Gjest Inggolf Skrevet 29. august 2014 #6621 Skrevet 29. august 2014 Jeg er høyst oppegående, hoster litt ennå, men er full fart her Noz! Planene mine for helgen er å gjøre akkurat det som faller meg inn! Dere da? Så bra at du er på bedringens vei i det minste! Jeg skal på 50talls-fest Gleder meg veldig!!! ..Usikker på hvordan jeg skal sminke meg, men kjole, veske, sko og hårfrisyre har vel mer og si siden det er mer fremtredene! Skal møtes og henge hjemme hos meg først da, flaks som jeg har så reise huseierne mine bort for helgen istad! (håper det ikke bare er for i kveld ihvertfall ) Og Mynona, fikk med meg at du vil gjøre minst mulig, men om du plutselig kjeder deg i morgen så kan du jo komme og så dra hjem igjen når vi skal ut forsempel Siden du må opp tidlig mener jeg. Komme å skravle, ta et par glass vin og hjelp til å spise opp all den snacksen jeg har kjøpt! Har kjøpt inn altfor store mengder til at 3 stk ikke kommer alikvell 2
Aldrisur Skrevet 29. august 2014 Forfatter #6622 Skrevet 29. august 2014 Så bra at du er på bedringens vei i det minste! Jeg skal på 50talls-fest Gleder meg veldig!!! ..Usikker på hvordan jeg skal sminke meg, men kjole, veske, sko og hårfrisyre har vel mer og si siden det er mer fremtredene! Skal møtes og henge hjemme hos meg først da, flaks som jeg har så reise huseierne mine bort for helgen istad! (håper det ikke bare er for i kveld ihvertfall ) Og Mynona, fikk med meg at du vil gjøre minst mulig, men om du plutselig kjeder deg i morgen så kan du jo komme og så dra hjem igjen når vi skal ut forsempel Siden du må opp tidlig mener jeg. Komme å skravle, ta et par glass vin og hjelp til å spise opp all den snacksen jeg har kjøpt! Har kjøpt inn altfor store mengder til at 3 stk ikke kommer alikvell Så gøy med 50-tallsfest! Skulle gjerne sett et bilde av Nozzefrøkna ferdig pyntet til den festen altså. Å deilig å slippe de huseierne i helgen da, slippe alt vesenet de lager forsjempel!? 1
Mynona Skrevet 29. august 2014 #6623 Skrevet 29. august 2014 Jeg skal skrive det bak øret Noz. Og kjenne etter i løpet av morgendagen. Har hatt flere netter med veldig lite søvn denne uken, så er ganske sliten og trøtt. Men forhåpentligvis får jeg sove tidlig i dag
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2014 #6624 Skrevet 29. august 2014 Mengder av snacks høres godt ut. 2
Gjest Inggolf Skrevet 29. august 2014 #6625 Skrevet 29. august 2014 Så gøy med 50-tallsfest! Skulle gjerne sett et bilde av Nozzefrøkna ferdig pyntet til den festen altså. Å deilig å slippe de huseierne i helgen da, slippe alt vesenet de lager forsjempel!? Jaaaa, det blir helt sikkert morro! Jeg kan nok sende deg et bilde på PM, men jeg mistenker at jeg kommer til å se bare teit ut.. sånn "jeg har prøvd etter beste evne å kle meg 50-talls, men jeg failet ganske stygt!" Og så kommer jeg på festen, så tenker de andre "eeeh, heheee, håper hun ikke tror at hun har kledd seg 50-talls " ..... Men jeg slenger over et bilde så kan du få ta avgjørelsen selv Tihihii, jaaaa og ikke minst at jeg slipper å bekymre meg for at jeg plager dem i morgen! Mynona; Notert bak øret er bra Hoppe: Du bor på feil sted i landet! 1
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2014 #6626 Skrevet 29. august 2014 Jeg gjør nok det, Noz. Heldig for meg at det finnes ørlite granne snacks å få tak i her jeg bor også.
FruN Skrevet 29. august 2014 #6627 Skrevet 29. august 2014 (endret) Heklet noen pledd også jeg Endret 29. august 2014 av FruN 3
FruN Skrevet 29. august 2014 #6628 Skrevet 29. august 2014 Dette var sanatoriet vårt, sant? Og hagen Og viiiiiinkjelleren 3
Rumle Skrevet 30. august 2014 #6629 Skrevet 30. august 2014 http://office.microsoft.com/nb-no/ctndirectdownload.aspx?AssetID=TC103428920&Application=XL&Version=15&Result=14# Dette så bra ut. Trykk på Last ned under det lille bildet, så laster det seg ned. hvertfall her på macen. Funker ikke det heller Men, du ikke stress mer med det - tusen takk for hjelpen uansett! Dette var sanatoriet vårt, sant? Og hagen Og viiiiiinkjelleren Åhhhhh!!!!! 1
Cordelia Skrevet 30. august 2014 #6630 Skrevet 30. august 2014 Hallais i ballongen. Femtitallsfest! Heldige Noz! Men ja, akkurat....det var den senga...
Mynona Skrevet 30. august 2014 #6633 Skrevet 30. august 2014 Har ballongingene en fin lørdag? Dere - har dere opplevd sånne helt merkelige ting som at man sitter å tenker på en person og at man skulle ringt dem, og plutselig ringer de til deg? Vet ikke om sånne ting har et navn. Men i dag opplevde jeg det. Satt på T-banen på vei til forelesning, og plutselig i sånn 5 sekunder tenkte jeg på en jeg hadde 1 fag sammen med for 2-3 år siden. Har ikke hatt noe kontakt med henne siden, og ikke tenkt på henne heller etter at vi var ferdig med faget. Så kommer jeg frem og står å ser på skjermen som viser hvilket rom vi skal på og hører "hei Mynona" bak meg - og der står jo fader meg hun! Det er så rart og merkelig. Er det sånn at vi har en slags mini-synskhet i oss tro? kan det forlares? Jeg tror liksom ikke at sånne ting kan være en tilfeldighet og odds osv… 1
FruN Skrevet 30. august 2014 #6634 Skrevet 30. august 2014 Jeg har stadig sånne, men bare med en person Senest i dag
Mynona Skrevet 30. august 2014 #6635 Skrevet 30. august 2014 Åh.. at de ringte mener du eller? Eller traff dere hverandre? Jeg synes det er så rart Men det var jo veldig hyggelig da, da slapp jeg å sitte alene og viggo venneløs i forelesningen 1
FruN Skrevet 30. august 2014 #6636 Skrevet 30. august 2014 I dag var det sms fra venninna mi rett etter jeg hadde tenkt på ho. Men det går stort sett i sms eller telefonsamtale Pleier å bli "Hørte du at jeg tenkte på deg nå?" Det går forresten begge veier
Roadrunner Skrevet 30. august 2014 #6637 Skrevet 30. august 2014 Opplevd det noen ganger jeg også - er rett og slett fasinerende. Ellers er maten klar, heimen ren og gjestene kommer om et par timer. Fin lørdag!
Mynona Skrevet 30. august 2014 #6638 Skrevet 30. august 2014 Åh, hva har du laget Roadrunner? Er det en spesiell anledning?
Gjest Inggolf Skrevet 30. august 2014 #6640 Skrevet 30. august 2014 Har ballongingene en fin lørdag? Dere - har dere opplevd sånne helt merkelige ting som at man sitter å tenker på en person og at man skulle ringt dem, og plutselig ringer de til deg? Vet ikke om sånne ting har et navn. Men i dag opplevde jeg det. Satt på T-banen på vei til forelesning, og plutselig i sånn 5 sekunder tenkte jeg på en jeg hadde 1 fag sammen med for 2-3 år siden. Har ikke hatt noe kontakt med henne siden, og ikke tenkt på henne heller etter at vi var ferdig med faget. Så kommer jeg frem og står å ser på skjermen som viser hvilket rom vi skal på og hører "hei Mynona" bak meg - og der står jo fader meg hun! Det er så rart og merkelig. Er det sånn at vi har en slags mini-synskhet i oss tro? kan det forlares? Jeg tror liksom ikke at sånne ting kan være en tilfeldighet og odds osv… Jeg tror heller ikke det der er tilfeldig! Det kan det ikke være... Har selv opplevd det noen ganger ja, og jeg får så lyst å si "næææh, dette var rart for jeg tenkte AKKURATT på deg!" men jeg er så redd for at personen bare skal tenke at "ja, jøss.. det sier hun bare fordi hun har hatt dårlig samvittighet for at hun ikke har tatt kontakt" eller noe i den duren
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå