Aldrisur Skrevet 12. september 2014 Forfatter #7021 Skrevet 12. september 2014 Ja jeg har vært på jobb Går det greit på jobb om dagen da?
Severus Skrevet 12. september 2014 #7022 Skrevet 12. september 2014 Går det greit på jobb om dagen da? Joda det går ok 1
Rumle Skrevet 12. september 2014 #7023 Skrevet 12. september 2014 Gjøøøør det! Varme, salt sjø og sol hadde vært godt for kroppen din FruN. Det gjør vi Rumle. Jeg har bare et problem. Etter lunsj og/eller middag får vi gjerne hvert vårt glass med raki, som "takk for at vi spiste hos akkurat dem". Og siden herr Aldri ikke drikker noe med prosenter i blir det doble doser på meg. Eller det er vel ikke et problem, men mer en utfordring! skulle akkurat til å skrive "ser ikke helt problemet" før jeg leste siste linjen! Skulle visst hatt med meg i bagasjen?!! 2
Aldrisur Skrevet 12. september 2014 Forfatter #7024 Skrevet 12. september 2014 Neste gang ligger du pent sammenbrettet i min koffert Rumle! 2
Rumle Skrevet 12. september 2014 #7025 Skrevet 12. september 2014 (endret) Neste gang ligger du pent sammenbrettet i min koffert Rumle! Yessssssssss!!! Så spretter jeg opp som troll av eske hver gang Herr. Aldri blir tilbudt noe alkoholholdig! Endret 12. september 2014 av Rumle 2
Gjest Inggolf Skrevet 12. september 2014 #7027 Skrevet 12. september 2014 Det er bestandig så trivelig å komme inn her i ballongen! : Imotsetning til resten av verden og store deler av KG så er det ganske så trygt å liste seg inn hit! Her var det mange fine oppdateringer Aldri! Spennende å høre om befolkningen, kattene, hva dere driver med og ting Er det for 1 uke dere skal være der eller? 3
Aldrisur Skrevet 12. september 2014 Forfatter #7028 Skrevet 12. september 2014 Yessssssssss!!! Så spretter jeg opp som troll av eske hver gang Herr. Aldri blir tilbudt noe alkoholholdig! Hahaha, mener du at jeg skal drasse rundt på kofferten med deg oppi heeeeeele tiden da? Nei, du får sannelig komme ut av kofferten når vi ankommer hotellet, og deretter oppføre deg som en helt alminnelig Rumle resten av ferien. 2
Aldrisur Skrevet 12. september 2014 Forfatter #7029 Skrevet 12. september 2014 Den satt i sikringsboksen ja! Det er bestandig så trivelig å komme inn her i ballongen! : Imotsetning til resten av verden og store deler av KG så er det ganske så trygt å liste seg inn hit! Her var det mange fine oppdateringer Aldri! Spennende å høre om befolkningen, kattene, hva dere driver med og ting Er det for 1 uke dere skal være der eller? Vi liker det best sånn her vettu Noz. Kørja - et sted der alle skal trives! Vi skal være her i14 dager, så ferien har jo såvidt begynt! 2
Rumle Skrevet 12. september 2014 #7030 Skrevet 12. september 2014 (endret) Det er bestandig så trivelig å komme inn her i ballongen! : Imotsetning til resten av verden og store deler av KG så er det ganske så trygt å liste seg inn hit! --- Veldig enig med deg!!! Rene oasen dette! Hahaha, mener du at jeg skal drasse rundt på kofferten med deg oppi heeeeeele tiden da? Nei, du får sannelig komme ut av kofferten når vi ankommer hotellet, og deretter oppføre deg som en helt alminnelig Rumle resten av ferien. Jaaaaaaaa?? Endret 12. september 2014 av Rumle 2
Severus Skrevet 12. september 2014 #7031 Skrevet 12. september 2014 Ble mye latter idag. Morsomme folk der borte 1
Rumle Skrevet 12. september 2014 #7032 Skrevet 12. september 2014 (endret) Endret 12. september 2014 av Rumle 3
Aldrisur Skrevet 12. september 2014 Forfatter #7033 Skrevet 12. september 2014 Ble mye latter idag. Morsomme folk der borte Det er jo skikkelig fint Vex! Nommin så søt pus! Du kan tro det er masse katter her Rumle, og ikke minst kattunger! Har aldri sett så mange kattunger på en gang jeg. Men de er kun ute etter mat - gidder ikke kose meg meg. 2
Severus Skrevet 12. september 2014 #7034 Skrevet 12. september 2014 Det er jo skikkelig fint Vex! Nommin så søt pus! Du kan tro det er masse katter her Rumle, og ikke minst kattunger! Har aldri sett så mange kattunger på en gang jeg. Men de er kun ute etter mat - gidder ikke kose meg meg. Har av og på kontakt med mm. Men ler masse med de andre.
Gjest Inggolf Skrevet 12. september 2014 #7035 Skrevet 12. september 2014 Vi liker det best sånn her vettu Noz. Kørja - et sted der alle skal trives! Vi skal være her i14 dager, så ferien har jo såvidt begynt! 2 uker ja!! Det er jo en evighet (nesten ihvertfall). Her er det eksamenslesing for full pupp (eller, jeg later som i hvertfall...Prokastinering ) så jg misunner deg fælt som bare kan slappe av og kose deg på ferie! Det er deg så væl`unt! 1
Rumle Skrevet 12. september 2014 #7036 Skrevet 12. september 2014 Det er jo skikkelig fint Vex! Nommin så søt pus! Du kan tro det er masse katter her Rumle, og ikke minst kattunger! Har aldri sett så mange kattunger på en gang jeg. Men de er kun ute etter mat - gidder ikke kose meg meg. Awww sikkert fordi de er veldig sultne? 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2014 #7037 Skrevet 12. september 2014 Gode drømmer til dem som har behov for det.... 3
Rumle Skrevet 12. september 2014 #7038 Skrevet 12. september 2014 (endret) Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! jeg har 2!! pistasjenøtter jeg IKKE får skallet av!!!!!!!! Vet jeg sikkert burde kastet de (gjør normale mennesker slikt? ) Men, jeg holder på å gå av å skaftet av irritasjon! Endret 12. september 2014 av Rumle 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. september 2014 #7039 Skrevet 12. september 2014 Har du ikke to steiner ute i hagen da? 1
Aldrisur Skrevet 12. september 2014 Forfatter #7040 Skrevet 12. september 2014 Har av og på kontakt med mm. Men ler masse med de andre. På kontakt er bra! 2 uker ja!! Det er jo en evighet (nesten ihvertfall). Her er det eksamenslesing for full pupp (eller, jeg later som i hvertfall...Prokastinering ) så jg misunner deg fælt som bare kan slappe av og kose deg på ferie! Det er deg så væl`unt! Vet du Noz - at jeg gleder meg til at du skal bli ferdig med den utdannelsen din. Du kommer til å få et helt nytt og anderledes liv. Til det bedre tenker jeg da selvfølgelig. Det blir fint når du får deg jobb, egen leilighet og fritid du kan bruke til noe annet enn å lese pensum. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå