Rumle Skrevet 14. september 2014 #7101 Skrevet 14. september 2014 De norske skattereglene forbyr for mye moro, så da blir det bare 2 overnattinger Jeg har kjøpt meg vinterstøvletter og ankelstøvletter. Ekte skinn og italiensk-laget Og 3 kjoler (en billig sommerkjole, en sånn hverdagskjole og en penkjole som jeg synes var litt morsom). Og 1kg skinke, olivenolje og to store greier med parmesan. Godt shoppet!
Mynona Skrevet 14. september 2014 #7102 Skrevet 14. september 2014 Ja, ikke sant. Ganske fornøyd selv også Jeg så egentlig etter en veske også da, men fant ingen jeg falt for. Så da får jeg ha det tilgode. Men kofferten har enda ikke pakket seg ut selv… Lurer på om jeg gjorde noe galt når jeg åpnet den? 1
Gjest Inggolf Skrevet 14. september 2014 #7103 Skrevet 14. september 2014 (endret) Rumlert! Du er så flink til å være fornuftig du My! Må si jeg ble nyskjerrig på denne morsomme kjolen Kan du ikke bare la kofferten stå der til du reiser igjen om 1 mnd da? Høres så unødvendig ut å pakke ut nå og inn igjen snart! Hva med du da Aldri, har dere hatt en fin dag der nede i paradiset? Endret 14. september 2014 av Noz
Mynona Skrevet 14. september 2014 #7104 Skrevet 14. september 2014 Vel.. fornuftlig vet jeg ikke… Jeg trengte virkelig ikke 3 nye kjoler. jeg har jo skapet fullt. Og strengt talt ikke noen sko heller… 1
Hoppetaujenta Skrevet 14. september 2014 #7105 Skrevet 14. september 2014 De to turteldruene sitter og smiler og er vakre, nordiske blomster i paradiset. 1
Rumle Skrevet 14. september 2014 #7106 Skrevet 14. september 2014 Jeg ble også nysgjerrig på den morsomme kjolen
Mynona Skrevet 14. september 2014 #7107 Skrevet 14. september 2014 Kanskje jeg kan ta et bilde når den har pakket seg opp av kofferten 1
Gjest Inggolf Skrevet 14. september 2014 #7108 Skrevet 14. september 2014 Vel.. fornuftlig vet jeg ikke… Jeg trengte virkelig ikke 3 nye kjoler. jeg har jo skapet fullt. Og strengt talt ikke noen sko heller… Altså, du har vært i Italia!! At du endte opp med kun 3 kjoler og 2 par sko kaller ihvertfall jeg fornuftig Sånn egentlig, helt ærlig, strengt tatt (eller heter det talt?) så trenger-trenger man jo svært sjeldent nye klær...Om jeg ikke kjøper eller får et eneste nytt plagg i de nærmete, tja, 10 årene, så slipper jeg nok å gå naken for det Kanskje jeg kan ta et bilde når den har pakket seg opp av kofferten Hurraaaa
Rumle Skrevet 14. september 2014 #7109 Skrevet 14. september 2014 Kanskje jeg kan ta et bilde når den har pakket seg opp av kofferten
Aldrisur Skrevet 15. september 2014 Forfatter #7110 Skrevet 15. september 2014 Bra shoppa My! Høres ut som om du har hatt en knallers tur! Jaaaaa Noz, her er alt bare bra. Jeg har også spist Gelato-is. I går kveld. Det er jo god is, det er ikke det - men den er vel kanskje litt oppskrytt når alt kommer til alt? Men vakkert dandert var nå i allfall disse her! Sorbet, vaniljeis, friske jordbær og masse annen frukt, og lød det flotte navnet Four Seasons! Ha en fin mandag! 1
Roadrunner Skrevet 15. september 2014 #7111 Skrevet 15. september 2014 For en som nesten er mer glad i frukt enn is (med mindre det følger med sjokolade til isen), så så den desserten der utrolig god ut, Aldri!
Mynona Skrevet 15. september 2014 #7112 Skrevet 15. september 2014 Det så veldig friskt og godt ut da. Jeg gikk i en gate med masse butikker med siste mote for prester og nonner!
Mynona Skrevet 15. september 2014 #7113 Skrevet 15. september 2014 Ble avbrutt midt i den posten der. Det var altså et helt kvartal med presekjoler, pavehatter, sånne lille, hule og grønne dingser de har over prestekjolene, div nonnedrakter osv.. Ble helt målløs jeg. Turte ikke ta bilde i utstillingsvinduene.. Følte det var så respektløst... Men har tatt et mentalt bilde da.
Aldrisur Skrevet 15. september 2014 Forfatter #7114 Skrevet 15. september 2014 For en som nesten er mer glad i frukt enn is (med mindre det følger med sjokolade til isen), så så den desserten der utrolig god ut, Aldri! Frukten var alldeles spiselig ja! Ble avbrutt midt i den posten der. Det var altså et helt kvartal med presekjoler, pavehatter, sånne lille, hule og grønne dingser de har over prestekjolene, div nonnedrakter osv.. Ble helt målløs jeg. Turte ikke ta bilde i utstillingsvinduene.. Følte det var så respektløst... Men har tatt et mentalt bilde da. Det var veldig spesielt, forstår godt at du av respekt ikke tok bilde. Minner meg om når vi var i Doha og gikk forbi vindu etter vindu med de sorteste sorte niqaber. Jeg følte heller ikke for å ta bilde. Husk å legge inn bilde av kjolen din i løpet av kvelden da! 1
Anje Skrevet 15. september 2014 #7116 Skrevet 15. september 2014 Det så ut som gode desserter. Den gelatoen jeg liker best er den som er mer finmost fersk frukt enn sukker-is. Det er godt det. Men ikke noen is slår kald vannmelon kjørt i blenderen med lime og bittelitt mintblad. Jeg fortærer hver sommer kilovis med melon på det viset. 1
Aldrisur Skrevet 15. september 2014 Forfatter #7117 Skrevet 15. september 2014 Namnam, og så høres det sunt ut Anje - i motsetning til mine isdesserter om dagen! --------------- I dag har det regnet en del her, men vi rakk en tur til Kastanistranden - en fancy ungdomsstrand med høy musikk og høy puteføring! Det var her mesteparten av strandscenene i Mamma-Mia-filmen ble spilt inn. 3
Gjest Inggolf Skrevet 15. september 2014 #7118 Skrevet 15. september 2014 En putestrand! :hoppe: Men det ser jo så folketomt ut der? Høres jo egentlig deilig ut med et avbrekk fra all sola, og dere er jo så flinke til å gjøre det beste ut av enhver situasjon så! 2
Aldrisur Skrevet 15. september 2014 Forfatter #7119 Skrevet 15. september 2014 En putestrand! :hoppe: Men det ser jo så folketomt ut der? Høres jo egentlig deilig ut med et avbrekk fra all sola, og dere er jo så flinke til å gjøre det beste ut av enhver situasjon så! Putestrand er helt syyykt! Folketomt ja! Her er det jo nesten ikke turister for tiden, skal jeg tippe er det 3/4 grekere og 1/4 turister. Det er veldig behagelig, men også litt rart. Norske turister har vi kun møtt én gang, men det finnes en del franskmenn, noen italienere, og noen ytterst få russere. 2
Gjest Inggolf Skrevet 15. september 2014 #7120 Skrevet 15. september 2014 Det er åpenbart en haug av fordeler å reise på akkuratt denne tiden!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå