Mynona Skrevet 1. september 2014 #6721 Skrevet 1. september 2014 Nå skulle jeg finne igjen det treet og hva slags frukter det var men da tok datan seg en pause gitt
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6724 Skrevet 1. september 2014 Da tipper jeg…. blått? Eller kanskje du har brukt sånn henna-farge og fått det rødbrunt?
Severus Skrevet 1. september 2014 #6725 Skrevet 1. september 2014 Ja! Tror ikke jeg kan navnet på 40 frukter engang jeg! Banan Eple Pære Drue Appelsin Klementin Litchi Rambutan Mango Mangosteen Plomme Nektarin Fersken Kiwano Stjernefrukt Pasjonsfrukt Granateple Nashi Ananas Honningmelon Cantaloupe Galia Piel de sapo Vannmelon Dragefrukt Papaya Durian Sitron Lime Pomelo Sweetie Grapefrukt Kumquat Ugli Kaktusfiken Fiken Daddel 1
Severus Skrevet 1. september 2014 #6726 Skrevet 1. september 2014 Da tipper jeg. blått? Eller kanskje du har brukt sånn henna-farge og fått det rødbrunt? Ja blått er rett, type turkis
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6727 Skrevet 1. september 2014 Banan Eple Pære Drue Appelsin Klementin Litchi Rambutan Mango Mangosteen Plomme Nektarin Fersken Kiwano Stjernefrukt Pasjonsfrukt Granateple Nashi Ananas Honningmelon Cantaloupe Galia Piel de sapo Vannmelon Dragefrukt Papaya Durian Sitron Lime Pomelo Sweetie Grapefrukt Kumquat Ugli Kaktusfiken Fiken Daddel Du asså! Tuuuuurkiiiis? Få se'a!
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6728 Skrevet 1. september 2014 Oi! Hadde jeg rett?! Nå har jeg nettopp vist meg i bare trusa for naboen.... to ganger! Det er jo aaaldri noen i de vinduene... Og jeg pleier å dekke meg til på vei fra badet til soverommet... Men ikke nå nei han kommer vel til å sitte i det vinduet hver kveld fremover nå!
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6730 Skrevet 1. september 2014 Oi! Hadde jeg rett?! Nå har jeg nettopp vist meg i bare trusa for naboen.... to ganger! Det er jo aaaldri noen i de vinduene... Og jeg pleier å dekke meg til på vei fra badet til soverommet... Men ikke nå nei han kommer vel til å sitte i det vinduet hver kveld fremover nå! Ja nå har du lagt egget! Høstens nye hobby for naboen. WoW! Det var ikke lite turkis heller det!
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2014 #6731 Skrevet 1. september 2014 Stiliiiiiiiiig, Vex! Du er tøff! 1
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6732 Skrevet 1. september 2014 Det er hun virkelig! Men nå... .
FruN Skrevet 1. september 2014 #6733 Skrevet 1. september 2014 Vex har lånt smurfesaft til håret sitt
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6734 Skrevet 1. september 2014 Wow!! Smurfevex. Nøye planlagt eller innfall?
Mynona Skrevet 2. september 2014 #6738 Skrevet 2. september 2014 Jeg har kjøpt strikkeoppskriften! Og pinner. Men de hadde ikke garnet mitt De hadde det bare i ganske mørk brun og hvit.. Vurderte det, men vil ha lys beige ja… Så da får jeg ikke startet nå.. jeg som er så utålmodig når det kommer til sånne ting! 1
Gjest Inggolf Skrevet 2. september 2014 #6739 Skrevet 2. september 2014 Den så stilig ut, den derre flettemønster-strikkegreia Mynona De kan ikke ha riktig farge i en annen strikkebutikk da? Ikke at det akkuratt florerer av strikkebutikker rundt om kring men.. Håper du har hatt og har en god dag Aldri
Mynona Skrevet 2. september 2014 #6740 Skrevet 2. september 2014 (endret) Jo, jeg regner med de har riktig farge på Majorstua. Der er det en diger strikkebutikk. Men den var stengt når jeg var ferdig i den butikken jeg var i. Så får ta turen i morgen. Nå har jeg oversatt oppskriften også. Skjønner jo ikkeno av engelsk strikkeoppskrift. Google translate og youtube er fint Endret 2. september 2014 av Mynona 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå