Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2014 #6741 Skrevet 2. september 2014 Google kan føre en solid ut på viddene også. I dag har jeg kjøpt inn nytt vaskepulver for første gang. Er det noen som har testet dette og kan gi tilbakemelding her? Tropiske blomster (rosa) og lavendel....
Mynona Skrevet 2. september 2014 #6742 Skrevet 2. september 2014 Åhhh.. der minte du meg på.. jeg glemte å sette på den derre tørketrommelen igjen i går…. Sååå.. nå har de våte klærne ligget der ganske lenge… Men nei, ikke prøvd persil. Svensk? Er det ikke? Jeg byttet nylig tøymykner, så nå lukter det så masse av alle klærne mine. Har jo blitt immun mot den jeg pleier å bruke.
Hoppetaujenta Skrevet 2. september 2014 #6743 Skrevet 2. september 2014 (endret) Tror du er litt glemsom for tiden? Det er mulig at det er svensk opprinnelig, men det står i alle fall Lilleborg på de jeg kjøpte. Masse gode vask og tørkeråd her også: http://www.plusstid.no/Forum/Klesvask-og-tekstil Endret 2. september 2014 av Hoppetaujenta
Mynona Skrevet 2. september 2014 #6744 Skrevet 2. september 2014 Ja.. jeg tror du har rett.. ganske glemsom for tiden! Jeg synes å huske at jeg så reklame for Persil på TV fyra når jeg var liten
Mynona Skrevet 2. september 2014 #6746 Skrevet 2. september 2014 Bare til informasjon: Nå står tørketrommelen på! Middagsbesøket mitt i dag har blitt syk Så da har jeg plutselig mat til 6 dager likevel.. Og det passer ikke, for jeg skal jo spise borte på lørdag og søndag….
Gjest Inggolf Skrevet 2. september 2014 #6747 Skrevet 2. september 2014 Bare til informasjon: Nå står tørketrommelen på! Middagsbesøket mitt i dag har blitt syk Så da har jeg plutselig mat til 6 dager likevel.. Og det passer ikke, for jeg skal jo spise borte på lørdag og søndag…. Kanskje du må foreslå at du tar med maten? Strikkbutikken på Majorstua er foresten knall!
Rumle Skrevet 2. september 2014 #6748 Skrevet 2. september 2014 Men kan du ikke bare fryse ned noe, My?
Mynona Skrevet 2. september 2014 #6749 Skrevet 2. september 2014 Ja, har vært der en gang før å fått tak i noe jeg manlget. Ja, jeg får komme med min egen mat Sikkert populæt Hvertfall på restaurant som jeg skal den ene dagen Men jeg kom faktisk på nå at jeg skal jo ikke ha sånn mat neste uke, så da passer det jo bra å bare utsette til mandag og tirsdag med den ene retten.. Årna seg likevel detta her!
Gjest Inggolf Skrevet 2. september 2014 #6750 Skrevet 2. september 2014 Mente at du kunne ta med til gjengen da vet du, at det er du som står for maten Men på restaurant så blir det verre ja..Men da passer det jo flott å fryse ned maten slik Rumle skiver da, siden du ikke skal ha det neste uke..Hvorfor skal du ikke det? Kan man bare avbestille en uke her og en uke der hvis atte dersom man vil?
Mynona Skrevet 2. september 2014 #6751 Skrevet 2. september 2014 Ja, man avbestiller som man vil. Jeg skal reise bort 3 dager neste uke, så da har jeg avbestilt den uken.
Mynona Skrevet 3. september 2014 #6752 Skrevet 3. september 2014 Sånn til informasjon så begynner Ønskebarn på TVN om 3 kvarter. Den serien om parene som går gjennom en adopsjonsprossess. Det tror jeg blir en fin, lærerik og rørende serie.
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2014 #6753 Skrevet 3. september 2014 Oijj...der var jeg for sen gitt. Er det på nrk? *synge liten trøstesang i stedenfor*
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2014 #6755 Skrevet 3. september 2014 Hmm...kan du forsøke å minne meg på det tidligere i neste uke, hvis det skal gå regelmessig?Det var nemlig planen å se det. Rørende greier såntno.
Mynona Skrevet 3. september 2014 #6756 Skrevet 3. september 2014 Ja, jeg kan forsøke. Onsdager kl 20.30. Jeg har ca 2 cm med genser/vest/skjerf nå 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. september 2014 #6757 Skrevet 3. september 2014 Jatakk til det første og hurra til det andre!
Gjest Inggolf Skrevet 4. september 2014 #6758 Skrevet 4. september 2014 Hmm...kan du forsøke å minne meg på det tidligere i neste uke, hvis det skal gå regelmessig? Det var nemlig planen å se det. Rørende greier såntno. Hvis det er ønskebarna du mener, så går det reprise på TVNorge i kveld 1
Mynona Skrevet 4. september 2014 #6759 Skrevet 4. september 2014 Ny oppdatering i My-trenger-mer-søvn: har visst på trusa på vranga i dag 1
Anje Skrevet 4. september 2014 #6760 Skrevet 4. september 2014 Ny oppdatering i My-trenger-mer-søvn: har visst på trusa på vranga i dag Det er bedre enn å ha buksa på vranga! Da ville nok folk ha sett rart på deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå