Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den tacoen vi spiser her er langt fra taco-tacoen ja. Den mexicanske, men den er rimelig lik den amerikanske - altså texmex-tacoen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:rope: FruN! Er det for sent å melde seg på SPAET ditt?

Har ballongingene en fin lørdag?

Dere - har dere opplevd sånne helt merkelige ting som at man sitter å tenker på en person og at man skulle ringt dem, og plutselig ringer de til deg? Vet ikke om sånne ting har et navn.

Men i dag opplevde jeg det. Satt på T-banen på vei til forelesning, og plutselig i sånn 5 sekunder tenkte jeg på en jeg hadde 1 fag sammen med for 2-3 år siden. Har ikke hatt noe kontakt med henne siden, og ikke tenkt på henne heller etter at vi var ferdig med faget. Så kommer jeg frem og står å ser på skjermen som viser hvilket rom vi skal på og hører "hei Mynona" bak meg - og der står jo fader meg hun! Det er så rart og merkelig.

Er det sånn at vi har en slags mini-synskhet i oss tro? kan det forlares? Jeg tror liksom ikke at sånne ting kan være en tilfeldighet og odds osv…

Kjenner meg godt igjen i dette ja, ang. ringing hadde jeg det sånn med min mor, nå er det med Aldrisurine.

Men også det med å møte mennesker du akkurat har tenkt på. Sånn har det alltid vært så kangt tilbake jeg kan huske.

:vinke: god helt Aldrisur :klem:

Takk og vel overstått til deg Kristian, helten min! :klemmer: Ha en fin-fin første-uke i september!

Siden jeg flyttet inn i ny bolig for en måneds tid siden er det stadig noen som har lyst til å svinge innom. Noe som er superhyggelig! I kveld kommer to venninner og tidligere kollegaer, så jeg har laget en enkel kyllingsalat med ymse godt i. Enkelt og greit Mest fornøyd med at det har blitt ryddet endel smårusk som gjerne slenger rundt... Nye gjester neste lørdag, så kanskje greit å holde det litt ryddig nå? :sjenert:

Høres koselig ut med venninner på besøk. Håper du hadde en fin kveld. :tommelopp:

:vinke:

:strix:

:hoppendeglad::klemmer:

Innflytningsfest x10! Høres bra ut!

Jeg er trøtt :Gjesp: forelesning

Forelesninger både lørdag og søndag? :daane: Du asså!

Lurer på hva eierinnen steller med i dag?

Ja, det lurer jeg på også! :bond:

Livet er en tidtyv! :Nikke:

Ja, men det koster penger å se ting på TVNorge sin nettside, gjør det ikke?

TV2 og TVNorge er kjipe sånn...

Arrrgh....for noen shcjempeschiiiiipe TV-kanaler! :krangle:

Bare å Google Taco Bell. Så får du se at amerikansk fastfood taco ikke er så ulik den norske. Old El Paso f.eks fåes kjøpt i butikken over store deler av verden.

:Nikke:

-------------------

Benytter sjansen til å sende dere et livstegn før ting begynner å skje i heimen.

I dag venter vi storinnrykk fra tjukke slekta til herr Aldrisur.

Håper dere har hatt en fin helg alle sammen (My trenger vel en helg fortere en snarest igjen) og at det blir en god mandag der dere er. Tenk at det er 1. september i dag! :sukk:

Nå har jeg satt en rundstykkedeig og tar meg en :kaffekopp: mens den hever.

(Ja, dette ble jo et spennende innlegg fra min side) :fnise:

Skrevet

Den tacoen vi spiser her er langt fra taco-tacoen ja. Den mexicanske, men den er rimelig lik den amerikanske - altså texmex-tacoen.

Ja, okiiiii da :Hehe: .... :5:

Storinnrykk på en mandag Aldri?

Kommer de langveis fra og skal overnatte eller?

Har hatt en veldig fin helg faktisk, håper du også har hatt det!

Nå skal jeg på skolen og ha seksualitet-orelesnings-greier faktisk :Hehe:

(Trodde jeg ble ferdig med det i 4. klasse jeg, men neida!)

Skrevet

Ja, okiiiii da :Hehe: .... :5:

Storinnrykk på en mandag Aldri?

Kommer de langveis fra og skal overnatte eller?

Har hatt en veldig fin helg faktisk, håper du også har hatt det!

Nå skal jeg på skolen og ha seksualitet-orelesnings-greier faktisk :Hehe:

(Trodde jeg ble ferdig med det i 4. klasse jeg, men neida!)

Heisann Noz! Nei ikke overnatting.

Ha en fiiiiin dag på skolen da (og fortell oss om du lærte noe nytt når du kommer hjem). :goodbye:

Skrevet

Alltid plass på spaet! :jepp:

Hvis noen skal ha tak i meg, ligger jeg på massasjebenken :P:fnise:

Sender du noen rundstykker nedover? :hoppe:

Skrevet

Alltid plass på spaet! :jepp:

Hvis noen skal ha tak i meg, ligger jeg på massasjebenken :P:fnise:

Sender du noen rundstykker nedover? :hoppe:

På massasjebenken???? :sjokkert::fnise:

Sender ferske rundstykker så snart de er ferdige! :sprettert:

Ha en fin dag frue! :sol:

Skrevet

*står klar til å ta imot*

Ja, jeg har da tilgang til all behandling! :jepp: Dagens behandling for meg: dypvevsmassasje :nigo:

:fnise:

Ha en flott dag du og, Aldri :klemmer:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er det nystekte rundstykker jeg lukter?!! :wow:

Endret av Rumle
Skrevet (endret)

I dag er det tid for LOS-avlesning for dem som har det. :)

*denne påminningstjenesten koster fem kroner*

:fnise:

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Åh, det var godt du sa Hoppe. Det er tid for Hafslund-avlesning og. Det hadde jeg glemt!

Tjukke slekta.. :fnise: Det er egentlig et litt festlig uttrykk. Jeg ser alltid for meg sånn michelin-menn når jeg hører det uttrykket ;)

Og jatakk til helg fortere enn svint!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt lite strøm og er fornøyd med det. :)

Skrevet (endret)

Nei, du nå glemte jeg det! :ler: Distre! Går å sjekker nÅ!

Jeg hadde brukt 341 siden 1/8

Endret av Mynona
Skrevet

Flinke My som husker, bare hun blir dyttet litt vennlig i baken. :)

Jeg hadde brukt 398. Jeg har levd litt råflott

og brukt tørketrommelen hele fem ganger denne mnd.

Skrevet

Jeg glemte å sette på min i går.. så sikkert derfor jeg har litt mindre enn deg.. Jeg får vel gå å sette den på nå.. siden du minte meg på det og...

Hodet mitt funker ikke så bra med lite søvn over tid merker jeg… blir visst litt alzheimersk.

Hva lærte Noz på skolen i dag da? Var det noe nytt og revolusjonerende?

Skrevet

Da er jeg glad for å ha kunnet være til nytte i dag. d_coffee.gif

• Liker 1
Skrevet

Ha en fiiiiin dag på skolen da (og fortell oss om du lærte noe nytt når du kommer hjem). :goodbye:

Ja, faktisk en hel del :Nikke: Vi diskuterte mange etiske dilemmaer som er veldig vanlige problemer (i større og mindre grad), for.eks hva gjør man om en av bruker`ne dine som er psykisk utviklingshemmet blir kjæreste med en som ikke er det? Det er jo ikke akkuratt vanlig at friske og velfungerende mennesker tiltrekkes av utviklingshemmede, så når man kan gripe inn?

Og så lærte vi generelt om utviklingshemmede og seksuelle drifter. De har jo like mye drifter som oss, men hvordan vi kan tilrettelegge for sex både alene og sammen med andre, og hvordan lære verbalt svake personer hva seksuelt overgrep/misbruk (det er grusomt for vanlig blant denne gruppa!), onani, kåt osv er. Mange vet jo ikke hvordan vibratorer og sånt brukes. Mennesker med CP og Parkinsons forsempel, hvilke muligheter de har.

Og ikke minst om all jusen da!

Kurset jeg fikk på skolen i dag koster faktisk 5000 kr pr person for sjefer som sender dine ansatte på dem! Det har vært en interesang og lærerik dag ja!

Hvordan har besøksdagen din vært da Aldri?

Og hva ble det til middag i dag My?

• Liker 1
Skrevet

:opplyser:

Har også lest av strømmen i dag - tror jeg endte på 347 :nigo:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Oj, det skal vi si oss, det er ikke få problemstillinger dere skal forholde dere til som vernepleiere! :redd:

Apropos utviklingshemmet og kjæresteforhold, så så jeg noe jeg ikke likte her om dagen. En (helt tydelig) psykisk utviklingshemmet ung dame som gikk og leide en forsoffen, og tydelig uvasket tigger fra Romania.

Jeg vet jo ikke hvilken historie som skjulte seg bak dette paret, men det gjorde meg bekymret. :tristbla:

Gjestene mine (våre) har reist hjem igjen, mette, glade og fornøyde (forhåpentligvis). En fin og hyggelig mandag med sol og deilig vær å sitte ute i. :hjerter_rundt:

(Jeg har brukt baby-foot og kan registrere (etter fire dager) at sulamitten begynner å virke! ) :haar:

Endret av Aldrisur
Skrevet

Jeg glemte å sette på min i går.. så sikkert derfor jeg har litt mindre enn deg.. Jeg får vel gå å sette den på nå.. siden du minte meg på det og...

Hodet mitt funker ikke så bra med lite søvn over tid merker jeg… blir visst litt alzheimersk.

Du må ta VARE på deg selv My! :kose:

Da er jeg glad for å ha kunnet være til nytte i dag. d_coffee.gif

Femmer sendes i forumsheisen! :Hehe:

:opplyser:

Har også lest av strømmen i dag - tror jeg endte på 347 :nigo:

Flink fuggel! :danser:

Skrevet

Du sneik i køen...jeg holdt på å lage det fine innlegget på 6666, men du znappet det foran neza mi.

Jaja...du får kose deg med det da. ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...