Severus Skrevet 27. august 2014 #6581 Skrevet 27. august 2014 Å følg med på tilbudsaviser, kanskje dere kan lage en gryterett? Det er bare å bruke bønner og linser til veggisen. Chili con Carne er godt og billig 1
Gjest Tekola Skrevet 27. august 2014 #6582 Skrevet 27. august 2014 Ellervspleisefest hvor alle har med litt mat
Anje Skrevet 27. august 2014 #6584 Skrevet 27. august 2014 Takk Rumle. Må si jeg liker VINonsdag bedre enn ONSdag. 1
Hoppetaujenta Skrevet 27. august 2014 #6585 Skrevet 27. august 2014 Hihi...den var morsom Rumle. Den plakaten kan gjelde for så mange ting den. 1
Rumle Skrevet 27. august 2014 #6586 Skrevet 27. august 2014 Takk Rumle. Må si jeg liker VINonsdag bedre enn ONSdag. Jeg også! Hihi...den var morsom Rumle. Den plakaten kan gjelde for så mange ting den. Ja, ikke sant?!
Gjest Inggolf Skrevet 27. august 2014 #6587 Skrevet 27. august 2014 Drit i maten FruN. Morroheter er viktigere synes nå jeg. Men at det blir velkomstdrink og kanskje noen planlagte artigheter synes jeg er et større must. Evt så kan dere jo ha en skikkelig gjennomført pølsefest. wienerpølser, lomper og brød, ketshup og sennep ooooog sprøstekt løk forsempel. Det ække verst med 6 rettes i 30årslag altså! Nå må jeg sitere mitt eget innlegg her, for jeg kom på at jeg egentlig ikke skjønner at jeg nevnte velkomstdrink... Jeg personlig kan ihvertfall telle på en halv hånd hvor mange gode velkomstdrinker jeg har fått. Så siden du FruN spurte hva vi andre forventer her, så kan du "for min del" droppe drinken. Alle har jo med seg sine egne alkoholholdige drikkevarer uansett tipper jeg, og det må man jo velkomstdrink eller ei. Men går du for å servere alkohol, så ville jeg ha servert punsj i hvertfall
FruN Skrevet 27. august 2014 #6588 Skrevet 27. august 2014 Takk for innspill, folkens Nå har mora til venninna mi tilbudt seg å lage ertesuppe, så får de som vil spise Må bare handle inn, men det er jo ikke noe å stresse med! :D Punsj..det var en god ide! Takk!
Cordelia Skrevet 27. august 2014 #6589 Skrevet 27. august 2014 Ingen har noensinne kalt meg for sin rosenknopp. Jeg bare sier det. Cooooooooordeliiiiaaaa! ... ...je drømmer vederstyggelig om deg... Ha en fin onsdag alle sammen! Satt av en eller annen grunn å innbilte meg at det var tirsdag.
Rumle Skrevet 29. august 2014 #6591 Skrevet 29. august 2014 Noen ballongfarere her inne som vet om en fin side å finne forskjellige typer regneark?
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2014 #6592 Skrevet 29. august 2014 Sorry, Rumle...men god fredag alikevel.
Mynona Skrevet 29. august 2014 #6593 Skrevet 29. august 2014 (endret) Hva slags regneark da? Jeg har en side med mange i, men den krever pålogging. Men vet jo ikke om det er sånne regneark du er på jakt etter. Ellers er jeg en kløpper på å lage de selv I dag kan jeg velge mellom 2 retter - spaghetti bolognese eller kalkunschnitzel med champignonsaus og brokkoli. Kollegaen som har samme meny som meg så kalkunschnitzelen var kjempegod, og den høres sånn ut, men jeg er såååå trøtt i dag… så spaghetti er vel mer overkommelig å lage.. det hadde jeg i går og. Livet er hardt! Vanskelig! Og jeg har aldri schnitzlet noe før heller.. Lærer så mye nytt på kjøkkenet nå altså! Kontorbygget ved siden av her jeg bor hadde fest i går. På taket. Med musikk og masse gøy. Ikke så gøy for meg som prøvde å sove. Våknet mange ganger.. tror de avsluttet festen i 03.30-tiden eller noe sånt Da er man så opplagt når klokka ringer 06.30… Endret 29. august 2014 av Mynona
Aldrisur Skrevet 29. august 2014 Forfatter #6594 Skrevet 29. august 2014 Fine plakaten Rumle! Ferdig med ONS-dag og humpday, nå er det endelig FRED-ag, med fred i sjel og sinn! Dette middagsprosjektet ditt høres både lurt, økonomisk og lærerikt ut My! Håper du kan hjelpe Rumle med regneark - er det noen som har greie på sånt her, så er det vel deg. Hjemmelagd ertesuppe er det beste jeg vet FruN! Kan jeg komme i bursda'n din? ...eller kan vi komme alle sammen? Vi tar med oss mat og kaker og vin og brus og og og... Håper der har det fint på fredagskvelden! (Jeg tenker masse på dere selv om jeg ikke er her inne) I går hadde jeg en liten luftetur over byen igjen! Var det noen som så meg? 3
Mynona Skrevet 29. august 2014 #6595 Skrevet 29. august 2014 Oi, det må mye ertesuppe til hvis alle de skal komme Det ble kalkunschnitzel med champignongsaus. Det var kjempegodt! Så nå kan jeg det og! Jeg så deg ikke... Du var nok for høyt oppe for meg! Har du noen planer for helgen da?
FruN Skrevet 29. august 2014 #6596 Skrevet 29. august 2014 Har du en ekstra stor kjele vi kan låne, Aldri? Så blir det sikkert nok!
Gjest Inggolf Skrevet 29. august 2014 #6597 Skrevet 29. august 2014 Ble det spagetti eller My? Det høres greiere ut enn dette andre valget ja! Så sen festing på en ukedag!? Høres rart ut..Men det var jo egentlig veldig rart at de faktisk fikk lov å holde på så lenge, hadde tippet at en (eller egentlig minst 13 stykker) hadde ringt å klagd til politiet lenge før klokka så sent. Hvordan er formen Aldri? Har du blitt dårlig og sengeliggende igjen eller?
Mynona Skrevet 29. august 2014 #6598 Skrevet 29. august 2014 Jeg tror alle må stille med noen kjeler hver jeg.. hvis alle de der kommer.. Det er jo hundrevis! Nei, Noz, det ble kalkunschnitzel faktisk. Nammenam! De hadde sikker en sånn kick off eller jubileumsfest eller noe sånt..
Aldrisur Skrevet 29. august 2014 Forfatter #6599 Skrevet 29. august 2014 Oi, det må mye ertesuppe til hvis alle de skal komme Det ble kalkunschnitzel med champignongsaus. Det var kjempegodt! Så nå kan jeg det og! Jeg så deg ikke... Du var nok for høyt oppe for meg! Har du noen planer for helgen da? Jeg var sikker på at du så meg My, var jo rett over huset ditt! Mmmmm, høres ut som en god fredagsmiddag. Har du en ekstra stor kjele vi kan låne, Aldri? Så blir det sikkert nok! Ekstra stor kjele skal bli! Ble det spagetti eller My? Det høres greiere ut enn dette andre valget ja! Så sen festing på en ukedag!? Høres rart ut..Men det var jo egentlig veldig rart at de faktisk fikk lov å holde på så lenge, hadde tippet at en (eller egentlig minst 13 stykker) hadde ringt å klagd til politiet lenge før klokka så sent. Hvordan er formen Aldri? Har du blitt dårlig og sengeliggende igjen eller? Jeg er høyst oppegående, hoster litt ennå, men er full fart her Noz! Planene mine for helgen er å gjøre akkurat det som faller meg inn! Dere da? 3
Hoppetaujenta Skrevet 29. august 2014 #6600 Skrevet 29. august 2014 Jeg skal overraske meg og ikke gjøre det som ikke faller meg inn. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå