Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åhh...dobbelt flettemønster kommer til å bli kjempefint, My. :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefin! Men er den strikket som en lang remse? Som et skjerf liksom?

Skrevet

Hakke snøring. Jeg fant bare bilde, ikke oppskrift… Så jeg har laget tråd på strikkeforumet og håper noen kan hjelpe.. ellers må jeg være oppfinnsom..

Usikker på hvor det treet var hen.. Stod om det i Aftenposten.

• Liker 1
Skrevet

Så tøft, My! Ser ut som en stor flettehals? Som strikkes som et langt skjerf og så festes sammen?

Skrevet

Hakke snøring. Jeg fant bare bilde, ikke oppskrift… Så jeg har laget tråd på strikkeforumet og håper noen kan hjelpe.. ellers må jeg være oppfinnsom..

Usikker på hvor det treet var hen.. Stod om det i Aftenposten.

Hva er du egentlig veit da? Hæ? :hoho:

Skrevet

Så tøft, My! Ser ut som en stor flettehals? Som strikkes som et langt skjerf og så festes sammen?

:blomst: Hei Tekola! Jeg har sett at du har ny dagbok, men har ikke klart "å komme naturlig" inn i den ennå!

Men jeg følger med... :ninja:

Skrevet

Hva er du egentlig veit da? Hæ? :hoho:

Ikkeno! :P

Jaa, jeg tror det jeg også.. kanskje..

Skrevet

Jeg likte fargen også, til akkurat det mønsteret/strikken, men tenkte du på en annen farge?

Skrevet

:blomst: Hei Tekola! Jeg har sett at du har ny dagbok, men har ikke klart "å komme naturlig" inn i den ennå!

Men jeg følger med... :ninja:

Vi får sniklese hos hverandre, og hoppe inn der det passer :ler:
Skrevet

Jeg fikk oppskriften vetu!! Nå må jeg bare lære meg å lese mønster på engelsk :P

Jeg likte også den fargen. Den er nøytral og passer til det meste. Også klarer jeg ikke å se for meg strikkeplagg i andre farger enn de vises på bilder jeg ser :P

Skrevet

Vi får sniklese hos hverandre, og hoppe inn der det passer :ler:

:jepp::klem:

Skrevet

Så dere dette treet eller?? 40 typer trær som er podet sammen så det bærer 40 forskjellige frukter.

afp000764777.jpg?updated=010920141218

Skulle likt å vite hvilke 40 frukter det er :is:

• Liker 1
Skrevet

Skulle likt å vite hvilke 40 frukter det er :is:

Ja! Tror ikke jeg kan navnet på 40 frukter engang jeg! :rodme:

Skrevet

...litt treig. Jaja. Jeg prøvde :ler:

Tror det ligger noen tråder på Trådsnella med engelske forkortelser og sånt :jepp:

Skrevet

Er flettemønster vanskelig...? :sjenert:

Er ikke så vanskelig når du kommer inn i det, men du har disse hjelpepinnene du må holde styr på da.

Skrevet

Er flettemønster vanskelig...? :sjenert:

Nei, egentlig ikke.. Hvis man bare innser at det ser feil ut helt til man har kommet 20 cm ut i arbeidet :P

Er litt knotete på begynnelsen, når man skal ta av og på masker og sånn før man har fått litt arbeid i jobbe med. Da er det så stramt og alt ser feil ut.

Skrevet

Hvordan farge har jeg farget nå?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...