Gjest Inggolf Skrevet 8. september 2014 #6861 Skrevet 8. september 2014 Jeg trodde egentlig at man burde dra litt lenger vekk for å få sommer jeg nå? Rare matkombinasjoner, ja jeg liker mange av dem. Men de er ikke rare for meg da. Har du noen som du pleier å spise da Vex, ikke bare plutselig idag? 1
Mynona Skrevet 8. september 2014 #6862 Skrevet 8. september 2014 20 meter… det er jo sånn ca fra Roma til Skopelos Så da burde det går bra. I Roma er det meldt 28-29 grader og sol hvertfall, så da kommer det nok til å bli hett i solsteika. Shortsene må frem igjen. 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6864 Skrevet 8. september 2014 Var sånn karrikylling greie Karrikylling er ikke helt min greie, men sikkert godt for dem som liker det. Det må ha vært tyve meter fra tre til tre da jeg testet sist. Tyve meter, ja du har et poeng der Hoppe. Jeg trodde egentlig at man burde dra litt lenger vekk for å få sommer jeg nå? Rare matkombinasjoner, ja jeg liker mange av dem. Men de er ikke rare for meg da. Har du noen som du pleier å spise da Vex, ikke bare plutselig idag? Neida Noz, sist jeg sjekket var det meldt 26 grader hele neste uke på Skopelos.
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2014 #6865 Skrevet 8. september 2014 Kan vi nå på en veldig offisiell måte be alle de involverte om å smøre seg med en dertil passende solfaktor under hele oppholdet...så de ikke kommer hjem som rødhuder? 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6866 Skrevet 8. september 2014 Jepp, det er varmere i Roma enn mange andre steder... Men det er jammenimeg mye som skal forberedes før man kan reise inn i sommertemperaturen igjen. Jeg har babyfootet meg og det trengtes hvis, for jeg har flasset en hel uke på føttene nå! Tåneglene nylakkerte, peel peel bodyscrub all over, alt overflødig hår er borte vekk, svisj svisj - der gikk bikinilinja, shrap shrap på legger og armhuler, klipp klipp, der fikk jeg tatt hårtuppene på hodet og bzzzzzzzz bzzzzzzz der gikk håret til herr Aldri i samme slengen! Nå skal jeg bare sette noen planter til selvvanning, pakke toalettsakene og sove et par tre timer. 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6867 Skrevet 8. september 2014 Kan vi nå på en veldig offisiell måte be alle de involverte om å smøre seg med en dertil passende solfaktor under hele oppholdet...så de ikke kommer hjem som rødhuder? For en utrolig god idé! 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2014 #6868 Skrevet 8. september 2014 Ja, det vedder jeg en hel smørbukk-karamell (som bare er slikket på to ganger og pakket inn igjen) på at du ikke hadde tenkt på selv, tuppa! 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6870 Skrevet 8. september 2014 Ja, det vedder jeg en hel smørbukk-karamell (som bare er slikket på to ganger og pakket inn igjen) på at du ikke hadde tenkt på selv, tuppa! Oki, så lenge det er smørbukk kan jeg alltids spise den fordeom... Jeg er glad for å ha gode venner som bryr seg om meg. Skulle sett på maken å komme hjem som rødhud og da... 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6871 Skrevet 8. september 2014 Prim med kvitost er nam Er du sulten Vex?
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2014 #6872 Skrevet 8. september 2014 Forsyn dere grovt og uten blygsel! 2
Severus Skrevet 8. september 2014 #6873 Skrevet 8. september 2014 Er du sulten Vex? Ja derfor prøver jeg guttens kombinasjon. Å det var nam nam. Å jeg har kjøpt meg kaviar og kvitost også. Liker mest mild kaviar. Ikke så glad i saltsmak eller røyk. 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6874 Skrevet 8. september 2014 Forsyn dere grovt og uten blygsel! Tusen takk Hoppe! Jeg kan formelig kjenne hvordan plumbene ryker en etter en mens jeg forsyner meg grovt og uten blygsel! 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6875 Skrevet 8. september 2014 Ja derfor prøver jeg guttens kombinasjon. Å det var nam nam. Å jeg har kjøpt meg kaviar og kvitost også. Liker mest mild kaviar. Ikke så glad i saltsmak eller røyk. Mild kaviar er best! 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. september 2014 #6876 Skrevet 8. september 2014 Jeg kan formelig kjenne hvordan plumbene ryker en etter en mens jeg forsyner meg grovt og uten blygsel! Ta det med ro! Hemmeligheten ligger i å suuuge langsomt, Aldri..... 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6877 Skrevet 8. september 2014 Ta det med ro! Hemmeligheten ligger i å suuuge langsomt, Aldri..... Takk min venn! Du er et oppkomme av gode råd. Flere som skal se på "Født i feil kropp" på TV2. Et veldig fint program synes jeg.
Gjest Inggolf Skrevet 8. september 2014 #6878 Skrevet 8. september 2014 Ost og kaviar er best!! Spiser nesten ikke annet! Blir faktisk aldri lei.. Hehehee, måtte le bra av meldingen din med alle disse gjøremålene Aldri Og enig med du, denne tv2-serien er fantastisk!! Jeg føler at den virkelig får mange, mange flere til å virkelig forstå og godta at noen er født i feil kropp, og at det da er helt greit å bytte! (høres så enkelt ut ..og bytte, liksom!). 1
Aldrisur Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6879 Skrevet 8. september 2014 Jeg synes disse foreldrene er helt herlige altså!
Mynona Skrevet 8. september 2014 #6880 Skrevet 8. september 2014 Jeg kjøpte kokosvann i butikken nå, og fy fader for noe pjuk! Anbefales ikke!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå