Aldrisur Skrevet 17. september 2014 Forfatter #7161 Skrevet 17. september 2014 Fet hørtes bedre ut! Fet hane? Go'morgen My! Her tordner det noe fryktelig i dag. Høres ut som om det med "Tor med hammeren" er helt sant.
Mynona Skrevet 17. september 2014 #7162 Skrevet 17. september 2014 Hmm... For trøtt for rettskriving! Skulle vært ute av døra nå, men ligger i senga enda... Torden på ferie er kjedelig. Regner masse og da?
Aldrisur Skrevet 17. september 2014 Forfatter #7163 Skrevet 17. september 2014 Hmm... For trøtt for rettskriving! Skulle vært ute av døra nå, men ligger i senga enda... Torden på ferie er kjedelig. Regner masse og da? Torden og regn som skal vare fram til klokka 14 I DAG. Ikke rart dette er en veldig grønn og frodig øy. Men så er det meldt fint vær resten av ferien. Ha en fin dag du også - deilig å ta det litt med ro av og til da.
Anje Skrevet 17. september 2014 #7164 Skrevet 17. september 2014 Ha-ha! I sin hvite lindress! Ja den var god Anje! Men han har ganske kule klær synes jeg. Han kler seg ikke som en gubbe, heller ikke som en ungutt, men noe midt i mellom. Men hvit lindress..... Skal du ikke på jobb imorgen eller?? Det passet liksom sånn inn - deg forran med kurven, han bak i hvitt. Du får ta han med på shopping! Jeg var i seng før 1. Dette med å legge seg tidlig er en av tingene jeg ikke er flink til. Og vi kan jo ikke alle være flinke til alt.
Aldrisur Skrevet 17. september 2014 Forfatter #7165 Skrevet 17. september 2014 Vi laga en hai på jobb i sommer En vannmelonhai? Haha, nå hadde jeg glemt hva jeg hadde skrevet, så skjønte ikke hva du snakket om Noz Fortsatt glemsk! Det smakte godt. Det var bare pinglehai da. Håbrann. Sånn hai vi har i Norge. Det var veldig fast kjøtt. men jeg husker ikke hva det smakte. Er lenge siden nå. Og jeg så en litt eldre dame i byen i dag som hadde på seg røde svømmebriller Hvorfor hadde hun røde svømmebriller? Kanskje operert for noe på øynene og ikke tålte trekk? Tror nok at det meste kjøttet som er spiselig er godt om det blir tilberedt av noen som kan det. Nemlig! Spiste hane i går og det var aldeles nydelig kjøtt. Det trodde jeg skulle være seigt og hardt liksom, så tøffe som de hanene er! Fantastisk video! Men jooo, det er jo de samme, så det er det ikke rart at du synes! Er en sånn internettgreie tror jeg, mange som lager slike oppdaterte versjoner av gamle bilder, husker ikke akkurat hva det heter her og nå, men de er veldig morsomme mange av dem Synes jeg også For en herlig strand Men veien høres veldig skummel ut! Hold dere for all del vekke fra den slags videre Vi får holde oss på den "vanlige veien". Der er det heldigvis satt opp digre speil i de verste svingene, slik at man kan se om det kommer en bil i møte. Det passet liksom sånn inn - deg forran med kurven, han bak i hvitt. Du får ta han med på shopping! Jeg var i seng før 1. Dette med å legge seg tidlig er en av tingene jeg ikke er flink til. Og vi kan jo ikke alle være flinke til alt. Ja, skal ta ham med på shopping. Han blir sikkert med på å kjøpe en hvit lindress dersom jeg sier at "Anje tror du kommer til å kle det." Det er vanskelig å legge seg tidlig, og det spiller forsåvidt ingen rolle om man ikke gjør det, bare man kommer seg opp på morgenen!
Anje Skrevet 17. september 2014 #7166 Skrevet 17. september 2014 Eller så lenge man har kjernetid og må komme på jobb senest 9. Om du får med gubbeskinnet på shopping så må du poste bilder! 1
Gjest Inggolf Skrevet 17. september 2014 #7167 Skrevet 17. september 2014 Har du? Min snakker gresk og din tyrkisk! Dere får ta dem med til Kypros da så begge kan føle seg hjemme Så uheldige dere er med været da Aldri... Når det er elendig vær i sydligere strøk så pleier det å være ganske så elendig men at det går over like fort som det kom...Men det er kanskje litt andre vær-regler på denne tiden av året.. Den lin-overdelen så fantastisk deilig ut å gå i! Spesielt etter at huden er litt varm og småbrent etter en dag i sola! Og veska var superfin! Perfekt standveske (som også kan brukes til litt andre ting også) 1
Rumle Skrevet 17. september 2014 #7168 Skrevet 17. september 2014 Kjempefin topp og veske! Jeg elsker lin også Ha en fin dag 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. september 2014 #7170 Skrevet 17. september 2014 Det er midt på natten, jeg har glemt å spise på en stundog jeg er sulten. Hit med litt natthane takk! *upps, det kan misforståes* 1
Gjest Tekola Skrevet 18. september 2014 #7171 Skrevet 18. september 2014 Natthane, Hoppe? Her kommer og går strømmen. Godt vi har termos, så jeg fikk kokt opp vann og hatt på den så minsten får mat!
Severus Skrevet 18. september 2014 #7172 Skrevet 18. september 2014 Ser for meg strømløse Tekola som varmer ferdigblandet Nan ved å ha pakken mellom puppene i noen timer 1
Gjest Tekola Skrevet 18. september 2014 #7173 Skrevet 18. september 2014 Tok nesten med meg en kartong Hipp under dyna
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7174 Skrevet 18. september 2014 Eller så lenge man har kjernetid og må komme på jobb senest 9. Om du får med gubbeskinnet på shopping så må du poste bilder! Bilder skal bli, om jeg får ham med meg! Dere får ta dem med til Kypros da så begge kan føle seg hjemme Så uheldige dere er med været da Aldri... Når det er elendig vær i sydligere strøk så pleier det å være ganske så elendig men at det går over like fort som det kom...Men det er kanskje litt andre vær-regler på denne tiden av året.. Den lin-overdelen så fantastisk deilig ut å gå i! Spesielt etter at huden er litt varm og småbrent etter en dag i sola! Og veska var superfin! Perfekt standveske (som også kan brukes til litt andre ting også) Ja du sier noe Noz. Været har ikke vært så veldig fint de siste to dagene, men NÅ skal det visst bare bli sol resten av tiden. Håper jeg. Kjempefin topp og veske! Jeg elsker lin også Ha en fin dag Så fint at du likte tingene. Han som eier butikken er en overlevd hippie fra 60-tallet, med langt hår og et vel uskyldig ansikt - liksom. Første gangen jeg var i butikken hans, kjøpte jeg med meg kjoler og diverse for flere tusen penger. Siden har jeg vært og handlet der mange ganger. Han bli såååååå bliiiiid når han ser meg komme inn i butikken. (Han gnir seg nok i hendene bak disken og tenker euro.) Ja Å ja. Tok nesten med meg en kartong Hipp under dyna Ikke vet jeg hva Hipp er, men det høres veldig upraktisk ut å ikke ha strøm når man har to små barn. -------------------- I går gikk vi en lang tur og det var deilig etter å ha ligget på solsenger og bare kjørt bil til og fra i mange dager. Jeg har hatt vondt for å sove om natten her på grunn av vindt i hodet og en j... ekkel tørrhoste. Herr Aldri tvang meg til å gå til legen i sta, så nå har jeg fått antibiotika mot bihulebetennelse. Bihulebetennelse er ikke godt, det vet vel alle som har hatt det. Jeg har hatt det tidligere, men da har jeg klart å bli kvitt det uten medisiner. Så nå får dere hoppe litt for meg og krysse fingre for antibiotaken virker som den skal! Forøvrig så har jeg skjønt etter hvert, at jeg lett lar meg fascinere av porter, dører og vinduer. Bare se på denne fine porten jeg fant på turen i går. Her har ingen gått inn eller ut av porten på en stund! 2
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7175 Skrevet 18. september 2014 God bedring Aldri Håper den greske antibiotikan er sterk og god! Jeg og fasineres av dører, vinduer og porter! Det er så mange fine!!
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7176 Skrevet 18. september 2014 God bedring Aldri Håper den greske antibiotikan er sterk og god! Jeg og fasineres av dører, vinduer og porter! Det er så mange fine!! Takk for det My. Du? Hvordan går det med deg og han derre Pål? Jeg bare kom til å tenke på noe jeg leste her inne rett før du dro til Roma.
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7177 Skrevet 18. september 2014 Ikke noe nytt å fortelle Ting tar tid…
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7178 Skrevet 18. september 2014 Ikke noe nytt å fortelle Ting tar tid… Det skal det gjøre skal man få til noe som er skikkelig......
Mynona Skrevet 18. september 2014 #7179 Skrevet 18. september 2014 Det blir sikkert ikke noe.. gjør jo aldri det
Aldrisur Skrevet 18. september 2014 Forfatter #7180 Skrevet 18. september 2014 Det blir sikkert ikke noe.. gjør jo aldri det Næmmen du'a! Klart det blir noe en vakker dag! Nå maser gubbeskinnet her (det æ'kke bare bare alltid altså My) Ut og få oss noe mat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå