Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ungdommelig kildevann. :jepp:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vi får regne med at du kommer til å bli yngre og yngre utover mot jul.... :jepp:

• Liker 2
Skrevet

Det vannet er garantert destillert!! :jolie: ... :overrasket:

Eller så har du photoshoppa det, for det ser jo nesten for godt ut til å være sant :Hehe:

Ønsker dere en riktig så god hjemover til moderlandet Aldri! Kan starte å telle timer til dere

er hjemme igjen nå! Håper du har med deg noen litt varme klær for det ble plutselig så kaldt her,

faktisk bokstavligtalt over natta!! Idag har jeg frøset kjempemasse selv med 2 tykke strømpebukser til og med med støvletter til rett over knærne over igjen, jakke, skjerf og lue... :fryser:

• Liker 2
Skrevet

Så vi får regne med at du kommer til å bli yngre og yngre utover mot jul.... :jepp:

Ja, tiden vil vise...... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det vannet er garantert destillert!! :jolie: ... :overrasket:

Eller så har du photoshoppa det, for det ser jo nesten for godt ut til å være sant :Hehe:

Ønsker dere en riktig så god hjemover til moderlandet Aldri! Kan starte å telle timer til dere

er hjemme igjen nå! Håper du har med deg noen litt varme klær for det ble plutselig så kaldt her,

faktisk bokstavligtalt over natta!! Idag har jeg frøset kjempemasse selv med 2 tykke strømpebukser til og med med støvletter til rett over knærne over igjen, jakke, skjerf og lue... :fryser:

Vannet er utrooolig Noz! Man bare MÅ bade i det hele tiden liksom. :fisk:

Er det så kaldt? :omg: Kanskje du frøys litt ekstra fordi du ikke er helt bra ogs da?

Nå har jeg pakket kofferten og druket opp cognacen, skal opp kloka halv fem norsk tid.

:natti: Go'natta dere fine forumvenner. :klem:

Skrevet (endret)

Ja, tiden vil vise......

...som på engelsk heter hva? *teste aldris kunnskaper*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Time will show... :fnise:

:natti: tusler tilbake til senga...

• Liker 1
Skrevet

Hihihi.... "time will tell" *vise at hoppisen også vet littegranne her i verden* :lur:

• Liker 1
Skrevet

God tur hjem Aldri.Det har blitt kaldt ja. Måtte lukke 2 av vinduene på soverommet nå, for det er bare 15 grader på rommet. :fryser:

Skrevet

Var rundt syv pluss i min nattlige minimumstemp i natt.

Skrevet

Her er det 7 grader.

Og de gamle kollegaene til aldri får muffins i dag!

Skrevet

Oijj...her har det vært +3,4 i natt! :sjokkert: Det var kjølig....og jeg kjenner det jo i romtempen. :)

• Liker 1
Skrevet

Kaldt her også, nå kommer de skikkelig fine høstfargene! :strix:

Skrevet

Hmm....lurer på om det ikke heller går over i brunt her hos meg.

Skrevet

Her er det enda grønt ute, men dog en antydning til gule og røde blader. 7 grader i morges, og kaldere inne. Vet ikke hva temperaturen ligger på nå, men nå sitter jeg i sjette etasje, på jobb (...). På tide å sette på varmeovner, og tenne stearinlys. Høsten er nå koselig også :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner en forventning jeg... :jepp::kaffekopp::skravle:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...