Aldrisur Skrevet 9. september 2014 Forfatter #6901 Skrevet 9. september 2014 God tur, Aldrisur! Nommin! Takk Tekola! Å uff for at du er våken nå...
Gjest Tekola Skrevet 9. september 2014 #6902 Skrevet 9. september 2014 Han er grei å ha med å gjøre, altså. Slukner i syv-åtte-tiden på kvelden, spiser rundt elleve og sover videre til tre/fire, mates, trøstes og koses med i en til to timer og så sover han noen timer til. Så det går overraskende bra! (enda bedre om jeg faktisk klarer å komme meg i seng på kvelden og ikke bare blir sittende og surre ) Unner deg virkelig tur nå! Har ei venninne som skal til Kreta neste uke, høres veldig digg ut som en overgang mellom sommer og høst!
Aldrisur Skrevet 9. september 2014 Forfatter #6906 Skrevet 9. september 2014 Han er grei å ha med å gjøre, altså. Slukner i syv-åtte-tiden på kvelden, spiser rundt elleve og sover videre til tre/fire, mates, trøstes og koses med i en til to timer og så sover han noen timer til. Så det går overraskende bra! (enda bedre om jeg faktisk klarer å komme meg i seng på kvelden og ikke bare blir sittende og surre ) Unner deg virkelig tur nå! Har ei venninne som skal til Kreta neste uke, høres veldig digg ut som en overgang mellom sommer og høst! Åhnæmmen for en liten godklump da! Det er deilig når nummer to er så koselig og harmonisk. Kreat høres ikke dumt ut det heller nei. Gooood tuuur! Takk FruN! Håper du er bedre i kroppen nå? God tur. Du er vel allerede på vei! KLokka 08.25 var jeg nok langt oppe i lufta ja. Trangt og godt satt jeg i midten av en tre-seter og fikk høre på min sidedame som "hadde vært såååå mye ute og reist i sitt liv". Heeeeei Rumle! Jeg har kommet fram til Skiathos og sitter på en kafé og drikker Frappè (kaldkaffe). Båten vår videre til Skopelos går ikke før klokken 18.00! 2
Rumle Skrevet 9. september 2014 #6907 Skrevet 9. september 2014 Åhnæmmen for en liten godklump da! Det er deilig når nummer to er så koselig og harmonisk. Kreat høres ikke dumt ut det heller nei. Takk FruN! Håper du er bedre i kroppen nå? KLokka 08.25 var jeg nok langt oppe i lufta ja. Trangt og godt satt jeg i midten av en tre-seter og fikk høre på min sidedame som "hadde vært såååå mye ute og reist i sitt liv". Heeeeei Rumle! Jeg har kommet fram til Skiathos og sitter på en kafé og drikker Frappè (kaldkaffe). Båten vår videre til Skopelos går ikke før klokken 18.00! Åhhh det høres jammen herlig ut å sitte der og drikke frappe! Hva skal dere finne på frem til fergen går? 1
Aldrisur Skrevet 9. september 2014 Forfatter #6909 Skrevet 9. september 2014 Åhhh det høres jammen herlig ut å sitte der og drikke frappe! Hva skal dere finne på frem til fergen går? Ja, hva i all verden skal vi finne på? Akkurat nå er det ganske god underholdnig fra en engelsk, merkelig familie som stresser rundt her. De har bestilt seg drinker, og jaggu tar de ikke med seg drinken når de går på do! Vi har litt for mye bagasje til å gå rundt og kikke i byen her, så dette kan bli laaaaaange timer. Men været er fint da, ca. 2 grader og halvskyet. 2
Severus Skrevet 9. september 2014 #6911 Skrevet 9. september 2014 Hva lærte du Vex? Å ordne panteautomaten når ting sitter fast. 1
Aldrisur Skrevet 9. september 2014 Forfatter #6912 Skrevet 9. september 2014 Å ordne panteautomaten når ting sitter fast. Wow! Og det skjer ofte i vår butikk altså. Nå må jeg gå og tisse. 1
Rumle Skrevet 9. september 2014 #6913 Skrevet 9. september 2014 Ja, hva i all verden skal vi finne på? Akkurat nå er det ganske god underholdnig fra en engelsk, merkelig familie som stresser rundt her. De har bestilt seg drinker, og jaggu tar de ikke med seg drinken når de går på do! Vi har litt for mye bagasje til å gå rundt og kikke i byen her, så dette kan bli laaaaaange timer. Men været er fint da, ca. 2 grader og halvskyet. Høres da fint ut å bare sitte på kafe og slappe av synes jeg Kanskje du kan finne noe baklava å bestille til den kaffen din .. eller ouzo? 1
Roadrunner Skrevet 9. september 2014 #6914 Skrevet 9. september 2014 Ja, hva i all verden skal vi finne på? Akkurat nå er det ganske god underholdnig fra en engelsk, merkelig familie som stresser rundt her. De har bestilt seg drinker, og jaggu tar de ikke med seg drinken når de går på do! Vi har litt for mye bagasje til å gå rundt og kikke i byen her, så dette kan bli laaaaaange timer. Men været er fint da, ca. 2 grader og halvskyet. 3
Rumle Skrevet 9. september 2014 #6915 Skrevet 9. september 2014 jøss, det var jammen litt i kaldeste laget, aldri 1
Aldrisur Skrevet 9. september 2014 Forfatter #6916 Skrevet 9. september 2014 Høres da fint ut å bare sitte på kafe og slappe av synes jeg Kanskje du kan finne noe baklava å bestille til den kaffen din .. eller ouzo? Jajamensann, en søt baklava og en sterk ouso hadde ikke vært dumt! Noe å spise må vi ihvertfall ha etter hvert kjenner jeg. Trykkleif! 25 grader skulle det stå! 3
Anje Skrevet 9. september 2014 #6917 Skrevet 9. september 2014 Du husker riktig ja! Søt liten by. Gamlebyen er jo finest. Som de pleier. Og isen er knallgod. Men det er dyrt der. Dyrere enn i Norge. Is! Men jeg er ikke noen fan av dyrere enn Norge-priser. Kokosvann smaker som kloakk Jeg kjøpte også et par sånne en tid tilbake. Hvorfor drikker folk slikt? Ekle greier. Jajamensann, en søt baklava og en sterk ouso hadde ikke vært dumt! Noe å spise må vi ihvertfall ha etter hvert kjenner jeg. Trykkleif! 25 grader skulle det stå! 25 grader hadde gjort seg nå. Her er det sånn 10 eller noe. God ferie, Aldri! Nyt ousoen (men ikke for mye av den ) 1
Severus Skrevet 9. september 2014 #6918 Skrevet 9. september 2014 Wow! Og det skjer ofte i vår butikk altså. Nå må jeg gå og tisse. Vår er gammel og sliten. Å med dårlig rengjøring sitter ting fast inni der.
Gjest Tekola Skrevet 9. september 2014 #6919 Skrevet 9. september 2014 2 grader, 25 grader, tomato tomato Kos dere!
Aldrisur Skrevet 9. september 2014 Forfatter #6920 Skrevet 9. september 2014 Is! Men jeg er ikke noen fan av dyrere enn Norge-priser. Jeg kjøpte også et par sånne en tid tilbake. Hvorfor drikker folk slikt? Ekle greier. 25 grader hadde gjort seg nå. Her er det sånn 10 eller noe. God ferie, Aldri! Nyt ousoen (men ikke for mye av den ) Takk Anje! Nei ikke for mye av den... Jeg har bestilt meg en gresk salat og et glass hvitvin! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå