Aldrisur Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6521 Skrevet 25. august 2014 ...og FruN burde sikkert redigere bort det hun skrev i innlegg #6501 Tilfelle hun skriver om det når det skal skje tenkte jeg bare..Og da kan jo mange legge sammen 1+1.. Ja kanskje det Noz. Men jeg har tenkt litt på det de siste dagene. Hvor farlig er det om noen kjenner meg igjen? Jeg ljuger jo ikke her inne og jeg skriver ikke noe stygt om familie, venner eller andre. Ikke forteller jeg mine innerste hemmeligheter heller. Hva tenker du og dere andre om den problemstillingen med gjenkjennelse? 1
Mynona Skrevet 25. august 2014 #6522 Skrevet 25. august 2014 Jeg tenker litt sånn som deg.. også blir jeg plutselig slått av paranoia Men jeg skriver stort sett som AB i andre tråder da, så ikke flåse-meg som er ganske enkelt å gjenkjenne ikke blir koblet til hva jeg mener og ting og tang. Ikke at jeg ikke står for meningene mine, men jeg har ikke behov for at folk vet meningene mine uten at jeg har sagt de til de selv. På en måte. 2
Aldrisur Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6523 Skrevet 25. august 2014 Jeg tenker litt sånn som deg.. også blir jeg plutselig slått av paranoia Men jeg skriver stort sett som AB i andre tråder da, så ikke flåse-meg som er ganske enkelt å gjenkjenne ikke blir koblet til hva jeg mener og ting og tang. Ikke at jeg ikke står for meningene mine, men jeg har ikke behov for at folk vet meningene mine uten at jeg har sagt de til de selv. På en måte. Forstår veldig godt hva du sier My. Før, før jeg fikk dagbok og ingen visste hvem jeg var, kunne jeg flås skikkelig under mitt eget nick, men det går ikke nå lenger. Nå vet jo "alle" her inne hvordan jeg egentlig er og hvem jeg er. Er ikke så aktiv som AB.bruker, men vil nok vurdere det dersom jeg skal bli med på en diskusjon e.l. her inne igjen. Av samme grunn som du nevner. Når jeg leser mine første innlegg her inne blir jeg skikkelig flau. Jeg tulla mye, og ble ofte slettet av moderator, ikke fordi jeg var så veldig frekk, men mest fordi jeg avsporet det som tråden handlet om. 1
Gjest Inggolf Skrevet 25. august 2014 #6524 Skrevet 25. august 2014 hvordan får du til å lese dine første innlegg?? det skulle jeg også likt å gjøre med meg selv, men jeg husker jo absolutt ikke hvilke tråder jeg skrev i Mange av dem er jo forøvrig slettet også.. Neeei altså, jeg vet ikke ang anonymitet. Jeg har aldri brydd meg så mye om det, men mer nå enn før, men jeg legger jo fortsatt ut gjenkjennlige ting, og det har aldri kommet en armè KG-brukere på døra mi eller liknene. Og du er jo så godt likt blant de aller fleste/alle her inne, så jeg tenker at det er enda mindre risikabelt for deg enn for meg å ikke være så anonym.. 1
Aldrisur Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6525 Skrevet 25. august 2014 hvordan får du til å lese dine første innlegg?? det skulle jeg også likt å gjøre med meg selv, men jeg husker jo absolutt ikke hvilke tråder jeg skrev i Mange av dem er jo forøvrig slettet også.. Neeei altså, jeg vet ikke ang anonymitet. Jeg har aldri brydd meg så mye om det, men mer nå enn før, men jeg legger jo fortsatt ut gjenkjennlige ting, og det har aldri kommet en armè KG-brukere på døra mi eller liknene. Og du er jo så godt likt blant de aller fleste/alle her inne, så jeg tenker at det er enda mindre risikabelt for deg enn for meg å ikke være så anonym.. Til det siste. Det høres ut som om du har et avslappet forhold til det å bli gjenkjent, og det er best sånn. For å lese dine første innlegg (ikke så lett for deg da, siden du slettet deg en gang), men gå inn på profil og innhold og så er det bare å bla seg tilbake til tidligere innlegg. 1
FruN Skrevet 25. august 2014 #6526 Skrevet 25. august 2014 Ja kanskje det Noz. Men jeg har tenkt litt på det de siste dagene. Hvor farlig er det om noen kjenner meg igjen? Jeg ljuger jo ikke her inne og jeg skriver ikke noe stygt om familie, venner eller andre. Ikke forteller jeg mine innerste hemmeligheter heller. Hva tenker du og dere andre om den problemstillingen med gjenkjennelse? Vil du at jeg skal redigere det, gjør jeg det gjerne altså 1
Aldrisur Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6527 Skrevet 25. august 2014 En sånn vil jeg ha Oj, jeg så ikke dette innlegger ditt før jeg bladde meg tilbake her jeg Vex. Er det gamle rånebiler som er in nå eller? Ser mange av dem i Halden/Sverigeområdet når vi er rundt der. 1
Aldrisur Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6528 Skrevet 25. august 2014 Vil du at jeg skal redigere det, gjør jeg det gjerne altså Neida, det går helt bra det søta! 1
FruN Skrevet 25. august 2014 #6529 Skrevet 25. august 2014 (endret) God natt! Endret 25. august 2014 av FruN
Hoppetaujenta Skrevet 25. august 2014 #6531 Skrevet 25. august 2014 Har vår alles søte Vex blitt hærtatt og bortført (henført) av rånegutter? Må vi redde henne? 1
Severus Skrevet 26. august 2014 #6532 Skrevet 26. august 2014 Oj, jeg så ikke dette innlegger ditt før jeg bladde meg tilbake her jeg Vex. Er det gamle rånebiler som er in nå eller? Ser mange av dem i Halden/Sverigeområdet når vi er rundt der. Ikke som jeg vet
Rumle Skrevet 26. august 2014 #6533 Skrevet 26. august 2014 Så bra at du føler deg bedre nå aldri Men, kjedelig å være så dårlig da Litt varm og god te for å få bukt med siste rester av forkjølelsen 2
Aldrisur Skrevet 26. august 2014 Forfatter #6534 Skrevet 26. august 2014 Taaaaaaakk Rumleeeee! Varm te er ubetalelig! Ja, det er noe dritt å bli så sausa og uttafor som jeg har vært de siste dagene. Humøret har vært helt i bånn - ikke et smil har noen fått av meg siden lørdag og fram til sånn omtrent i går ettermiddag. Men nå går det bedre. Har fått vasket litt her i dag og har tenkt meg utenfor døra en tur etter hvert. Nå gleder jeg meg til noen fine soldager, skal planlegge hva jeg skal putte i jorda denne høsten og hygge meg over at jeg er frisk igjen. Det snakkes så mye om menn som blir så syke og pysete, men her i huset er det meg som er den mest pysete. Hvordan går det med deg? 2
Rumle Skrevet 26. august 2014 #6535 Skrevet 26. august 2014 Taaaaaaakk Rumleeeee! Varm te er ubetalelig! Ja, det er noe dritt å bli så sausa og uttafor som jeg har vært de siste dagene. Humøret har vært helt i bånn - ikke et smil har noen fått av meg siden lørdag og fram til sånn omtrent i går ettermiddag. Men nå går det bedre. Har fått vasket litt her i dag og har tenkt meg utenfor døra en tur etter hvert. Nå gleder jeg meg til noen fine soldager, skal planlegge hva jeg skal putte i jorda denne høsten og hygge meg over at jeg er frisk igjen. Det snakkes så mye om menn som blir så syke og pysete, men her i huset er det meg som er den mest pysete. Hvordan går det med deg? Vasket og styrt allerede ja? Høres bra ut Går greit med meg 1
Aldrisur Skrevet 26. august 2014 Forfatter #6536 Skrevet 26. august 2014 Går greit med meg Det er bra! Da tar vi oss en høstlig ballongtur alle sammen da!? 4
Rumle Skrevet 26. august 2014 #6540 Skrevet 26. august 2014 Du er så flink til å ta bilder, Rumle! Jaaa, ikke sant? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå