Mynona Skrevet 18. september 2014 #7181 Skrevet 18. september 2014 God middag. Jeg skal forsøke å dra meg selv på trening før mat. En superrask økt bare.. Har ikke trent på eeevigheter, og ryggen krangler, så trenger det..
Rumle Skrevet 18. september 2014 #7182 Skrevet 18. september 2014 Så nyyyyyyyydelig port Elsker den blåfargen Bihulebetennelse er pyton Håper du føler deg bedre snart, og ta det med ro og pass på deg selv nå da 1
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7183 Skrevet 18. september 2014 Jeg klarte det! Trent! Så nå venter det en Kylling Satay-middag på meg. Må bare lage den først! 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2014 #7184 Skrevet 18. september 2014 Vi hopper for fred i bihulene! 2
Gjest Inggolf Skrevet 18. september 2014 #7185 Skrevet 18. september 2014 (endret) Aldri da, syk på ferie er skikkelig unødvendig! Vet du hvordan medisinen du fikk er i forhold til den du hadde fått her eller? Man pleier jo å føle seg langt bedre etter en halv dag på antibiotika her, men kanskje de er enda sterkere og mer effektive der Et par gode venninner av meg var i Thailand for nesten-litt siden- de fortalte om medisinutvalget på apotekene på samme måte som vi kjøper smågodt her til lands, valium og greier! Så flink du er som tok deg en treningsøkt Mynona! Fikk du mersmak eller, nå etter det lange oppholde? Og Aldri; Du skrev til Tekola over her at du ikke visste hva Hipp er.. Men det er bare et merke på barnemat. De har blant annet sånne smoothie-poser som ALLE bare elsker! Men også middagsglass og greier. Endret 18. september 2014 av Noz 1
Gjest Inggolf Skrevet 18. september 2014 #7186 Skrevet 18. september 2014 Vi hopper for fred i bihulene! Heheheee, jeg tror vi kan si at du hopper nok fra oss alle jeg
Hoppetaujenta Skrevet 18. september 2014 #7187 Skrevet 18. september 2014 Jeg har forsøkt å intens-hoppe for fred i midtøsten før...men det er en hard nøtt. Bihuler er "isi-pisi" (som de sier på engelsk) i forhold.
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7188 Skrevet 18. september 2014 Aldri da, syk på ferie er skikkelig unødvendig! Vet du hvordan medisinen du fikk er i forhold til den du hadde fått her eller? Man pleier jo å føle seg langt bedre etter en halv dag på antibiotika her, men kanskje de er enda sterkere og mer effektive der Et par gode venninner av meg var i Thailand for nesten-litt siden- de fortalte om medisinutvalget på apotekene på samme måte som vi kjøper smågodt her til lands, valium og greier! Så flink du er som tok deg en treningsøkt Mynona! Fikk du mersmak eller, nå etter det lange oppholde? Og Aldri; Du skrev til Tekola over her at du ikke visste hva Hipp er.. Men det er bare et merke på barnemat. De har blant annet sånne smoothie-poser som ALLE bare elsker! Men også middagsglass og greier. Har aldri fått mersmak av å trene. Jeg hater det. Det er dødskjedelig. Jeg fikk tigerbalsam og ibux på resept i Thailand
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7189 Skrevet 18. september 2014 (endret) Leste nettopp en tråd om en som ikke hadde fått med seg at Erna Solberg har blitt statsminister i Norge Og da kom jeg på - fortalte jeg dere om da jeg surra meg inn i livvaktene til Erna Jeg går til jobb på morgenen, og er jo rimelig trøtt i trynet og morgengretten, så jeg toger i full fart uten å ense så mye rundt meg. Ser det står en dresskledd kar på fortauet foran meg. Helt stille. Rart tenkte jeg. Så kom det en bil som stoppet. Ut kom det et par dresskledde til rett foran meg. Jeg synes jo bare de var voldsomt i veien, så jeg snek meg mellom de to karene og bilen og uffet meg litt for at de liksom skulle ta opp HELE fortauet! Makan liksom! Og der - rett foran meg kommer plutselig Erna ut av bilen Og jeg ble så forfjamset at jeg bare toget videre og var litt sånn Tror min powerwalk og unnamanøver gjorde at livvaktene ble forfjamset nok til at de ikke tok tak i meg Har forsåvidt snublet i Ari Behn en gang også, og holdt på å gå på livvaktene til Jens Stoltenberg... Mulig jeg er litt distre og i egen verden når jeg er ute å går (spurter). Endret 18. september 2014 av Mynona 2
