Gå til innhold

Juballongen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal overraske meg og ikke gjøre det som ikke faller meg inn. :lur:

Det ser ut til å kunne bli en spennende helg for Hoppetussa! :fnise:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere på jobben som har fått samme sykdommen som du hadde. Alle sa at det kom kasta på de i løpet av få timer uten å hangle først og de var så dårlig som de sjelden har vært før… Er visst ett eller annet som går det der.. Håper det holder seg unna meg.. hvertfall et par uker til, så jeg ikke blir syk til Roma.

Jeg kunne tenkt meg å gjøre så lite som mulig i helgen, men jeg skal på forelesninger… :sukk:

Skrevet

Det er flere på jobben som har fått samme sykdommen som du hadde. Alle sa at det kom kasta på de i løpet av få timer uten å hangle først og de var så dårlig som de sjelden har vært før… Er visst ett eller annet som går det der.. Håper det holder seg unna meg.. hvertfall et par uker til, så jeg ikke blir syk til Roma.

Jeg kunne tenkt meg å gjøre så lite som mulig i helgen, men jeg skal på forelesninger… :sukk:

Jasså? Ja, det var en dritekkel, feberheit og slimete forkjølelse. Hoster ennå jeg.

Bruk antibac og hold deg unna trange folkemasser, så kan det går bra My. Å ja, nå ser jeg at du skal på forelsninger, vi får vel bare hoppe litt for deg da! :hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

Hva slags regneark da? Jeg har en side med mange i, men den krever pålogging. Men vet jo ikke om det er sånne regneark du er på jakt etter.

---

Sånne superenkle! :laugh:

Nei altså, leiter bare etter sånne standard noen til husholdningsbudsjett osv. Slike som man kan forandre kategorier osv på selv? :)

:blomst: Fine plakaten Rumle!

Ferdig med ONS-dag og humpday, nå er det endelig FRED-ag, med fred i sjel og sinn! :hoppendeglad:

Dette middagsprosjektet ditt høres både lurt, økonomisk og lærerikt ut My! Håper du kan hjelpe Rumle med regneark - er det noen som har greie på sånt her, så er det vel deg.

Hjemmelagd ertesuppe er det beste jeg vet FruN! Kan jeg komme i bursda'n din? :wow:

...eller kan vi komme alle sammen? M9HND5i.gif:fnise: Vi tar med oss mat og kaker og vin og brus og og og...

Håper der har det fint på fredagskvelden! :hug: (Jeg tenker masse på dere selv om jeg ikke er her inne)

I går hadde jeg en liten luftetur over byen igjen! Var det noen som så meg?

ZsQrZVw.jpg

Jeg var sikker på at du så meg My, var jo rett over huset ditt! :sjokkert:

Mmmmm, høres ut som en god fredagsmiddag. :vin:

Ekstra stor kjele skal bli! :blomst:

Jeg er høyst oppegående, hoster litt ennå, men er full fart her Noz! :danser:

:hjerter_rundt: Planene mine for helgen er å gjøre akkurat det som faller meg inn! :tommelopp:

Dere da?

Jeg har visst fått samme forkjølelse som du hadde, aldri :forkjola: Akkurat som My skriver kom den kjempefort og nå er jeg helt slått ut .. så her blir det varm te, halstabletter og seng hele helgen, tipper jeg :vetikke:

Aaaaaaaakkurathvasomfallerdeginn-planer høres veldig bra ut! :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Og kalkunsnitzel høres spennende ut! :jepp:

Skrevet

Vil bare minne om at nå må vi begynne å forberede oss

til å være snill med et tre denne høsten og kalde vinteren.

extreme-knitting-and-crochet-art-L-roqaf:rodmer:

• Liker 1
Skrevet

De hadde strikket inn benker, trær og lyktestolper i Geneve.. viste jeg dere bilde av det? jeg tenkte på dere når jeg så det hvertfall!

God bedring til sjuklingene!

Skrevet

Sånne superenkle! :laugh:

Nei altså, leiter bare etter sånne standard noen til husholdningsbudsjett osv. Slike som man kan forandre kategorier osv på selv? :)

Jeg har visst fått samme forkjølelse som du hadde, aldri :forkjola: Akkurat som My skriver kom den kjempefort og nå er jeg helt slått ut .. så her blir det varm te, halstabletter og seng hele helgen, tipper jeg :vetikke:

Aaaaaaaakkurathvasomfallerdeginn-planer høres veldig bra ut! :tommelopp:

Fysjom fysjom da Rumle! Høres ut som det jeg har hatt ja.

Goood bedring og ta godt vare på deg selv nå da. :klem:

Her er hva jeg har tyllet i meg de siste fjorten dager: :vin: Rødvinstoddy, lakriste, slimløsende hostesaft, hostestillende hostesaft, bronkyl brusetabletter, mengder av vann, Paracet og Ibux.

Jeg tror jeg trenger en fullstendig renselse av kroppen. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Å fine treet! :rodmer:

Tror ikke du la inn de bildene My. ;)

Skrevet (endret)

Fysjom fysjom da Rumle! Høres ut som det jeg har hatt ja.

Goood bedring og ta godt vare på deg selv nå da. :klem:

Her er hva jeg har tyllet i meg de siste fjorten dager: :vin: Rødvinstoddy, lakriste, slimløsende hostesaft, hostestillende hostesaft, bronkyl brusetabletter, mengder av vann, Paracet og Ibux.

Jeg tror jeg trenger en fullstendig renselse av kroppen. :fnise:

Ja, det er utrolig hvor mye merkelig man må tylle i seg under en sånn. Jeg sitter akkurat nå og drikker noe varm sitron og infærgreier med ekstra C-vitaminer :jepp:

Vi får booke plasse på sanatoriumet for renselse om et par uker, eller hva sier du? :vin::nigo:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Oooo... Rødvin! Det hjelper på forkjølelse, sant? :nigo: (har gløgg og, om det "trengs" :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er utrolig hvor mye merkelig man må tylle i seg under en sånn. Jeg sitter akkurat nå og drikker noe varm sitron og infærgreier med ekstra C-citmaniner :jepp:

Vi får booke plasse på sanatoriumet for renselse om et par uker, eller hva sier du? :vin::nigo:

Jeg strikker pledd til oss! :opplyser:
  • Liker 3
Skrevet

Å fine treet! :rodmer:

Tror ikke du la inn de bildene My. ;)

Finner de ikke igjen jeg… :klo:

• Liker 1
Skrevet

:rodmer:

My; får ikke linken til å virke jeg .. men pcen min er en smule rar :ler:

Skrevet

Ja, det er utrolig hvor mye merkelig man må tylle i seg under en sånn. Jeg sitter akkurat nå og drikker noe varm sitron og infærgreier med ekstra C-vitaminer :jepp:

Renselsesanatoriet here we comes! :fnise:

Oooo... Rødvin! Det hjelper på forkjølelse, sant? :nigo: (har gløgg og, om det "trengs" :fnise: )

Selvfølgelig, og det virker vel forbyggende også......har jeg hørt. :sjarmor:

Snilla du a'! :yvonne:

Finner de ikke igjen jeg… :klo:

Nei, det forstår jeg godt. Blir så masse bilder etter hvert vettu. :takke:

• Liker 1
Skrevet

:rodmer:

My; får ikke linken til å virke jeg .. men pcen min er en smule rar :ler:

Jeg fikk åpnet det, men det var egentlig ikke så bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...