Gjest Inggolf Skrevet 20. september 2014 #7221 Skrevet 20. september 2014 aaaaaaaah- så masse lilla blomster *får aldri nok lilla* er det et ekte-ekte bilde fra der dere er!? 2
Rumle Skrevet 20. september 2014 #7222 Skrevet 20. september 2014 aaaaaaaah- så masse lilla blomster *får aldri nok lilla* er det et ekte-ekte bilde fra der dere er!? Ja, det lurer jeg også på! Helt nydelig vakkert! God lørdag 1
Aldrisur Skrevet 20. september 2014 Forfatter #7223 Skrevet 20. september 2014 Jeg lover å ta deg på ordet...og du lover å ha det minst like bra i dag! Deal! aaaaaaaah- så masse lilla blomster *får aldri nok lilla* er det et ekte-ekte bilde fra der dere er!? Hæ? Tror du jeg sender dere falske-falske-bilder her kanskjeeem? Ja, det lurer jeg også på! Helt nydelig vakkert! God lørdag Det er en ekte, storslagen Bougenvilla Rumle. Den vokser oppi veien her. (Farnesina hadde blitt ellevill om hun hadde sett den) ---------------- Jada. Så lå vi der helt alene på en øde strand og blide Aldrisur synes det var på tide å kaste bikinioverdelen, for én gangs skyld. Og hva skjedde? Tro det eller ei, det kom en kjempestor sightseeing-båt med hundreogørtogfjørti turister - poff! så kjørte båten helt inn til stranda, og plutselig krydde det av svensker, italienere, nordmenn og mye annet som jeg ikke vet hva var, på alle kanter. "Nå får du besøk", sa herr Aldri, og det skal være sikkert og visst at vi gjorde. 2
Galactica Skrevet 20. september 2014 #7224 Skrevet 20. september 2014 Herlige bilder, Aldri! Jeg vil tilbake til Hellas jeg også! Har forøvrig akkurat begynt på en strikkeoppskrift jeg egentlig ikke skjønner bæret av. Jeg tar en TV2 jeg, og ser hva som skjer. 2
Aldrisur Skrevet 20. september 2014 Forfatter #7225 Skrevet 20. september 2014 Herlige bilder, Aldri! Jeg vil tilbake til Hellas jeg også! Har forøvrig akkurat begynt på en strikkeoppskrift jeg egentlig ikke skjønner bæret av. Jeg tar en TV2 jeg, og ser hva som skjer. Jammen kom da! <-----danser gresk dans for deg... Hva skal du strikke nå? (Og hva er det å ta en TV2 - hjelper det?) 1
Aldrisur Skrevet 20. september 2014 Forfatter #7226 Skrevet 20. september 2014 Nå får jeg beskjed om å få på meg fillene her, ellers kommer jeg visstnok til å sulte i hjel. Prekas! 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2014 #7227 Skrevet 20. september 2014 Det er en ekte, storslagen Bougenvilla Rumle. Jeg har faktisk ikke hørt om akkurat den arten før, men når bare jeg får meg det huset hvor jeg kan utplante store blomstervidundre, så skal jeg også kjøpe meg en vaskeekte og hurtigvoksende "Bougenvilla-Rumle"! 2
Gjest Inggolf Skrevet 20. september 2014 #7228 Skrevet 20. september 2014 Heheeee, fniste godt av denne toppløs-historien din Aldri Det er så typisk vettu! Det hadde vært nesten enda litt mer typisk om noen av disse strand-kaperne hadde bodd i nabolaget ditt Håper dere koser dere maksimalt den siste tiden nå før dere skal pakke sammen godset deres og vende snuten hjemover Jeg har klart å pådra meg en basilusk eller fem millioner jeg da- jeg som gleder meg så mye til kveldens festligheter.. Men for å være helt ærlig så er det faktisk litt hyggelig å være syk når det ikke er ofte man er det 1
Mynona Skrevet 20. september 2014 #7229 Skrevet 20. september 2014 De kom sikkert fordi du toppløset deg Hørte det lang vei sikkert. De på jobben min har vært syke på rekke og rad, og jeg er redd for at jeg er neste.. Nesa har begynt å tette seg… Håper jeg slipper unna.
Gjest Inggolf Skrevet 20. september 2014 #7230 Skrevet 20. september 2014 De på jobben min har vært syke på rekke og rad, og jeg er redd for at jeg er neste.. Nesa har begynt å tette seg… Håper jeg slipper unna. Ja, røm fra basiluskene! Har du en lang og hektisk periode på jobben fremover mot jul nå eller? Har du planer for kvelden da My, eller er det sofa, data, fjernsyn og latskap som gjelder i kveld? BitteLiten er så mye syk for tiden fordi hun nylig begynte i barnehagen og siden man som foreldre har ganske begrenset med sykedager man kan ta på vegne av barnet så passet jeg BitteLiten hele arbeidsdagen på torsdag, så smittekilden er nok ganske klar Dagen etter var det datteren til Cindi som trengte barnevakt, så da jeg ble dårligere og dårligere utover fredagskvelden så ble jeg ganske redd for at jeg hadde smittet den lille kroppen der, men det gikk heldigvis bra!
Mynona Skrevet 20. september 2014 #7231 Skrevet 20. september 2014 Nei, ikke hektisk nå. Blir vel litt før ferien bare. Får snart besøk også skal vi ut å danse. Er planen. Jeg danser jo bare når jeg har tilstrekkelig med vin i hvert bein så får se på den saken. Du da Noz? Og dere andre?
Rumle Skrevet 20. september 2014 #7232 Skrevet 20. september 2014 Jeg har faktisk ikke hørt om akkurat den arten før, men når bare jeg får meg det huset hvor jeg kan utplante store blomstervidundre, så skal jeg også kjøpe meg en vaskeekte og hurtigvoksende "Bougenvilla-Rumle"! da må du nok dessverre flytte til varmere stræk - eller investere i et meget stort drivhus Så utrolig morsomt med alle turistene som kom, aldri - er det ikke typisk??! 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2014 #7233 Skrevet 20. september 2014 da må du nok dessverre flytte til varmere stræk Jeg må si at du er heftig på dialekt i aften. lol 1
Mynona Skrevet 20. september 2014 #7234 Skrevet 20. september 2014 Jeg må si at du er heftig på dialekt i aften. lol Kan det være nordnorsk? De sier hvertfall fæsk 1
Gjest Inggolf Skrevet 20. september 2014 #7235 Skrevet 20. september 2014 Får snart besøk også skal vi ut å danse. Er planen. Jeg danser jo bare når jeg har tilstrekkelig med vin i hvert bein så får se på den saken. Du da Noz? Og dere andre? Høres veldig trivelig ut! Skulle gjerne ha tatt en tur ut selv, var egentlig planen, men som jeg har skrevet i de to forige innleggene her i tråden så er ikke formen helt på topp. Ganske langt derfra også faktisk.
Rumle Skrevet 20. september 2014 #7237 Skrevet 20. september 2014 Jeg må si at du er heftig på dialekt i aften. lol det er det forbaskade nye tastaturet - æ og ø står omvendt av hva jeg er vant med!!!! Så må alltid sjekke, og det husker jeg jo sjelden ...
Rumle Skrevet 20. september 2014 #7238 Skrevet 20. september 2014 Håper du føler deg bedre snart, Noz Tror det er en ny runde med forkjølelse på gang her også, men håper virkelig at jeg tar feil!
Hoppetaujenta Skrevet 20. september 2014 #7239 Skrevet 20. september 2014 (endret) det er det forbaskade nye tastaturet - æ og ø står omvendt av hva jeg er vant med!!!! Slapp helt av. Jeg ser deg som ei søt bondetuppe med røde kinn og grønne fingre ute på bondelændet. Kun sjarmerende det. Endret 20. september 2014 av Hoppetaujenta 1
Rumle Skrevet 20. september 2014 #7240 Skrevet 20. september 2014 Slapp helt av. Jeg ser deg som ei søt bondetuppe med røde kinn og grønne fingre ute på bondelændet. Kun sjarmerende det. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå