Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en kløpper på å hundemassere så dyrene slapper godt av. :)

Skrevet

Høres bra ut :jepp:

Kanskje du burde starte et hundehotell av kvalitet! Da vil jeg jobbe der også! :opplyser:

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke vært meg imot det. :)

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke strikke Marius

Endret av Vex
Skrevet

AldriSur, du glemte noe(n).. Du glemte meg her i kalde kalde norge! :cry:

:pls: Sorry Frk.K, jeg visste det var noe jeg hadde glemt, og at det begynte på K! :klaske:

Håper det ikke er så veldig kaldt der du og lillehunden er da. :klem:

• Liker 1
Skrevet

:pls: Sorry Frk.K, jeg visste det var noe jeg hadde glemt, og at det begynte på K! :klaske:

Håper det ikke er så veldig kaldt der du og lillehunden er da. :klem:

Du får komme å plukke oss opp :fnise:
  • Liker 1
Skrevet

:goodbye: Der så det fint ut, Aldri. :jepp:

Og jeg er skikkelig misunnelig på My som er i gelato-land. :spise:

Her er det også sommer igjen. Varmt nok til t-skjorte i september. :overrasket:

Skrevet

My er tilbake i sørlandsisland :opplyser:

Men hadde gelato til lunsj i går!

• Liker 1
Skrevet

Hjertelig velkommen tilbake til gamlelandet. :)

Har det vært en fin tur, alt i alt?

Skrevet

Ja, det har det vært! Masse god mat og god vin og god is. Seriøst såre og vonde føtter… Men det hører jo med på storbyferie. Ble overasket over at alt var så nærme hverandre. Føltes ikke som en gigantisk by liksom. Og visst ikke at det var så mye ruiner og historie så og si over.

Mange sier at de blir så skuffet over maten i Roma, men jeg fikk bare servert god mat. Var ikke på noen av restaurantene langs turist-tingene, så vi ungikk turistfellene da :)

• Liker 3
Skrevet

...så det kommer til å gi inspirasjon til flere reiser for turist-My? *antar at svaret blir ja her*

Skrevet

Klart det :jepp: Er jo under 1 mnd tll neste reise. Fikk visum i posten i helgen!

Skrevet

Ja, det har det vært! Masse god mat og god vin og god is. Seriøst såre og vonde føtter… Men det hører jo med på storbyferie. Ble overasket over at alt var så nærme hverandre. Føltes ikke som en gigantisk by liksom. Og visst ikke at det var så mye ruiner og historie så og si over.

Mange sier at de blir så skuffet over maten i Roma, men jeg fikk bare servert god mat. Var ikke på noen av restaurantene langs turist-tingene, så vi ungikk turistfellene da :)

Høres ut som dere hadde en veldig fin tur :) Sååå, hva synes du om gelatoen da? Var den bedre enn den sveitsiske isen du snakket om? :)

Skrevet

Jeg tror de står helt likt jeg :jepp:

Skrevet

Fikk du shoppet noe spennende?

Bra spørsmål Rumle! Det er jeg også nyskjerrig på! :jepp:

Men så dumt at dere ikke fikk bruke lørdagskvelden og noe av søndagen der nede da My?

Yeesss, nå begynner Alt for Norge- jeg digger episoden i sesongene hvor de skal leke russ :hoho:

Skrevet

De norske skattereglene forbyr for mye moro, så da blir det bare 2 overnattinger ;)

Jeg har kjøpt meg vinterstøvletter og ankelstøvletter. Ekte skinn og italiensk-laget ;) Og 3 kjoler (en billig sommerkjole, en sånn hverdagskjole og en penkjole som jeg synes var litt morsom). Og 1kg skinke, olivenolje og to store greier med parmesan.

• Liker 2
Skrevet

God fangst det! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...