer og det som sleges i butikken du jobber i. Dette er kunnskap som det tar lang tid å få og som ikke jeg har i hvert fall. I tillegg er du jo oppriktig interessert i jobben din og villig til å lære nye ting. Dette er egenskaper som jeg hadde satt stor pris på om det var min butikk du jobbet i. 3
Severus Skrevet 23. september 2014 #7314 Skrevet 23. september 2014 Det er veldig dumt at du skal ha det sånn Vex. Jeg skulle ønske det var noe jeg/vi kunne gjøre for å hjelpe deg til å føle deg brukbar. Du vet jo at vi setter pris på deg og sånn, men det hjelper deg jo ikke noe i ditt virkelige liv. Men en ting jeg ikke kan være enig med deg i, er at du ikke klarer jobben din bra. Det MÅ du jo gjøre, du som har greie på så mye rart met matvarer og det som sleges i butikken du jobber i. Dette er kunnskap som det tar lang tid å få og som ikke jeg har i hvert fall. I tillegg er du jo oppriktig interessert i jobben din og villig til å lære nye ting. Dette er egenskaper som jeg hadde satt stor pris på om det var min butikk du jobbet i. Men jeg sliter med å føle meg verdsatt på jobb
Gjest Inggolf Skrevet 23. september 2014 #7315 Skrevet 23. september 2014 Velkommen hjem Aldri Kan tenke meg det var godt å låse seg inn i sitt eget hjem igjen! ..tipper du har noen planer med et par visse små venner i morgen? 1
Mynona Skrevet 23. september 2014 #7316 Skrevet 23. september 2014 Hvordan går overgangen fra varmt og godt til mye kaldere da?
Gjest Inggolf Skrevet 23. september 2014 #7317 Skrevet 23. september 2014 Hvordan går overgangen fra varmt og godt til mye kaldere da? Jeg begynner nesten å hikke bare av å tenke på det 1
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7318 Skrevet 24. september 2014 Velkommen hjem Aldri Kan tenke meg det var godt å låse seg inn i sitt eget hjem igjen! ..tipper du har noen planer med et par visse små venner i morgen? Takk for det Nozze! For en utrolig deilig opplevelse det var å legge seg i sin egen, akkurat passe myke seng i går. Og ikke minst våkne hjemme til morgenen i dag. Av og til kan man jo lure på hvorfor man reiser bort når det er så godt å være hjemme. Om noen uker skal jeg komme med noen gode argumenter for å reise bort, for jeg vet jo at reiselysten kommer tilbake. Akkurat nå setter jeg stor pris på å kunne kaste dopapiret i do (der det hører hjemme!) lage middagsmat selv, ha tilgang til masse rene klær og ingen som banker på døra og roper kaaalispera rooomsørviiis! Skal snart møte mine visse små venner igjen ja. Hvordan går overgangen fra varmt og godt til mye kaldere da? Det går helt greit My, fant frem god og varm genser når jeg skulle ut i dag. Var ikke lange turen heller, bare opp i sushi-restauranten og hentet take-away. Hvordan går det med det fin-fine genser-vest-skjerf-strikketøyet ditt? Og ble du noe mer akademisk utover kvelden i går? Jeg begynner nesten å hikke bare av å tenke på det Ha-ha, skjønner hva du mener! ------------- Fjerde vaskemaskinen på gang her! Må vaske alt man ikke har brukt også, blir sånn litt rar mugglukt i tøyet på sånne sydenhoteller syns jeg. 2
Anje Skrevet 24. september 2014 #7319 Skrevet 24. september 2014 Takk for det Nozze! For en utrolig deilig opplevelse det var å legge seg i sin egen, akkurat passe myke seng i går. Og ikke minst våkne hjemme til morgenen i dag. Av og til kan man jo lure på hvorfor man reiser bort når det er så godt å være hjemme. Om noen uker skal jeg komme med noen gode argumenter for å reise bort, for jeg vet jo at reiselysten kommer tilbake. Akkurat nå setter jeg stor pris på å kunne kaste dopapiret i do (der det hører hjemme!) lage middagsmat selv, ha tilgang til masse rene klær og ingen som banker på døra og roper kaaalispera rooomsørviiis! Skal snart møte mine visse små venner igjen ja. Når du oppdager at du må gjøre jobben til både de hyggelige greske kelnerne, de svette greske oppvaskerne og de morgenfriske kalispera-damene så tenker du nok med lengsel tilbake på hotelltilværelsen skal du se. Og så hjelper høstvær mot hjemmekjærhet. I dag har jeg funnet frem støvlettene! 1
Aldrisur Skrevet 24. september 2014 Forfatter #7320 Skrevet 24. september 2014 Når du oppdager at du må gjøre jobben til både de hyggelige greske kelnerne, de svette greske oppvaskerne og de morgenfriske kalispera-damene så tenker du nok med lengsel tilbake på hotelltilværelsen skal du se. Og så hjelper høstvær mot hjemmekjærhet. I dag har jeg funnet frem støvlettene! Ha-ha-ha, jeg vet Anje! Du har så absolutt helt rett. (BTW disse morgenfriske sier visst kalimera på morgenen. Ikke for t det gjør det noe bedre, bare sånn for ordens skyld) Støvletter? Uh... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå