Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om 3 uker og… noen dager…

Æh - ikke Cuba?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo.. Cuba. Fikk visumet i posten forrige helg!

Skrevet

Jo.. Cuba. Fikk visumet i posten forrige helg!

Oh my god! :daane: Jeg har hele tiden tenkt at det skulle skje etter jul og sånn!

Men wiiiiiiiiiiiiii, jeg gleder meg skikkelig allerede! Skal bli så spennende å se hva den turen vil bringe. :hoppendeglad:

Skrevet (endret)

Ja.. vi skal nå prøve oss på litt av hvert :) Gleder meg jeg og. Men det er vel neppe noe særlig med internett der, så dere hører sikkert ikke mye fra meg da.

Endret av Mynona
Skrevet

Ja.. vi skal nå prøve oss på litt av hvert :) Gleder meg jeg og. Men det er vel neppe noe særlig med internett der, så dere hører sikkert ikke mye fra meg da.

:tommelsmil: Nei, skjønner det med internett. Vi får høre hvordan det du har hatt det når du kommer hjem i stedet da, det går vel på et vis det også... :roll:

Jeg reiser igjen om tre og en halv måned. Det er :briller: litt lenger til da.

Skrevet

Åh? TIlbake til Thailandet deres?

Skrevet

Jaaaaaaaaa! :ler: Èn uke på et sted vi ikke har vært før (Bang Tao), to uker på Koh Samui og tre dager i Bangkok. Og så vet vi ikke ennnå om det blir et par dager i Dubai. Vifårse" :ler:

Nå må jeg stikke av litt! :icon_lol:

Skrevet

Åhh.. så deilig. Skikkelig god og lang ferie! Misunnelig.

Stikk i vei. Jeg skal stikke litt jeg. Også skal jeg strikke etterpå.

Skrevet

En gang jeg var i Spania fikk jeg betennelse i en jeksel, gikk til tannlegen, fikk tabletter og etter å ha tatt dem var jeg våken i tre døgn i strekk. :blink: Smertene forsvant og jeg fikk vasket rund baut huset vi bodde i . Vegger, vinduer og tak, + at jeg sikkert gikk ned fem kilo. Skummelt. :blush:

Oiii, jøss... Takk for at du sier det Aldri. Jeg er så lite kritisk til ting så jeg trenger noen slike påminnelser i blant. Det hørtes jo skikkelig nifst ut da! Lurer på om de innfødte der ikke reagerer på samme måte fordi de er vant med det slik, eller om de rett og slett må være hjemme fra jobb, la være å kjøre bil og ikke ha aleneansvar for barn i periodene de tar medisin mot i utgangspunktet småting :overrasket:

Så heldig du er som reiser til Thailand nesten-snart!

Når man har gjort nytta si i arbeidslivet så er det virkelig drømmen og fortsatt ha en man deler livet med som man kan reise verden rundt med, eller ihvertfall en tur her og en der når man vil :hoppendeglad:

Men, blir dere borte i jula?

Det er faktisk bare i underkant av 100 dager i juleaften..

• Liker 1
Skrevet

Oiii, jøss... Takk for at du sier det Aldri. Jeg er så lite kritisk til ting så jeg trenger noen slike påminnelser i blant. Det hørtes jo skikkelig nifst ut da! Lurer på om de innfødte der ikke reagerer på samme måte fordi de er vant med det slik, eller om de rett og slett må være hjemme fra jobb, la være å kjøre bil og ikke ha aleneansvar for barn i periodene de tar medisin mot i utgangspunktet småting :overrasket:

Så heldig du er som reiser til Thailand nesten-snart!

Når man har gjort nytta si i arbeidslivet så er det virkelig drømmen og fortsatt ha en man deler livet med som man kan reise verden rundt med, eller ihvertfall en tur her og en der når man vil :hoppendeglad:

Men, blir dere borte i jula?

Det er faktisk bare i underkant av 100 dager i juleaften..

Blir hjemme i jula, men reiser i januar en gang. :blomst:

Jeg skal ingen plass

:sprettert::sjokolade:

---------

Fredag og helg! :hoppendeglad:

Litt morgengymnastikk?

I02PFgh.gif

• Liker 1
Skrevet

c063ab403746d7fe8693f8641aa44e15.jpg

Goooooooooood helg aldri og alle aldri-venner :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Taaaaakk det samme til deg Rumle! :blomst:

For et vakkert smil De har frue! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Taaaaakk det samme til deg Rumle! :blomst:

For et vakkert smil De har frue! :fnise:

Jaaaa, ikke sant? :nigo:

Hvordan står det til? :) Er det bare 4 dager til dere reiser? :sjokkert: Dere har jo akkurat kommet ned der jo! :klo:

• Liker 1
Skrevet

Jaaaa, ikke sant? :nigo:

Hvordan står det til? :) Er det bare 4 dager til dere reiser? :sjokkert: Dere har jo akkurat kommet ned der jo! :klo:

Jo, det er sant. :plystre:

Føler meg litt bedre i dag, men har fått noen skikkelige bomber av noe smertestillende, så det kan være grunnen. :smoke:

Ha-ha, ja ikke sant? Det virker alltid sånn når man ikke er på den ferien selv, aom om tiden flyr fort-fort. Jeg synes vi har vært her lenge nå, ingen dag har vært lik den forrige, så det blir vel litt anderledes for meg.

Faktum er at jeg begynner å glede meg til å reise hjem - begynner å savne resten av familien. :sukk:

Nå skal vi pakke badesakene våre å begi oss ut på landeveien igjen. I går fant vi en bitteliten landsby med en laaaang og fin strand man kan spasere langs, og en liten, hyggelig gresk taverna hvor vi kan spise lunsj i dag.

:goodbye: Ha en fin fredag Rumle!

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en fin dag dere har planlagt! :jepp:

Og borte bra, men hjemme best :Nikke:

Det er alltid godt å komme seg litt bort, både for litt variasjon og kanskje fordi man setter pris på alt hjemme på en annen måte når man kommer hjem? :)

• Liker 1
Skrevet

Jo, det er sant. :plystre:

Føler meg litt bedre i dag, men har fått noen skikkelige bomber av noe smertestillende, så det kan være grunnen. :smoke:

Ha-ha, ja ikke sant? Det virker alltid sånn når man ikke er på den ferien selv, aom om tiden flyr fort-fort. Jeg synes vi har vært her lenge nå, ingen dag har vært lik den forrige, så det blir vel litt anderledes for meg.

Faktum er at jeg begynner å glede meg til å reise hjem - begynner å savne resten av familien. :sukk:

Nå skal vi pakke badesakene våre å begi oss ut på landeveien igjen. I går fant vi en bitteliten landsby med en laaaang og fin strand man kan spasere langs, og en liten, hyggelig gresk taverna hvor vi kan spise lunsj i dag.

:goodbye: Ha en fin fredag Rumle!

Ja, det er jo akkurat slik det er :jepp: Forstår at du savner familien da .. og det er jo fint at det er sånn, så blir det gøy både å reise på ferie og komme hjem :jepp:

Ha en strålende dag og kos deg masse :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Åh FY! Jeg har bare vært bittelitt støl i dag, men NÅ jammen meg kom det. Veldig. Det er ikke sunt å trene vetu! Ryggen og låra er jo helt på tur!

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som en fin dag dere har planlagt! :jepp:

Og borte bra, men hjemme best :Nikke:

Det er alltid godt å komme seg litt bort, både for litt variasjon og kanskje fordi man setter pris på alt hjemme på en annen måte når man kommer hjem? :)

Det er så sant så alt du sier der FruN! :Nikke:

Ja, det er jo akkurat slik det er :jepp: Forstår at du savner familien da .. og det er jo fint at det er sånn, så blir det gøy både å reise på ferie og komme hjem :jepp:

Ha en strålende dag og kos deg masse :blomst:

Dagen var fin Rumle, finværet kom og vi var ute absolutt helt til sene kvelden. :vin:;)

Åh FY! Jeg har bare vært bittelitt støl i dag, men NÅ jammen meg kom det. Veldig. Det er ikke sunt å trene vetu! Ryggen og låra er jo helt på tur!

Håper du har det bedre med stølheten din i dag My!

Ha en kjempefin lørdag alle sammen! :hoppe:

irFkXNn.jpg

• Liker 2
Skrevet

Jeg lover å ta deg på ordet...og du lover å ha det minst like bra i dag! :opplyser:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...