Gjest Inggolf Skrevet 18. september 2014 #7190 Skrevet 18. september 2014 Hehehee Nei dette har ikke jeg hørt du har fortalt før My! Makan til dårlige livvakter da... Om vi noen gang ville komme Erna nær så vet vi hvordan det kan gjøres ihvertfall Foresten så er det innmari bra gjort å ikke ha fått meg seg at vi har fått et regjeringsskifte, faktisk så burde alle over 12 år ha fått med seg det. Blir jo nesten litt engstelig siden dette gjelder en voksen person Har dere noen helgeplaner da? Er jo plutselig fredag i morgen! 1
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7191 Skrevet 18. september 2014 Så nyyyyyyyydelig port Elsker den blåfargen Bihulebetennelse er pyton Håper du føler deg bedre snart, og ta det med ro og pass på deg selv nå da Jaaaaaa Rumle, den blåfargen er bare så gresk liksom! Jeg lover å passe på meg selv. Spurte legen om det var ålreit å ta et glass hvitvin til lunsjen og han synes det hørtes helt greit ut - på tross av antibiotakur og greier. Jeg klarte det! Trent! Så nå venter det en Kylling Satay-middag på meg. Må bare lage den først! Du er så spreka altså! Håper det går bedre med ryggen din etter hvert da. Vi hopper for fred i bihulene! Jaaaaaaa! Fred på jorden og fred i bihulene! Aldri da, syk på ferie er skikkelig unødvendig! Vet du hvordan medisinen du fikk er i forhold til den du hadde fått her eller? Man pleier jo å føle seg langt bedre etter en halv dag på antibiotika her, men kanskje de er enda sterkere og mer effektive der Et par gode venninner av meg var i Thailand for nesten-litt siden- de fortalte om medisinutvalget på apotekene på samme måte som vi kjøper smågodt her til lands, valium og greier! Så flink du er som tok deg en treningsøkt Mynona! Fikk du mersmak eller, nå etter det lange oppholde? Og Aldri; Du skrev til Tekola over her at du ikke visste hva Hipp er.. Men det er bare et merke på barnemat. De har blant annet sånne smoothie-poser som ALLE bare elsker! Men også middagsglass og greier. Takk for oppklaringen av Hipp. Thailand er skummelt løssluppen når det gjelder medisiner. Der kan du gå inn på apoteket å be om alt mulig, men ikke antibiotika, det må legen foreskrive. En gang jeg var i Spania fikk jeg betennelse i en jeksel, gikk til tannlegen, fikk tabletter og etter å ha tatt dem var jeg våken i tre døgn i strekk. Smertene forsvant og jeg fikk vasket rund baut huset vi bodde i . Vegger, vinduer og tak, + at jeg sikkert gikk ned fem kilo. Skummelt. Leste nettopp en tråd om en som ikke hadde fått med seg at Erna Solberg har blitt statsminister i Norge Og da kom jeg på - fortalte jeg dere om da jeg surra meg inn i livvaktene til Erna Jeg går til jobb på morgenen, og er jo rimelig trøtt i trynet og morgengretten, så jeg toger i full fart uten å ense så mye rundt meg. Ser det står en dresskledd kar på fortauet foran meg. Helt stille. Rart tenkte jeg. Så kom det en bil som stoppet. Ut kom det et par dresskledde til rett foran meg. Jeg synes jo bare de var voldsomt i veien, så jeg snek meg mellom de to karene og bilen og uffet meg litt for at de liksom skulle ta opp HELE fortauet! Makan liksom! Og der - rett foran meg kommer plutselig Erna ut av bilen Og jeg ble så forfjamset at jeg bare toget videre og var litt sånn Tror min powerwalk og unnamanøver gjorde at livvaktene ble forfjamset nok til at de ikke tok tak i meg Har forsåvidt snublet i Ari Behn en gang også, og holdt på å gå på livvaktene til Jens Stoltenberg... Mulig jeg er litt distre og i egen verden når jeg er ute å går (spurter). Du er en skikkelig vimsekopp som går rundt i din egen verden noen ganger My! Men jeg kjenner meg igjen, kunne gjort akkurat det samme. Jeg har sett Erna kun èn gang, det var på Karl Johan. Jeg fikk plutselig øye på en veldig stor Burberry-bukserumpe som hang over rekkverket ned til T-banen på Egertorget. MÅtte kikke to ganger, og der sto hun ja, Erna med sin fine bukse og snakket i mobilen. Hehehee Nei dette har ikke jeg hørt du har fortalt før My! Makan til dårlige livvakter da... Om vi noen gang ville komme Erna nær så vet vi hvordan det kan gjøres ihvertfall Foresten så er det innmari bra gjort å ikke ha fått meg seg at vi har fått et regjeringsskifte, faktisk så burde alle over 12 år ha fått med seg det. Blir jo nesten litt engstelig siden dette gjelder en voksen person Har dere noen helgeplaner da? Er jo plutselig fredag i morgen! Fredag ja - det var da voldsomt som disse dagene fløy avgårde!
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7192 Skrevet 18. september 2014 Jeg har faktisk sett henne en del ganger. Men bare en gang etter hun ble statsminister. Har jo støtt på mange politikere egentlig. Er jo ikke rart når jeg går forbi stortinget, youngstorget, regjeringskvartalet og nesten alle partienes hus på daglig basis da
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7193 Skrevet 18. september 2014 Nei det er ikke så rart. Har bare lagt merke til at vi nordmenn er ganske spesielle når vi møter kjendiser/politikere/whatever... vi ser dem, men ser dem ikke allikevel om du forstår hva jeg mener. Har lagt merke til dette når jeg møter noen et eller annet sted, jeg later som ingenting, og det gjør folk rundt meg også. Egentlig synes jeg det er helt ok. Jeg er ikke så veldig begeistret for folk som er kjendiskåte.
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7194 Skrevet 18. september 2014 Ja, det har jeg tenkt på mange ganger. Det må være ganske fredlig å være kjent tryne i Norge i motsetning til f.eks USA. Jeg ser på Lukket Visnins på TV3 nå. Skjønner ikke helt konseptet - de viser rådyre hus/leiligheter som folk flest ikke har råd til… Er det bare for å vise hva vi ikke har råd til? Masse flotte hus og leiigheter da.
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7195 Skrevet 18. september 2014 Ååååå, det programmet hadde jeg lyst til å se på! Tenkte at det var visning på sånne hus som jeg aldri får se i virkeligheten! Det jeg lurte på var om de bare viser hus fra Norge? Eller er det fra andre land også?
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7196 Skrevet 18. september 2014 Det er fra Norge ja. Men noen få fra utlandet også. De viste ett nå som kostet fra 80-200 mill… Men har ikke fått med meg begynnelsen på noen program da, så har ikke fått med meg prisene.Men det er laaaangt over hva jeg noen gang kommer til å ha råd til ser det ut som Det går i reprise på tirsdager tror jeg kanskje… Synes jeg så at det var reprise i går... Når skal dere hjem fra ferie?
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7197 Skrevet 18. september 2014 Det er fra Norge ja. Men noen få fra utlandet også. De viste ett nå som kostet fra 80-200 mill… Men har ikke fått med meg begynnelsen på noen program da, så har ikke fått med meg prisene.Men det er laaaangt over hva jeg noen gang kommer til å ha råd til ser det ut som Det går i reprise på tirsdager tror jeg kanskje… Synes jeg så at det var reprise i går... Når skal dere hjem fra ferie? 200 mill... jajasann... Får satse på repriser - sånne hjemmesnekra program blir jo alltid sendt både to og tre og fire ganger! Vi reiser hjem på tirsdag - 4 dager igjen!
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7198 Skrevet 18. september 2014 Du da My - når drar du neste gang?
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7199 Skrevet 18. september 2014 Oi, bare 4 dager! Tiden har gått fort.. Sier jeg som ikke har vært der Men jeg synes ukene bare flyr avgårde. Vips så er det helg igjen liksom.
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7200 Skrevet 18. september 2014 Du da My - når drar du neste gang? Om 3 uker og… noen dager…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå