Severus Skrevet 15. september 2014 #7121 Skrevet 15. september 2014 Er mannfolk bedre å multitaske enn kvinnfolk?
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2014 #7122 Skrevet 16. september 2014 Ha en riktig så fin dag Aldri (og andre innom i tråden) Håper været er bedre i dag! Hvis ikke så kan kanskje en vannmelonpizza få opp humøret 4
Aldrisur Skrevet 16. september 2014 Forfatter #7123 Skrevet 16. september 2014 Er mannfolk bedre å multitaske enn kvinnfolk? Det kan jeg ikke tenke meg, tror nok ikke det er kjønnsavhengig i det hele tatt. Ha en riktig så fin dag Aldri (og andre innom i tråden) Håper været er bedre i dag! Hvis ikke så kan kanskje en vannmelonpizza få opp humøret Ja takk til vannmelonpizza! Skal bare ta på meg melonsokkene mine først. 3
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2014 #7124 Skrevet 16. september 2014 Ja takk til vannmelonpizza! Skal bare ta på meg melonsokkene mine først. Du må ikke glemme den matchende hjelmen da 3
FruN Skrevet 16. september 2014 #7125 Skrevet 16. september 2014 Og kjole og veske Evt kan du finne frem skjørtet ditt da 3
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2014 #7128 Skrevet 16. september 2014 (endret) Jeg synes å huske at denne vannmelon-bildefremvisningen har vært oppe i ballongen før også Det er faktisk ganske merkelig...Om noen her eller i en annen sin dagbok poster en kake, en katt eller andre ting så forblir det med det bilde. Det blir stort sett noen kommentarer til bildet da, men man snakker seg ofte videre raskt. Men hver gang noen poster bilde av en vannmelon............ Da baller det på seg!! Endret 16. september 2014 av Noz 3
Anje Skrevet 16. september 2014 #7129 Skrevet 16. september 2014 Det er vannmelon! Vi kan ikke styre vår begeistring. 3
Rumle Skrevet 16. september 2014 #7130 Skrevet 16. september 2014 Er mannfolk bedre å multitaske enn kvinnfolk? Er nok heller motsatt https://www.youtube.com/watch?v=jcShvDO0DBg 2
Rumle Skrevet 16. september 2014 #7131 Skrevet 16. september 2014 Blir ikke de putene våte hele tiden da, aldri? eller tåler de vann kanskje? Så herlig det høres ut med så lite turister! 2
Rumle Skrevet 16. september 2014 #7132 Skrevet 16. september 2014 Jeg får ta på meg vannmelon-kjolen min i dag da 3
Aldrisur Skrevet 16. september 2014 Forfatter #7135 Skrevet 16. september 2014 Du må ikke glemme den matchende hjelmen da Ååå shit, hjelmen glemte jeg! Og kjole og veske Evt kan du finne frem skjørtet ditt da Så masse rart du fant da FruN! Bare se opp for hai i farvannet! Sssssssskummelt kul hai! Kommer kjørende etter Heisann sveisan, der kom Vex kjørende også! Jeg synes å huske at denne vannmelon-bildefremvisningen har vært oppe i ballongen før også Det er faktisk ganske merkelig...Om noen her eller i en annen sin dagbok poster en kake, en katt eller andre ting så forblir det med det bilde. Det blir stort sett noen kommentarer til bildet da, men man snakker seg ofte videre raskt. Men hver gang noen poster bilde av en vannmelon............ Da baller det på seg!! Vi er sååååå glad i vannmeloner vettu Noz! Det er vannmelon! Vi kan ikke styre vår begeistring. Nommin - det var vannmelonen sin for en med supersveis! Blir ikke de putene våte hele tiden da, aldri? eller tåler de vann kanskje? Så herlig det høres ut med så lite turister! De ligger nok bare ute i pent vær. Skulle det komme en byge, så vet man om de flere dager i forveien her. Å ja, det er deilig når det kun er få av oss. Jeg får ta på meg vannmelon-kjolen min i dag da Jippiiiiii! Det er vannmelonenes dag i dag! Digger dette! Gosh! Jeg synes det ser ut som om det er de samme menneskene også jeg! 3
Aldrisur Skrevet 16. september 2014 Forfatter #7136 Skrevet 16. september 2014 I dag har jeg kjørt på den skumleste landevei ever! Siden GPS'en funker ganske dårlig her, så blir det min oppgave å lese kart. Og det gjorde jeg også i dag. Vanligvis er alle "røde veier" på kartet helt greie å kjøre på. Men ikke i dag gitt. Plutselig ble veien veeeeldig smal og på høyresiden av bilen gikk et stupbratt heng! Ikke gikk det an å snu heller, det var akkurat som å kjøre inn i en turistfelle! Ooog ikke nok med det! Plutselig sa her Aldri: "Der kommer det en lastebil". Jeg var så redd når vi passerte den lastebilen at jeg ble helt musestille. Resten av ferien skal vi bare kjøre på de veiene vi kjenner. Vi fant jo denne perlen av en strand da, men tanken på at vi skulle samme veien hjem igjen gjorde at det hele ikke ble så lett å nyte. Nå venter gubbeskinnet - vi skal ut å spise. I dag har jeg lyst på pizza - ikke vannmelonpizza, men sånn med kjøtt og ost og sånt! Snakkes! 3
Mynona Skrevet 16. september 2014 #7137 Skrevet 16. september 2014 God middag! Og sånne skumle veier liker jeg ikke. Hold dere til de breie!
Severus Skrevet 16. september 2014 #7138 Skrevet 16. september 2014 Vi laga en hai på jobb i sommer 1
Gjest Inggolf Skrevet 16. september 2014 #7140 Skrevet 16. september 2014 Vi er sååååå glad i vannmeloner vettu Noz! Ja, tydeligvis Heheheem jeg var en tur i Oslo i dag og da så jeg en fyr som hadde på seg en vannmelon-shorts! Prøvde å snik-fotografere den men det ble mislykket.. Det er mye skumle veier der nede ja Aldri!! Vi leide bil på Kreta og kom utfor mange av dem...Kjempesmale veier som selvfølgelig var veldig svingete (virket som at alle smale veier var ekstra svingete) og de møtende bilene senket jo ikke farten før svingene...neida! De tuta for å si at "her kommer jeg!" ...Det var satt på sånne kors hvert sted hvor noen hadde omkommet i trafikken så det stod jo en klase i hver sving!! Og andre steder.... Kos deg med pizza Aldri! Hai, Mynona? Likte du det? (kan det minne om noe annet?) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå