Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
tv-supernatural-2005_-dean_winchester-je Endret av Vex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Vex. :goodbye: Hvor har du vært i dag og kveld da?

Skrevet

Du får ha god bedring Noz.

Håper du føler deg bedre snart, Noz :blomst: Tror det er en ny runde med forkjølelse på gang her også, men håper virkelig at jeg tar feil! :sukk:

Takk for omtanken- ha en riktig så artig kveld ute Mynona og god bedring til deg også Rumle!

Hei Vex. :goodbye: Hvor har du vært i dag og kveld da?

Tror hun snudde i døra :lete:

Skrevet

Bare hjemme å sett på netflix og spilla hockey

Skrevet

"Opptatt med viktige ting" altså. ;)

Skrevet

Jeg har faktisk ikke hørt om akkurat den arten før, men når bare jeg får meg det huset

hvor jeg kan utplante store blomstervidundre, så skal jeg også kjøpe meg en vaskeekte

og hurtigvoksende "Bougenvilla-Rumle"! :lur:

Du finner på mye rart du Hoppe! :fnise:

Heheeee, fniste godt av denne toppløs-historien din Aldri :ler:

Det er så typisk vettu! Det hadde vært nesten enda litt mer typisk

om noen av disse strand-kaperne hadde bodd i nabolaget ditt :lol:

Håper dere koser dere maksimalt den siste tiden nå før dere skal pakke

sammen godset deres og vende snuten hjemover :hoppendeglad:

Jeg har klart å pådra meg en basilusk eller fem millioner jeg da- jeg som

gleder meg så mye til kveldens festligheter.. Men for å være helt ærlig så er det

faktisk litt hyggelig å være syk når det ikke er ofte man er det :fnise:

Og så du som aldri er syk! Ta godt vare på deg selv nå, det er faktisk ikke særlig hyggelig å være syk hvis man er det for lenge. :(

De kom sikkert fordi du toppløset deg :fnise: Hørte det lang vei sikkert.

De på jobben min har vært syke på rekke og rad, og jeg er redd for at jeg er neste.. Nesa har begynt å tette seg… Håper jeg slipper unna.

Ha-ha, de ble nok tiltrukketså av de kritthvite puppene mine som lyste opp inne på stranda. :danse:

:laugh: da må du nok dessverre flytte til varmere stræk - eller investere i et meget stort drivhus :jepp:

Så utrolig morsomt med alle turistene som kom, aldri - er det ikke typisk??! :hoho:

Kjempetypisk og en helt absurd opplevelse. :Nikke:

Bare hjemme å sett på netflix og spilla hockey

Håper du har det bra Vex?

-----------------------

God søndag morgen til dere. :blomst:

Nest siste dagen på øya, strålende sol og 24 grader i skyggen. Nå skal de to siste dagene nytes for i morgen kveld pakker vi koffertene.

Båten vår går klokka 07.00 tirsdags morgen. (Båten til Skiathos der flyplassen er)

Til dere som er/blir forkjølet nå: Bruk nesedråper og pass godt på dere selv. Jeg vet riktignok ikke hva jeg kunne gjort anderledes for å slippe unna bihulebetennelsen, men jeg ble liksom aldri frisk etter den forkjølelsen som startet i begynnelsen av august (eller noe deromkring). :sjokkert:

Begynner å bli bedre nå, men hadde nok aldri blitt frisk uten antibiotika.

Det jeg mener å si med dette, er at - ikke nøl med å gå til legen om forkjølelsen drøyer - bedre å være føre var.

Og siden dere ble så begeistret for Bougenvilla-Rumlene, her er et par til som jeg "fant" i går! :fnise:

Ha en fin søndag. :sol:

Lnkyoxt.jpg

• Liker 3
Skrevet

De blomstene livner virkelig opp områdene...Bare prøv å se for dere bildet uten disse fin fargene!

I likhet med hva andre har sagt her så skjønner jeg ikke hvor tiden har blitt av- hadde jeg ikke visst at dere reiser tirsdag morgning så hadde jeg gjetta på at dere hadde hatt 6-7 dager igjen :overrasket:

Så fint at været er så bra ihvertfall.. Her drar det seg mot kaldere dager ganske fort! Men høstfarger har enda uteblitt, kanskje fordi det egentlig har vært sommertemperatur denne uka :vetikke:

Men du liker høsten du, gjør du ikke Aldri?

• Liker 1
Skrevet

Nest siste dagen på øya, strålende sol og 24 grader i skyggen.

Nå skal de to siste dagene nytes for i morgen kveld pakker vi koffertene.

Varsko heeeer....nå slenger hun bikinitoppen på siste indre og puppealarmen går! :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Nydelig bilde, aldri :rodmer: de skaper en utrolig fin stemning altså, skulle ønske vi kunne dyrke de her :jepp:

Ha det fint de siste dagene :blomst:

• Liker 1
Skrevet

*pile inn i det aldrisurske hjem for å sette i gang med å pynte opp litt til de kommer* f_run.gif

• Liker 1
Skrevet

De blomstene livner virkelig opp områdene...Bare prøv å se for dere bildet uten disse fin fargene!

I likhet med hva andre har sagt her så skjønner jeg ikke hvor tiden har blitt av- hadde jeg ikke visst at dere reiser tirsdag morgning så hadde jeg gjetta på at dere hadde hatt 6-7 dager igjen :overrasket:

Så fint at været er så bra ihvertfall.. Her drar det seg mot kaldere dager ganske fort! Men høstfarger har enda uteblitt, kanskje fordi det egentlig har vært sommertemperatur denne uka :vetikke:

Men du liker høsten du, gjør du ikke Aldri?

Det er sant Noz - tiden går fryktelig fort, men som jeg sa oppleves det anderledes for den som er på reise. Heldigvis. :lillesky:

Jeg ser fram til høstkvelder og kjølige dager jeg nå. Vi forsøkte å fortelle noen grekere her om de fine høstfargene hjemme i Norge. Men de forsto nok ikke hva vi mente. :ler:

Varsko heeeer....nå slenger hun bikinitoppen på siste indre og puppealarmen går! :skratte:

:omg: Puppealarmen? :hoho:

Nydelig bilde, aldri :rodmer: de skaper en utrolig fin stemning altså, skulle ønske vi kunne dyrke de her :jepp:

Ha det fint de siste dagene :blomst:

Ja, det er mange forsjellige vekster her som jeg gjerne skulle hatt i hagen hjemme. Her om dagen fant vi store busker med lavendel, det var bare å gå etter duften, så åpenbarte de seg.

Lime-, fiken- og sitrontrær vokser overalt, og langs landeveien vokser de utroligste urter.

Men, samtidig som jeg skriver dette, tenker jeg at det egentlig er greit at det er forskjell på nord og syd. :smilorange:

Tenk hvilken glede vi har av de første vårblomstene, det friske grønne gresset som kommer etter en lang og kald vinter og ikke minst det friske vannet vi kan drikke rett fra springen - året rundt!

(Og, ja, helt riktig: Jeg lengter nok litt hjem nå) :fnise:

*pile inn i det aldrisurske hjem for å sette i gang med å pynte opp litt til de kommer* f_run.gif

Tusen takk snilla! :blomst:

----------

Hvordan går det med dere som enten brygget på en forkjølelse eller hadde fått en?

Håper dere har det bra i dag.

Her har det vært strålende solskinn og denne dagen har bare føyet seg inn i rekken av noen herlige feriedager her nede.

Hvis det er noen som har tenkt seg til Skopelos, noensinne, kan jeg gi dere de aller beste råd om hva dere bør gjøre og ikke gjøre, hvor dere bør bo og hvilke severdigheter og strender som bare MÅ besøkes.

Hotellet vårt ligger et par kilometer fra Skopelos by. Vi bodde her for åtte år siden, og alt er like fint her som dengang.

Digert badebasseng - og det er ikke så vanlig på de små greske øyene. :wow:

dyPWJ2O.jpg

• Liker 1
Skrevet

Mandag i morgen

På jobb?

Skrevet

Men æ vill ikke

Men du må? :(

Skrevet

Jeg ser fram til høstkvelder og kjølige dager jeg nå. Vi forsøkte å fortelle noen grekere her om de fine høstfargene hjemme i Norge. Men de forsto nok ikke hva vi mente. :ler:

Digert badebasseng - og det er ikke så vanlig på de små greske øyene. :wow:

Om jeg noen gang skulle ha bli tvunget til å flytte vekk fra Norge så er årstidene det første jeg hadde savnet!

Bruk google og finn bilder som du kan vise dem!! De burde få se noen skikkelig fine bilder fra den norske høsten :jepp: Om du er på facebook så kan du jo finne bilder på "Norge i bilder" ! De bildene der er så fantastiske at jeg ikke klarer å tro på at de er ekte.. Men de er faktisk det!

Det badebassenget du postet bilde av hadde jeg lett stupt ut i! Så stille og fredlig og harmonisk :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Jaaaaaaaa! :hoppendeglad:

Hvordan er det med deg i dag? :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Men du må? :(

Ja, å så plages jeg med at øret mitt gjør vondt
Skrevet

Ja, å så plages jeg med at øret mitt gjør vondt

Uffda. Har du vært forkjølet nå eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...