Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, nå hadde jeg glemt hva jeg hadde skrevet, så skjønte ikke hva du snakket om Noz :ler: Fortsatt glemsk!

Det smakte godt. Det var bare pinglehai da. Håbrann. Sånn hai vi har i Norge. Det var veldig fast kjøtt. men jeg husker ikke hva det smakte. Er lenge siden nå.

Og jeg så en litt eldre dame i byen i dag som hadde på seg røde svømmebriller :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok at det meste kjøttet som er spiselig er godt om det blir tilberedt av noen som kan det. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan jeg nok si meg enig i Hoppe!

Skrevet

Jeg er fryktelig kjedelig på det viset. Har ikke en gang fått rotet meg til

å lage skikkelig får-i-kål fra bunnen av på lenge. Det blir fjordland hver gang.

Har faktisk ikke sett snurten av Hellstrøms ferdigmat. :klo: Hvem selger det mon tro?

Skrevet

Jeg har sett Hellstrøms ferdigmat på Kiwi, Obs og... Meny, tror jeg det var :jepp:

Skrevet

Hmm...kanskje det betyr at det er populært og fort tomt her hos meg. Jeg skal ut på nye tokt for å sjekke. :)

Skrevet

Jeg har bare sett den på Ica.

Skrevet

Jeg tror det var 3… Hvis jeg husker rett.

Jeg har jo begynt å lage veldig mye mat jeg.. Pasta i dag. Men det er jeg jo ikke så begeistra for.. Men hadde jo parmasan fra Roma å ha over da :)

Skrevet

Aha...så du er fornøyd med matløsningen din der?

Skrevet (endret)

---

KNgWd0J.gif

Gosh! Jeg synes det ser ut som om det er de samme menneskene også jeg! :omg:

Fantastisk video! :hoho:

Men jooo, det er jo de samme, så det er det ikke rart at du synes! :) Er en sånn internettgreie tror jeg, mange som lager slike oppdaterte versjoner av gamle bilder, husker ikke akkurat hva det heter her og nå, men de er veldig morsomme mange av dem :ler:

Good one, Rumlis! :laugh:

Synes jeg også :laugh:

I dag har jeg kjørt på den skumleste landevei ever! :sjokkert:

Siden GPS'en funker ganske dårlig her, så blir det min oppgave å lese kart. Og det gjorde jeg også i dag.

Vanligvis er alle "røde veier" på kartet helt greie å kjøre på. Men ikke i dag gitt. Plutselig ble veien veeeeldig smal og på høyresiden av bilen gikk et stupbratt heng! Ikke gikk det an å snu heller, det var akkurat som å kjøre inn i en turistfelle! :grine:

Ooog ikke nok med det! Plutselig sa her Aldri: "Der kommer det en lastebil".

Jeg var så redd når vi passerte den lastebilen at jeg ble helt musestille.

Resten av ferien skal vi bare kjøre på de veiene vi kjenner. :Nikke:

Vi fant jo denne perlen av en strand da, men tanken på at vi skulle samme veien hjem igjen gjorde at det hele ikke ble så lett å nyte. :sukk:

VRnWeM3.jpg

Nå venter gubbeskinnet - vi skal ut å spise. I dag har jeg lyst på pizza - ikke vannmelonpizza, men sånn med kjøtt og ost og sånt! :fnise:

:blomst: Snakkes!

For en herlig strand :rodmer: Men veien høres veldig skummel ut! :redd: Hold dere for all del vekke fra den slags videre :klemmer:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg multisiterte alle innleggene deres her tidligere i kveld, men så ramlet nettet sammen så jeg ble helt satt ut! :daane:

Jeg har vært i yndlingsbutikken min i kveld, og tatt bilde av både den og noe jeg kjøpte der. Her har de verdens fineste linting og masse annet både i bomull og finlin.

Prøver å legge det ut nå jeg, for nå virker nettet igjen - trur eg. :smilbla:

b5v8EW6.jpg

Kjøpt meg en skikkelig kul strandurv (synes jeg da) og tre lintopper. Her er én av dem - lys olivengrønn. :rodmer: Fin farge til meg jaffal.

pdfOENN.jpg

:strix:

• Liker 1
Skrevet

Ah. Pent. :nigo:

Det er sånn at jeg ser for meg deg gå barfot langs stranden med den kurven full av godsaker og strandting og i den grønne toppen. :jepp:

Og bak kommer herr Aldri i sin hvite lindress.

Altså, den siste biten der kan være bare fri fantasi. :klo:

:ler:

• Liker 2
Skrevet

Ah. Pent. :nigo:

Det er sånn at jeg ser for meg deg gå barfot langs stranden med den kurven full av godsaker og strandting og i den grønne toppen. :jepp:

Og bak kommer herr Aldri i sin hvite lindress.

Altså, den siste biten der kan være bare fri fantasi. :klo:

:ler:

Ha-ha! I sin hvite lindress! :hoho: Ja den var god Anje!

Men han har ganske kule klær synes jeg. Han kler seg ikke som en gubbe, heller ikke som en ungutt, men noe midt i mellom. Men hvit lindress..... :hoho::hoho:

Skal du ikke på jobb imorgen eller??

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lik strandkurv! Men i turkis. Den bor i Tyrkia!

Skrevet

Jeg har lik strandkurv! Men i turkis. Den bor i Tyrkia!

Har du? :strix:

Min snakker gresk og din tyrkisk! :skravle:

Skrevet

Ja.. Da kan de ikke kommunisere da... Vi får oversette for de :)

Skrevet

Fant dere god pizza?

Nettet krangler med meg her My.

Vi spiste stifado kokt på hane i stedet. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...