Roadrunner Skrevet 30. august 2014 #6641 Skrevet 30. august 2014 Åh, hva har du laget Roadrunner? Er det en spesiell anledning? Siden jeg flyttet inn i ny bolig for en måneds tid siden er det stadig noen som har lyst til å svinge innom. Noe som er superhyggelig! I kveld kommer to venninner og tidligere kollegaer, så jeg har laget en enkel kyllingsalat med ymse godt i. Enkelt og greit Mest fornøyd med at det har blitt ryddet endel smårusk som gjerne slenger rundt... Nye gjester neste lørdag, så kanskje greit å holde det litt ryddig nå? 1
Mynona Skrevet 31. august 2014 #6643 Skrevet 31. august 2014 (endret) Innflytningsfest x10! Høres bra ut! Jeg er trøtt forelesning Endret 31. august 2014 av Mynona
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2014 #6646 Skrevet 31. august 2014 Fine bilder i ballongen. Tenk så godt å sitte på FØR regnet og snøen kommer. Oppholdet på det sanatoriet skriver jeg meg opp på øyeblikkelig. Jeg antar at vi får hjelp til å holde hagen i god stand...?
Mynona Skrevet 31. august 2014 #6647 Skrevet 31. august 2014 Jeg tror den benken er god å sitte på når det er rett før frosten kommer I dag er det Alt for Norge! Det gleder jeg meg til!
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2014 #6648 Skrevet 31. august 2014 Lurer på hva eierinnen steller med i dag? 1
Gjest Inggolf Skrevet 31. august 2014 #6649 Skrevet 31. august 2014 I dag er det Alt for Norge! Det gleder jeg meg til! Det var nettopp det jeg klikket meg inn hit for å opplyse om Gleder meg også nemlig! Perfekt underholdning på en søndagskveld!
Mynona Skrevet 31. august 2014 #6650 Skrevet 31. august 2014 EIERINNEEEEEN?? Halvtime til Alt for Norge
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2014 #6651 Skrevet 31. august 2014 Hun praktiserer vel akkurat det der hjemme hos henne selv:alt for famile, venner OG Norge!
Gjest Inggolf Skrevet 31. august 2014 #6652 Skrevet 31. august 2014 (endret) Introdelen Intro-episoden er så irriterendeeeee Jeg klikker nesten i vinkel av all den surving- og grininga! Det virker så utrolig overdrevent og tilgjort. Og så irriterer det meg at når de skal spise norsk mat så er det lutefisk, rakefisk, torskehoder og smalahove som står på menyen...Tørr påstå at det faktisk er de færreste av oss nordmenn som spiser dette jevnlig. Hva skjedde med den norske varianten av taco, grandis, lefser, grøt og liknene? Endret 31. august 2014 av Noz
Gjest Tekola Skrevet 31. august 2014 #6653 Skrevet 31. august 2014 Noen som vet om det er mulig å få sett det på nett? Har ikke tv-kanaler
Mynona Skrevet 31. august 2014 #6654 Skrevet 31. august 2014 Ja, jeg tror de legger det ut på nett når i kveld en gang… Har hvertfall gjort det før.
Gjest Inggolf Skrevet 31. august 2014 #6655 Skrevet 31. august 2014 Ja, men det koster penger å se ting på TVNorge sin nettside, gjør det ikke? TV2 og TVNorge er kjipe sånn... 1
Severus Skrevet 31. august 2014 #6657 Skrevet 31. august 2014 Introdelen Intro-episoden er så irriterendeeeee Jeg klikker nesten i vinkel av all den surving- og grininga! Det virker så utrolig overdrevent og tilgjort. Og så irriterer det meg at når de skal spise norsk mat så er det lutefisk, rakefisk, torskehoder og smalahove som står på menyen...Tørr påstå at det faktisk er de færreste av oss nordmenn som spiser dette jevnlig. Hva skjedde med den norske varianten av taco, grandis, lefser, grøt og liknene? Altså nå er vel hverken Grandis eller taco skikkelig norsk tradisjonsmat. Handler jo mye om tradisjoner.
Mynona Skrevet 31. august 2014 #6658 Skrevet 31. august 2014 Vil jo påstå at de aller fleste nordmenn har et forhold til lutefisk, rakfisk og smalahove da. Men det er jo sesongmat, derfor spiser vi det ikke hele tiden. Og de har jo i tidligere sesonger spist både rømmegrøt og spekemat og risengrynsgrøt. Så også klipp fra neste epsisode hvor de får servert grandiosa. Det eneste måltidet de viste i dag var jo lapskaus eller grønnsakssuppe. Og vi ser bare noen få av måltidene deres. Og taco håper jeg virkelig ikke de får servert - det er jo texmex, altså noe vi har importert fra USA.
Gjest Inggolf Skrevet 31. august 2014 #6659 Skrevet 31. august 2014 Vil jo påstå at de aller fleste nordmenn har et forhold til lutefisk, rakfisk og smalahove da. Men det er jo sesongmat, derfor spiser vi det ikke hele tiden. Og de har jo i tidligere sesonger spist både rømmegrøt og spekemat og risengrynsgrøt. Så også klipp fra neste epsisode hvor de får servert grandiosa. Det eneste måltidet de viste i dag var jo lapskaus eller grønnsakssuppe. Og vi ser bare noen få av måltidene deres. Og taco håper jeg virkelig ikke de får servert - det er jo texmex, altså noe vi har importert fra USA. Jo, det er jo sant det med fisken ihvertfall. Men jeg kan alikevell ikke tro at de fleste har et positivt forhold til de rettene Joda, jeg vet at tacoproduktene her ikke kommer fra norske produsenter, men det sies jo hele tiden at tacoen vi spiser her er ganske langt ifra taco-taco, så da tenkte jeg at de gjør det noe anderledes i USA. Har liksom litt vanskeligheter med å tro at de bruker like mange/mye grønnsaker som det vi gjør
Severus Skrevet 31. august 2014 #6660 Skrevet 31. august 2014 Jo, det er jo sant det med fisken ihvertfall. Men jeg kan alikevell ikke tro at de fleste har et positivt forhold til de rettene Joda, jeg vet at tacoproduktene her ikke kommer fra norske produsenter, men det sies jo hele tiden at tacoen vi spiser her er ganske langt ifra taco-taco, så da tenkte jeg at de gjør det noe anderledes i USA. Har liksom litt vanskeligheter med å tro at de bruker like mange/mye grønnsaker som det vi gjør Bare å Google Taco Bell. Så får du se at amerikansk fastfood taco ikke er så ulik den norske. Old El Paso f.eks fåes kjøpt i butikken over store deler av verden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå