FruN Skrevet 9. september 2014 #6941 Skrevet 9. september 2014 Altså jeg har funnet en skikkelig fin kjole på en butikk her. Å det er mer kjerringbutikk enn Vivikes Samme hva slags andre klær butikken har om det er en kjole du liker godt. Og Vivikes er ikke så gæli.. 1
Severus Skrevet 9. september 2014 #6942 Skrevet 9. september 2014 Samme hva slags andre klær butikken har om det er en kjole du liker godt. Og Vivikes er ikke så gæli.. Det er snakk om Møre Design, det er så kjerring
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2014 #6943 Skrevet 9. september 2014 Det kommer helt an på hvordan en bærer det. Er en ung, bærer en det på en ung måte. 1
Severus Skrevet 9. september 2014 #6946 Skrevet 9. september 2014 Da må jeg isåfall ta bilde av den i morgen 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2014 #6947 Skrevet 9. september 2014 Åja..trodde den var på nett jeg.
Severus Skrevet 9. september 2014 #6948 Skrevet 9. september 2014 Nei så den i et butikkvindu oppi byen her.
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2014 #6949 Skrevet 9. september 2014 ok. Hva slags farge og hvordan så den ut...bortsett fra "veldig fin"?
Severus Skrevet 9. september 2014 #6950 Skrevet 9. september 2014 Sort. Noe ala kjole nr 3 på bildet her 3
Hoppetaujenta Skrevet 9. september 2014 #6951 Skrevet 9. september 2014 I midten oppe altså. Fint snitt på den...og du er søt uansett hva du tar på deg. 1
Aldrisur Skrevet 10. september 2014 Forfatter #6952 Skrevet 10. september 2014 Nemmen hallo herr og fru Aldri! Letter på hatten og slår meg ned her, jeg. Et glass hvitvin til meg også, og en porsjon av den ferske salaten, efkaristå *radbrekker gresk*. Koselig at du slo deg ned her'a Anje! Oooog DET der er ikke den værste uttalen jeg har hørt....på gresk! VIL HA GRESK SALAT OG HVITVIN!!! Jadda masa, her er gresk salat, så kommer det vel noe hvirvin etter hvert. Man vet at man er på ferie (eller at det rett og slett bare er godt og varmt vær!) når det frister med, og at det er helt akseptabelt, og bestille seg alkohol litt etter kl 12 på formiddagen Så bra dere har kommet dere trygt frem (regner med at siste biten også gikk smertefritt!) Nå er det bare å starte å utnytte tiden til maksimal kos Jeg kan tenke meg du har vært godt på vei i timesvis allerede! Til det første der så må jeg bare fortelle at mine "reiskamerater" på flyet, begynte å drikke jegermeister, øl, cognac +++ klokka 8 på morgenen! Han kommer ikke selv på døra vel? Uh, det kan i såfall My være glad for! Han masekråka der! Sort. Noe ala kjole nr 3 på bildet her Fiiin kjole Vex! Jeg holder med de andre her som sier at du skal skite i hvor du kjøper kjolen! Adele er jo kjent for kjerringklærne sine, men man kan faktisk finne en og annen perle der. ---------------- Etter 6 timers venting i Skiathos by kom vi oss endelig med ferja over til Skopelos. Hentet leiebilen og ankom hotellet vårt klokka 20.30. Da var jeg så trøtt og sliten atte fysjom. Fikk handlet inn brød, egg, pålegg, kaffe, frukt og masse vann, og dro tilbake til det fine hotellrommet vårt. Det er en liten leilighet med kjøkkenkrok, spisebord, salong og full pakke, soverommet er for seg og alt er lyst, gresk og hyggelig. Vi har en stor terrasse på bakkeplan og oliventrær i "hagen". Været er flott! Litt skyer, men varmt og godt, dog ikke så varmt at vi trenger å ha på air-condition inne. Nå har vi spist frokost, og planen for resten av dagen er å pakke badetøy og begi oss langs landeveien til en av strendene vi er så glade i her. Bilde av et av vinduene våre. Måtte bare vise dere hvor koselige vinduer vi har - med broderte hvite gardiner overalt og de blå typiske vinduskarmene. Håper dere får en fin dag alle sammen! (Sorry folkens, får ikke sendt bilde akkurat nå, etter eller annet som hindrer opplasting, sender det senere) 2
Aldrisur Skrevet 10. september 2014 Forfatter #6953 Skrevet 10. september 2014 Nå fikk jeg det til! 3
Gjest Inggolf Skrevet 10. september 2014 #6955 Skrevet 10. september 2014 Hurraaaaaa! Så kos med oppdateringer! På denne tiden av året så er det kanskje mest innfødte å møte på/snakke med? Og det er vel der dere er nå at dere har blitt kjent med noen som bor der? (eller husker jeg feil?) 1
Mynona Skrevet 10. september 2014 #6957 Skrevet 10. september 2014 Åhh.. Hellas!! Grekenland! Herlig! 1
Severus Skrevet 10. september 2014 #6958 Skrevet 10. september 2014 Vex spiser brød med prim,gulost og bringebær idag. Ja å leverpostei er sikkert godt med italiensk salat også 1
Gjest Inggolf Skrevet 10. september 2014 #6960 Skrevet 10. september 2014 kan tenke meg at dere storkoser dere! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå