Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6681 Skrevet 1. september 2014 Du sneik i køen...jeg holdt på å lage det fine innlegget på 6666, men du znappet det foran neza mi. Jaja...du får kose deg med det da. Gjorde jeg?? Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Koser meg!
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2014 #6682 Skrevet 1. september 2014 Jeg er forresten glad for at jeg ikke fikk det. Det er sikkert dobbelt djevelsk tall. 1
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6683 Skrevet 1. september 2014 Jeg er forresten glad for at jeg ikke fikk det. Det er sikkert dobbelt djevelsk tall. Uff ja, akkurat den tanken slo meg også! Rett i bakhodet så jeg nesten besvimte og fikk hjernerystelse og andre fæle greier! 1
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6684 Skrevet 1. september 2014 Er du helt sånn avflasset aldri? Noz: i dag har jeg snitzlet igjen. Denne gangen laks. Med hvite bønner og kikertsalat. I morgen skal jeg ha middagsbesøk. Fant ut at 6 dager er litt for mye å ha sånn her, så jeg må invitere noen på middag hver uke
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6685 Skrevet 1. september 2014 Er du helt sånn avflasset aldri? Noz: i dag har jeg snitzlet igjen. Denne gangen laks. Med hvite bønner og kikertsalat. I morgen skal jeg ha middagsbesøk. Fant ut at 6 dager er litt for mye å ha sånn her, så jeg må invitere noen på middag hver uke Flassing på gang ja! Laksesnitzel høres godt ut da? Er det så mye mat i disse eskene da My? Kan du si hvilket firma det er uten å drive snikreklame tro?
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6686 Skrevet 1. september 2014 (endret) Godt levert. Jeg snikreklamerer på sosiale medier så det holder Ja, det er 3 dagers mat til 2 pers, altså får jeg 6 dager. Og er ofte jeg er borte eller noe sånt et par dager i uka. + at jeg har en del rester jeg må få brukt opp og. Pga jeg ofte skal bruke 2/3 pakke av noe til 2 pers. Skuffen er full av tørrvare-rester Edit: laksesnitslene var gode ja! Lærer masse nytt også. Kommer til å bli den husmora! Endret 1. september 2014 av Mynona
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6687 Skrevet 1. september 2014 Ja, du kommer nok til å bli den husmora! Takk for tips, jeg har noen venninner som kunne trengt en sånn matpakke på døra en gang i uken!
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6688 Skrevet 1. september 2014 21.40 er det "Født i feil kropp". Flere som følger med?
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6689 Skrevet 1. september 2014 Ja, kan anbefale på det varmeste fra meg hvertfall
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6690 Skrevet 1. september 2014 Ja, kan anbefale på det varmeste fra meg hvertfall Matpakka eller programmet?
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6691 Skrevet 1. september 2014 Haha, begge deler Jeg har sett ett program.. trodde det bare var ett jeg ,men det er kanskje en hel serie?
Gjest Inggolf Skrevet 1. september 2014 #6692 Skrevet 1. september 2014 Oj, det skal vi si oss, det er ikke få problemstillinger dere skal forholde dere til som vernepleiere! Apropos utviklingshemmet og kjæresteforhold, så så jeg noe jeg ikke likte her om dagen. En (helt tydelig) psykisk utviklingshemmet ung dame som gikk og leide en forsoffen, og tydelig uvasket tigger fra Romania. Jeg vet jo ikke hvilken historie som skjulte seg bak dette paret, men det gjorde meg bekymret. Gjestene mine (våre) har reist hjem igjen, mette, glade og fornøyde (forhåpentligvis). En fin og hyggelig mandag med sol og deilig vær å sitte ute i. (Jeg har brukt baby-foot og kan registrere (etter fire dager) at sulamitten begynner å virke! ) Jeg ser noe temmelig likene her i mitt lille sentrum her jeg bor Aldri Det bor en gjeng rumenere her et eller annet sted, 12-15 personer, som driver med mye mistenksomt. Han ene i den gjengen er rundt 30-32 år og stadig vekk så så jeg han plutselig sammen med en dame som jeg vet bor i en bolig for utviklingshemmede. Det har foret (fært?) så mange tanker ang dette igjennom topplokket mitt, for det oser jo økonomisk utnyttelse på høyt nivå her. Han sitter å holder rundt henne og kysser henne gjentatte ganger på kinnet og på hånda og hun sitter der og fjoller, fniser og rødmer (hun ser ut som at er 60 år, men mulig at hun er 10 år yngre enn det). Ja, du, jeg kan tenke meg at gjestene deres reiste fornøyde ja!! Ingen gjest har vel reist fra deres hus annet enn glade og fornøyde tipper jeg. Du har nok vartet dem godt opp tenker jeg! Babyfoot er artig! Har prøvd det selv, men jeg synes ikke effekten var så varig?
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6693 Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg tror jeg har fått en sånn babyfoot-effekt av å være i sør afrika. Begge gangene har all huden falt av føttene mine 2-3 uker etter jeg kom hjem… Det er kanskje billigere å kjøpe en sånn baby foot tror jeg.. Endret 1. september 2014 av Mynona
Hoppetaujenta Skrevet 1. september 2014 #6694 Skrevet 1. september 2014 21.40 er det "Født i feil kropp". Flere som følger med? Er det en serie? I såfall skal jeg ta opp og se det senere. Fenomenale greier det der syns jeg.
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6695 Skrevet 1. september 2014 Haha, begge deler Jeg har sett ett program.. trodde det bare var ett jeg ,men det er kanskje en hel serie? Japp, serie. Jeg ser noe temmelig likene her i mitt lille sentrum her jeg bor Aldri Det bor en gjeng rumenere her et eller annet sted, 12-15 personer, som driver med mye mistenksomt. Han ene i den gjengen er rundt 30-32 år og stadig vekk så så jeg han plutselig sammen med en dame som jeg vet bor i en bolig for utviklingshemmede. Det har foret (fært?) så mange tanker ang dette igjennom topplokket mitt, for det oser jo økonomisk utnyttelse på høyt nivå her. Han sitter å holder rundt henne og kysser henne gjentatte ganger på kinnet og på hånda og hun sitter der og fjoller, fniser og rødmer (hun ser ut som at er 60 år, men mulig at hun er 10 år yngre enn det). Ja, du, jeg kan tenke meg at gjestene deres reiste fornøyde ja!! Ingen gjest har vel reist fra deres hus annet enn glade og fornøyde tipper jeg. Du har nok vartet dem godt opp tenker jeg! Babyfoot er artig! Har prøvd det selv, men jeg synes ikke effekten var så varig? Akkurat det jeg er redd for også Noz, at det er spekulativt det hele! Æsjameg! Ja, jeg liker å stelle og stulle litt for de som stikker innom vet du. Den babyfooteffekten er ikke varig nei, men det er det vel ingenting som er! *ler miss Piggilatter* 1
Gjest Inggolf Skrevet 1. september 2014 #6696 Skrevet 1. september 2014 (endret) Akkurat det jeg er redd for også Noz, at det er spekulativt det hele! Æsjameg! Ja, jeg liker å stelle og stulle litt for de som stikker innom vet du. Den babyfooteffekten er ikke varig nei, men det er det vel ingenting som er! *ler miss Piggilatter* Hahahaha, miss Piggy er kuuuul! "There is no one on the planet to compare with moi." Og " I hate how chocolat imidiately melts on my fingers. Am I that hot??" Hva serverte du i dag egentlig? Endret 1. september 2014 av Noz 2
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6697 Skrevet 1. september 2014 Hahahaha, miss Piggy er kuuuul! "There is no one on the planet to compare with moi." Og " I hate how chocolat imidiately melts on my fingers. Am I that hot??" 1
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6698 Skrevet 1. september 2014 Så dere dette treet eller?? 40 typer trær som er podet sammen så det bærer 40 forskjellige frukter. 2
Mynona Skrevet 1. september 2014 #6699 Skrevet 1. september 2014 Hva synes dere om denne? Kanskje jeg skulle prøve å strikke en sånn? 2
Aldrisur Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6700 Skrevet 1. september 2014 Men i alle dager! Hvor er det treet hen da? Fiiiiin My! Den er jeg sikker på at du kommer til å kle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå