Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2014 #6762 Skrevet 4. september 2014 Noz: takk for opplysningen, men jeg ser den først nå. Jaja...bedre lykke neste gang...
Hoppetaujenta Skrevet 4. september 2014 #6766 Skrevet 4. september 2014 Takk. Danser litt siden det er så stille her inne....da ser sikkert ingen meg. Han ene typen på videoen her er skikkelig lealaus altså...
Gjest Inggolf Skrevet 5. september 2014 #6767 Skrevet 5. september 2014 Håper du får en fin helg Aldri (og alle andre her selvfølgelig)! Og ikke minst så håper jeg at du har det bare bra. Det har vært litt stille fra deg i det siste, men man trenger jo å trekke seg litt vekk i blant. Håper bare at det ikke er noe galt
Anje Skrevet 5. september 2014 #6768 Skrevet 5. september 2014 Du va'kke rask nok, Hoppe. Jeg fikk et fin-fint bilde. 1
Roadrunner Skrevet 5. september 2014 #6769 Skrevet 5. september 2014 Innom en kjapp tur og ønsker fin helg!
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2014 #6770 Skrevet 5. september 2014 Anje er en se&hør-journalist!
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2014 #6772 Skrevet 5. september 2014 Åhh.....WillyNelson-sangen jo! Du synger fint.
Aldrisur Skrevet 5. september 2014 Forfatter #6773 Skrevet 5. september 2014 Dobbeltklem til alle mine gode ballongvenner og ønske om en smashing god helg! Alt vel i det aldrisurske hjem, bare noe travelt om dagen! GOD HELG! 1
Gjest Inggolf Skrevet 5. september 2014 #6774 Skrevet 5. september 2014 Godt å få et livstegn fra deg Aldri! Ståa er ikke så aller verst i det Nozziske hjem heller. Gleder meg til sesongpremieren på (av?) Senkveld Og NyttPåNytt da! 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. september 2014 #6775 Skrevet 5. september 2014 Jeg tar opp programmer stadig vekk og nå er det bare fem timers opptaksplass igjen. ...men jeg rekker ikke å se alt sammen. Burde egentlig ha slettet alt, unntatt en eller to faste serier, og holdt meg til det. God fredag i ballongen alle sammen. 1
Rumle Skrevet 6. september 2014 #6776 Skrevet 6. september 2014 Hvordan står det til med deg, aldri? 1
Aldrisur Skrevet 7. september 2014 Forfatter #6777 Skrevet 7. september 2014 Hvordan står det til med deg, aldri? Det står bra til her Rumlemor! Litt sånn men ellers bra. Jeg måtte en tur innom ballongen for å ønske My god tur. GOD TUR Mynona, håper du får noen alle tiders flotte dager, ingen forsinkelser og strålende vær i Roma! Husk å ta på trusa rett vei nå da! Om en halv time skal jeg på tur til et veldig populært lekeland. Ha en fin søndag alle sammen! 2
Mynona Skrevet 7. september 2014 #6778 Skrevet 7. september 2014 Takk Aldri… Reiser ikke før om et par dager da Jeg kjenner at jeg syns det er alt for tidlig at ungene i blokka leker med fløyter ute kl 10. Og at lekeland hadde nok vært tortur for meg Men du får kose deg masse med de små menneskene dine. 2
Aldrisur Skrevet 7. september 2014 Forfatter #6779 Skrevet 7. september 2014 Takk Aldri… Reiser ikke før om et par dager da Jeg kjenner at jeg syns det er alt for tidlig at ungene i blokka leker med fløyter ute kl 10. Og at lekeland hadde nok vært tortur for meg Men du får kose deg masse med de små menneskene dine. Oki, om et par dager ja, samtidig som meg da! Ja, det er da altfor tidlig med fløyter og styr på søndags morran! Huff, det er alltid noen som forstyrrer for søvnen din My. Forbaskade skittunger! Ja, vi får se hvor langt inn i lekelandet jeg orker å bevege meg.
Rumle Skrevet 7. september 2014 #6780 Skrevet 7. september 2014 Det står bra til her Rumlemor! Litt sånn men ellers bra. --- Bra Ha en strålende dag på lekeland! Husk å spise iiiiis! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå