Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en brøddeig som hever. Det begynner å dufte fremtidsdrømmer her. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Stiller seg i kø*

Et stk nybakt brød fra Hoppelitas Bakeri, takk! :blomst:

Mens jeg venter tar jeg et glass retsina og en solid porsjon moussaka i skyggen av dette treet her. :jepp:

:goodbye: Aldri. Så fine bilder! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

*Stiller seg i kø*

Mens jeg venter tar jeg et glass retsina og en solid porsjon moussaka i skyggen av dette treet her. :jepp:

1 stk til meg ogsååååååååååå!!! :jepp::blomst::strix:

• Liker 1
Skrevet

Så fine puser, aldri :rodmer: Men, får alltid litt vondt når jeg ser slike. Lurer på hvordan livet deres blir :unsure:

Kos deg videre :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for klemmer Aldri og My :hoppe:

Har dere noen planer for dagen da Aldri?

Nå er My på vei til sydligere strøk hun også :reiser:

Får så lyst altfor ofte og bare pakke en sekk og reise til OSL og

ta det første flyet som kan passe for en halvveis langhelg!

Bare ta det på sikt liksom..

Gjør det da vel Noz! :hoppendeglad:

Mmmmmm, det dufter helt hit! :spise: Du er jo rene baker'n du Hoppetuss!

*Stiller seg i kø*

Anja, det er jenta som har sansen for det gode liv ja! :hoppe:

Så fine puser, aldri :rodmer: Men, får alltid litt vondt når jeg ser slike. Lurer på hvordan livet deres blir :unsure:

Kos deg videre :blomst:

Vet du at disse pusene her tror jeg har et bra liv Rumle. Jeg fikk klappe og kose med dem, så de var ikke det spor sky eller redde. Kattene her nede lever sine katteliv sammen med andre katter, gjør sine katteting og gir blanke f. i oss mennesker.

Det virker faktisk som om de har et ganske fint katteliv.

Var dette til trøst for en katteelsker>? :klemmer:

Nå er det helg igjen og jeg vil bare si GOD HELG til dere alle! Og Myyyyyyyyy har du kommet frem til Roma? :strix:

Litt av Skopelos by: :hjerter_rundt:

Q0gWKkD.jpg

• Liker 3
Skrevet

Jaaa! Jeg har kommet frem. Og spist, drukket proseco, trasket, spist is, spist middag, drukket rødvin og nå ser det ut som jeg er 6 mnd gravid :ler:

• Liker 4
Skrevet

Du er jo rene baker'n du Hoppetuss!

Vel man kan jo faktisk si det når jeg faktisk baker, der og da,

men ellers vet vi nok hvem som er selveste bakerinnen på dette forumet. ;)

Nå er det fredag! :strix:

Skrevet

---

Vet du at disse pusene her tror jeg har et bra liv Rumle. Jeg fikk klappe og kose med dem, så de var ikke det spor sky eller redde. Kattene her nede lever sine katteliv sammen med andre katter, gjør sine katteting og gir blanke f. i oss mennesker.

Det virker faktisk som om de har et ganske fint katteliv.

Var dette til trøst for en katteelsker>? :klemmer:

---

det var godt å høre :jepp: De ser friske og fine ut på bilde også, håper det fortsetter slik :) God helg til deg! :klemmer:

Jaaa! Jeg har kommet frem. Og spist, drukket proseco, trasket, spist is, spist middag, drukket rødvin og nå ser det ut som jeg er 6 mnd gravid :ler:

Høres ut som du koser deg :ler:
Skrevet

For et fint bilde Rumle! :biggrin:

• Liker 1
Skrevet

I morgen er det fredag

Har du vært på jobb i dag?

Bra at du koser deg My! :kristin: Fortsatt fin mini-ferie!

Gooooood helg i ballongen :blomst:

4ed23965ce5abe203b9a94ccbc00dc90.jpg

Ååååå, du har tatt fremtidsbilde av oss KG-venninnene! :bolledeig:

For et fint bilde Rumle! :biggrin:

Ja det var et fint bilde. :Nikke:

---------------------------

Her går livet sin slaraffengang. Hanen(e) begynner å gale klokka fem om morgenen, deretter har de en liten pause frem til ca. 06.00, :kaklehone: Da begynner de lokale hundene å hilse på hverandre med uuuuul og hyyyyl og gauling et par timers tid.

Står opp og spiser frokost, pakker saker som skal med på dagens tur og setter oss i den lille, fine blå bilen og kjører avgårde. Det går så det suser på svingete veier, nedoverbakke og oppoverbakke går det. Vi besøker små landsbyer og strender som ligger der så usjenerte og fristende forlokende. Det går med mye tid til sol og bading. :strix:

Ut på ettermiddagen kjører vi "hjem" igjen, dusjer, slapper av og så er det ned til byen for å spise middag.

Og sånn går no dagan...

Se fine bilen, her stoppet vi på en geiteplass for en pause og smakk!! - så var det hundrevis av fluer inne i bilen! Det tok et par dager å få dem ut igjen.

btx2vrj.jpg

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg liker fin liten turkis bil. :jepp: Syns det er finfint at dere leker turister i slaraffenland. :jepp: Kos dere!

Jeg tar kveldssitups`ene...

sånn at jeg kan gå på butikken

med blendahvit samvittighet.

*telle i sitt stille sinn, med sammenknepen munn*

...truttitru....hottihott....mumfimumf.....d4138511bfdfdd2492860dbe176ee4c6.gif

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Skrevet

Man tar da ikke situps på kvelden da, Hoppis. *tsktsk* Sånt bedriver man ikke rett før sengetid.

Jeg er gressenke og plutselig bare tobarnsmor for helgen, så jeg gjør intet annet enn å sitte pal i sofaen med strikketøyet mitt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker fin liten turkis bil. :jepp: Syns det er finfint at dere leker turister i slaraffenland. :jepp: Kos dere!

Jeg tar kveldssitups`ene...

sånn at jeg kan gå på butikken

med blendahvit samvittighet.

*telle i sitt stille sinn, med sammenknepen munn*

...truttitru....hottihott....mumfimumf.....d4138511bfdfdd2492860dbe176ee4c6.gif

:hoho:

Jøss for en energi du har Hoppe!

Hva skal du kjøpe på butikken i morgen da? :skya:

• Liker 1
Skrevet

Man tar da ikke situps på kvelden da, Hoppis. *tsktsk* Sånt bedriver man ikke rett før sengetid.

Jeg er gressenke og plutselig bare tobarnsmor for helgen, så jeg gjør intet annet enn å sitte pal i sofaen med strikketøyet mitt.

Det der synes jeg hørtes ut som en veldig koselig kveld. :lillesky:

• Liker 1
Skrevet

Gjett hva jeg skal kjøpe? Gjett èn gang. :lur:

Jammen døgnet mitt er litt opp ned for tiden, så det er en del timer til Ole kommer innom. Hvis i det hele tatt. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjetter: :is: eller rosinbolle, eller om du er i det sunne hjørnet: Gulerøtter! :lol:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...