Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ta meg en pinne! Med saftis på!!! :strix:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow! :strix: Du er passe gæren da! :hoho:

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg har tenkt på det der altså, men mitt hjerte blør litt for alle de stakkars forlatte isene som ingen vil ha.

De smelter og dør (med sine små iskalde skrik om hjelp) i isdiskene...og det har jeg ikke samvittighet til å være med på. :(

• Liker 1
Skrevet

Nei huff, vet du hva, det går da virkelig ikke an å svikte de stakkars små iskremene!. :sjokkert:

Du gjør en god gjerning der Hoppe. :laugh:

• Liker 3
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg gjetter: :is: eller rosinbolle, eller om du er i det sunne hjørnet: Gulerøtter! :lol:

Kjøpe gulrøtter på en lørdag? Går det an?

Skrevet

Kjøpe gulrøtter på en lørdag? Går det an?

Hi-hi! Hvis Hoppe er i det "sunne hjørnet" så går det an. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har laget lysegule fondantblomster :opplyser:

Har du? Ååå de er sikkert fine. Jeg får alltid lyst til å se bilde når du forteller hva du lager.... :hug:

• Liker 1
Skrevet

Har du? Ååå de er sikkert fine. Jeg får alltid lyst til å se bilde når du forteller hva du lager.... :hug:

De er veldig så enkle altså :) Men er fornøyd selv, så kan jo vise de frem :jepp: Picture coming soon!
  • Liker 2
Skrevet

De er veldig så enkle altså :) Men er fornøyd selv, så kan jo vise de frem :jepp: Picture coming soon!

:strix:

Skrevet

De skal blomstre på kokos- og ananascupcakes på søndag :jepp:

• Liker 4
Skrevet

De skal blomstre på kokos- og ananascupcakes på søndag :jepp:

De var kjempesøte FruN! :lillesky: Så flink du er.

• Liker 2
Skrevet

De var kjempesøte FruN! :lillesky: Så flink du er.

Takk :lillesky::sjenert:

I do my best :opplyser:

Har du testet badevannet da, Aldri? :hoppe:

Skrevet

Takk :lillesky::sjenert:

I do my best :opplyser:

Har du testet badevannet da, Aldri? :hoppe:

Det er mer en bra! :blomst:

Badevannet er superios her - mye varmere enn det var tidligere i sommer når vi var på Kreta. Ca. 25 grader tenker jeg og så er det så rent! :hoppendeglad:

• Liker 1
Skrevet

Det er mer en bra! :blomst:

Badevannet er superios her - mye varmere enn det var tidligere i sommer når vi var på Kreta. Ca. 25 grader tenker jeg og så er det så rent! :hoppendeglad:

Jeg har badet fryktelig lite i år...med unntak av basseng.. Hmm... *sette seg på neste fly* :jepp:
Skrevet

Har du vært på jobb i dag?

Bra at du koser deg My! :kristin: Fortsatt fin mini-ferie!

Ååååå, du har tatt fremtidsbilde av oss KG-venninnene! :bolledeig:

Ja det var et fint bilde. :Nikke:

---------------------------

Her går livet sin slaraffengang. Hanen(e) begynner å gale klokka fem om morgenen, deretter har de en liten pause frem til ca. 06.00, :kaklehone: Da begynner de lokale hundene å hilse på hverandre med uuuuul og hyyyyl og gauling et par timers tid.

Står opp og spiser frokost, pakker saker som skal med på dagens tur og setter oss i den lille, fine blå bilen og kjører avgårde. Det går så det suser på svingete veier, nedoverbakke og oppoverbakke går det. Vi besøker små landsbyer og strender som ligger der så usjenerte og fristende forlokende. Det går med mye tid til sol og bading. :strix:

Ut på ettermiddagen kjører vi "hjem" igjen, dusjer, slapper av og så er det ned til byen for å spise middag.

Og sånn går no dagan...

Se fine bilen, her stoppet vi på en geiteplass for en pause og smakk!! - så var det hundrevis av fluer inne i bilen! Det tok et par dager å få dem ut igjen.

btx2vrj.jpg

Søt bil - høres ut som dere koser dere :)

Ja jeg har tenkt på det der altså, men mitt hjerte blør litt for alle de stakkars forlatte isene som ingen vil ha.

De smelter og dør (med sine små iskalde skrik om hjelp) i isdiskene...og det har jeg ikke samvittighet til å være med på. :(

Du er en sann helt hoppe! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har badet fryktelig lite i år...med unntak av basseng.. Hmm... *sette seg på neste fly* :jepp:

Gjøøøør det! Varme, salt sjø og sol hadde vært godt for kroppen din FruN. :hug:

Søt bil - høres ut som dere koser dere :)

Du er en sann helt hoppe! :blomst:

Det gjør vi Rumle. :blomst:

Jeg har bare et problem. Etter lunsj og/eller middag får vi gjerne hvert vårt glass med raki, som "takk for at vi spiste hos akkurat dem". Og siden herr Aldri ikke drikker noe med prosenter i blir det doble doser på

meg. :bond:

Eller det er vel ikke et problem, men mer en utfordring! :rolleyes:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...